41

fredag, 27. august 2004, 13:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Så er i der med det samme.

Hvad havde du regnet med ?(

Når du skriver så lamme kommentarer som du gør, så bliver de også kommenteret, tag da hellere og skriv noget mere indholdsrigt fremover...

42

fredag, 27. august 2004, 13:35

Okay jeg undskylder.

43

fredag, 27. august 2004, 13:37

Citeret

uden svar på det jeg søgte.

Hvis du nu LÆSTE (kan du det??) tråden, ville du selv finde svaret .. OG så længe du er en pestilens, irriterende, træls, hjernelam og ja .. Du kan selv fortsætte, vil jeg og andre kommentere dig .. FAT det, eller stop med de lame posts ..

#Mikkel .. Ja .. Skal man vist være nogen gange .. *G*

44

fredag, 27. august 2004, 13:38

Citeret

Okay jeg undskylder.

well, så længe du bare ikke lader det fortsætte...

og NEJ, han har IKKE tænkt sig at købe den 72gb-harddisk til 13½k :]

45

fredag, 27. august 2004, 13:49

Citeret

uden svar på det jeg søgte .

Det eneste du søger er en højere rank. :roller:

46

fredag, 27. august 2004, 19:51

Du får jo intet ud af sådan en disk i forhold til prisen, det er alt for mange penge...!

Don't get mad, get even...

47

lørdag, 28. august 2004, 05:04

Det er da en hurtig lille fætter, ville sikkert pynte på Gertrud ... harddiske er så primitive i forhold til alt andet.

Hvis jeg var rig kunne jeg måske finde på det ... VENT! ......... hvis jeg var rig ville jeg nok ikke være nørd og have en PC der hedder Gertrud.

Jeg må få mig et liv en af de her dage .... men indtil da .... :drink: .. skåååål!!!

48

tirsdag, 31. august 2004, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin
Der er ikke en eneste af jer der ville få noget ud af købe lige nøjagtig den harddisk da den er til Fiber Chanel og ikke har et normalt LVD eller SCA SCSI kabel.

Den enste grund til at den disk er så dyr er det Fiber Chanel interface og det faktum at der stort set ikke sælges nogen andet end hvis de indgår i en større løsning.

Jeg er også sikker på at det er 7 af disse diske med et LVC SCIS kabel den praktik lærer har købt, men mindre han da har et mindre SAN eller en anden fiber box at putte dem i. Og de fleste fiber boxe bruger alligevel SCA diske!

Så mon ikke det er sådan 7 stykker til omkring 7000,- stykket han har købt?

Jeg var med til at aflevere 12 stk FiberDiske til Told og Skat i Kbh ;) Ca. den pris der står på edbpriser ;)

49

tirsdag, 31. august 2004, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel
Ja, helt afgjort..

Og skulle jeg virkelig gå hen og købe mig et lidt dyere kamera, så blev det nok et Canon EOS 300D. :)

Enig - Det Canon er sgu til at få "boner" på af... :roller:

Ja det må man da sige, hehe.. det er efterhånden faldet rimeligt i pris, men det er stadig alt for meget, i forhold til hvad en fattig elev som jeg kan betale. :boxed:

Hvad kan jeg sige... det er for fedt! :clap:

Har ikke fortrudt mit køb selvom det fandme var mange penge. :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.