Sejr over Midt-Data

  • Hurra, man kommer ind af døren og ser et brev fra advokaten på dørmåtten.


    I brevet står der at Midt-Data har anerkendt at skylde mig 1.675 kr.


    Sagen er altså vundet og Midt-Data hænger på klagegebyr, købspris og sagsomkostninger. :boxing:


    Langt om længe blev de trætte af at høre på mig og min advokat. ;)


    Forløbet:
    December 2000 køb af maskinen
    April 2001 indlevering af bundkort til rep
    Maj 2001 ombytning til brugt bundkort, med det samme reklamerer jeg over det brugte bundkort.
    April 2002 indsendes klage til forbrugerklagenævnet
    Juli 2003 Afgørelse fra forbrugerklagenævnet. (medhold)
    August 2004 Anerkendelse af skyldigt beløb.


    Aner ikke om de vil have det gamle bundkort retur, men det må de jo selv finde ud af.

  • Tillykke ;)
    Hvad kan man så lære af det:
    1. Midt-Data er noget skod.
    2. Man skal blive ved, selvom det ser mørkt ud.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Tillykke med det ! :cheers:


    (så kan de lærer det ) :))


    Troede ellers at Midt-Data var en fin butik (har aldrig handlet der) men efter alle de "klager" jeg har hørt bliver det da nok ikke der jeg køber Hardware næste gang :rolleyes:

  • Bruger vs. Forhandler kassen bliver endnu engang fyldt op med endnu en 25-øre.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nice da dejligt at se de kom ned med nakken...


    Tror sgu ikke midt data er bedre end nogen andre steder... og tror ikke der findes en netshop som der ikke er nogen som har noget dårligt at sige om :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Nice da dejligt at se de kom ned med nakken...


    Tror sgu ikke midt data er bedre end nogen andre steder... og tror ikke der findes en netshop som der ikke er nogen som har noget dårligt at sige om :D


    Nope, synes bare det er en skam, hvis at butikken skal få et dårligt ry, bare pga. nogle få sager osv.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ja men sådan vil det sgu nok desværre altid være... tror der er mange butikker der har lidt dårligt ry men som kun har haft få ting.


    Men bad news are good news... folk skal nok skrive det hvis noget er galt.. men hvad der går godt glemmer vi sgu nemt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ja men sådan vil det sgu nok desværre altid være... tror der er mange butikker der har lidt dårligt ry men som kun har haft få ting.


    Men bad news are good news... folk skal nok skrive det hvis noget er galt.. men hvad der går godt glemmer vi sgu nemt.


    Netop.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tak for opbakningen alle sammen.


    Det er rart at sagen nu er afsluttet.


    BTW: Beløbet må jeg hellere sætte ind på min "Nyt hardware konto" ;)
    De skal dog først bruges næste år, men det luner alt sammen.

  • Damn... Du er heldig.. De skylder mig faktisk 1667 kr... Men troede ikke det kunne lade sig gøre, at få dem igen!!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Damn... Du er heldig.. De skylder mig faktisk 1667 kr... Men troede ikke det kunne lade sig gøre, at få dem igen!!


    Ikke heldig, stædig. ;)
    Husk lige at det tog 3-4 år med hjælp fra både forbrugerklagenævnet, en sagkyndig og en advokat.


    Skal også lige have undersøgt muligheden, for at kunne kræve renter af beløbet.
    Måske kan jeg også inddrive 3-4 års renter, det ville jo ikke være dårligt.
    Men det med renterne er lidt diffust for øjeblikket.
    Skal lige finde ud af, hvad jeg egentlig kan kræve.


  • Send en brevbombe som tak når du har fået dine penge;)


  • Ja, skulle da lige til at sige det. Du skal da have renter svarende til bankernes udlånsrente. Det ville da ihvertfald være fair. Samt måske et "beværligheds-tillæg" da det jo har kostet dig tid at inddrive de penge. "tabt arbejdsfortjeneste" ... :))


    "svige & smerte-tillæg" er nok at presse den lidt ... men sgu tæt på... :))