Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 26. august 2004, 15:37

Jeg har netop lige set nyhederne på TV2 og...
En eller anden tosse tysker har vundet hvad der svarer til 68 mio kr i det tyske lotto, men torsken kan slet ikke overskue alle de penge og har valgt at donere hver en krone til velgørende formål....

Jeg kan kun sige... GAHHHH! hvorfor så spille ?

Don't get mad, get even...

2

torsdag, 26. august 2004, 15:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
En eller anden tosse tysker har vundet hvad der svarer til 68 mio kr i det tyske lotto, men torsken kan slet ikke overskue alle de penge og har valgt at donere hver en krone til velgørende formål....

Jeg kan kun sige... GAHHHH! hvorfor så spille ?

Spade man..

Jeg kunne godt bruge de penge man..

www.fbi.dk er det mest opturen på nettet!

3

torsdag, 26. august 2004, 15:43

Virker meget stupid at gøre sådan en ting.. Som du sagde, hvorfor så spille?

Men at han i det mindste giver det til velgørende formål er da godt nok.. de kan bruge pengene..

(Jeg ville nok selv have beholdt en mill. eller 2 :) eller bare allesammen)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Muffe" (26.08.2004, 15:44)

4

torsdag, 26. august 2004, 15:47

De sagde ikke noget om hvem han var, andet end han var en anonym tysker fra dortmund, men hvis det var min far så havde han fået en go gardin røvfuld :D

5

torsdag, 26. august 2004, 15:48

Citeret

De sagde ikke noget om hvem han var, andet end han var en anonym tysker fra dortmund, men hvis det var min far så havde han fået en go gardin røvfuld :D

Er din Far tysker?

6

torsdag, 26. august 2004, 15:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Muffe

Citeret

Er din Far tysker?

Gahhh :D

7

torsdag, 26. august 2004, 15:58

Citeret

Hm... Det er nu mere fornuftig end at et gammelt ægtepar vinder dem og man derefter hører dem udtale "jaaaa... kunne jo være vi skulle udskifte vores vaskemaskine, men ellers så skal de vel i banken" nå de har vundet 7 millioner ... og de så ikke ændre på deres levestil derefter ... :boxed:

Har man penge, så skal de bruges eller også skal de gives til folk der kan bruge dem.

Tager sgu hatten af for ham tyskeren der har givet de 68 mill væk til et godt formål... Bravo ... :clap: :clap: :clap:

Det største man kan gøre imens man lever er at glæde andre eller hjælpe nogen der har det dårligere end en selv.

8

torsdag, 26. august 2004, 16:03

Syns også det er storartet, men ALLE pengene.. hvad sker der, han kunne da have beholdt 3-4 måske 8 mill selv :D

9

torsdag, 26. august 2004, 16:06

Citeret

Syns også det er storartet, men ALLE pengene.. hvad sker der, han kunne da have beholdt 3-4 måske 8 mill selv :D

Tja. Han har åbenbart ikke brug for dem. Det er jo så fint nok hvis han syntes det .... Hver sin lyst. Gør ham nu ikke "tosset" ... Bare anderledes end os pengegriske mennesker.

10

torsdag, 26. august 2004, 16:09

Jamen HVORFOR så spille... ?

11

torsdag, 26. august 2004, 16:09

havde da også spyttet måske en hund i raslebøssen når rødekors kom næste gang...

men 68 mio.

NU TAGER DU DIG SAMMEN POLLE! :D

"jeg er altid sådan, lidt træt"

12

torsdag, 26. august 2004, 16:15

Citeret

Jamen HVORFOR så spille... ?

Ved jeg ikke ... JEG spiller for at vinde ... og derfor spiller jeg ikke lotto osv ... Chancen er for lille og ellers ikke det værd ....

Er mere typen der kan li oddset .... dog ikke hos tipstjenesten ... :))

Men han har måske spillet for spændingens skyld eller hvad ved jeg. Han skal vel have lov til at have sin årsager ... ;) .... og ellers ikke udsættes for en flok TÅBER der syntes han er tosset .... ;)

13

torsdag, 26. august 2004, 16:20

Tjaa, nok ikke lige hvad jeg havde gjort, men synes sq stadig det er nice at han har gjort det - så længe det går til velgærende formål, kan jeg ikke se nogen grund til at kritisere ham...

14

torsdag, 26. august 2004, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Tjaa, nok ikke lige hvad jeg havde gjort, men synes sq stadig det er nice at han har gjort det - så længe det går til velgærende formål, kan jeg ikke se nogen grund til at kritisere ham...

Er helt enig med dig.

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

15

torsdag, 26. august 2004, 16:45

Synes det er fedt gjort. Hvis han ikke har brug for pengene er der vel ikke et bedre sted at lægge pengene?

Havde personligt ikke gjort det. Havde nok givet en god slat til familie og gode venner, og så beholdt resten selv. Men kan da ikke andet end at tage hatten af for hvad han har gjort

16

torsdag, 26. august 2004, 16:46

Det var dog en kanon flot gerning :D

Utroligt generøst.

17

torsdag, 26. august 2004, 17:04

han kunne sgu da godt give en enkelt :T

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

18

torsdag, 26. august 2004, 21:44

Hvorfor spiller han så?

Ja, måske fordi han i lang tid har drømt om at gøre noget godt for denne verden.. Og nu er hans drøm gået i opfyldelse.. Det er da super nice!

Muligvis den tungeste dreng på 55 kilo i universet?

19

torsdag, 26. august 2004, 22:01

det er en af de ting man bare skal være glad for...
eller negerne skal :D
eller måske ikke direkte "glad" men så ligeglad ;)

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

20

torsdag, 26. august 2004, 22:05

Dooooooh 8o 8o 8o

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=8923&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.