Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 26. august 2004, 08:09

Tror de eneste der synes det er rigtig irriterende er folk der har for lang sig... Man burde jo også bare læse reglerne og rette sig efter dem...

22

torsdag, 26. august 2004, 09:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Tror de eneste der synes det er rigtig irriterende er folk der har for lang sig... Man burde jo også bare læse reglerne og rette sig efter dem...

Nemlig lige mine ord :clap:

23

torsdag, 26. august 2004, 12:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
ER DER BARE MIG ELLER ER I OGSÅ VED AT HAVE NOK AF AT FOLK LIGE PLUDSELIG SKRIVER I TRÅDEN:

DIT SIG er for stort admin kommer og sletter det``???

Det sletter jo kun hvis du ikke retter dig efter reglerne og desuden bliver der givet flere advarsler først..!

Don't get mad, get even...

24

torsdag, 26. august 2004, 13:59

Sikke noget at tude over :rolleyes: - *GAAAAB* :roller:

25

torsdag, 26. august 2004, 17:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
ER DER BARE MIG ELLER ER I OGSÅ VED AT HAVE NOK AF AT FOLK LIGE PLUDSELIG SKRIVER I TRÅDEN:

DIT SIG er for stort admin kommer og sletter det``???

jeg er bare "er så glade for at få det at vide" :T

26

torsdag, 26. august 2004, 17:54

Er ved at være godt træt at signaturer og de (åbenbart) tilhørende tråde.

27

torsdag, 26. august 2004, 19:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Er ved at være godt træt at signaturer og de (åbenbart) tilhørende tråde.

Det si'r du ikke? ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.