Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
fik lige det her link, fuck mand, det er da noget af det værste hjemme side nogen sinde. og så er det noget om at spiritus og sex er farligt, mit tysk er ikke så skide godt. Men se siden skal i fandme
fik lige det her link, fuck mand, det er da noget af det værste hjemme side nogen sinde. og så er det noget om at spiritus og sex er farligt, mit tysk er ikke så skide godt. Men se siden skal i fandme
Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Fandme frygteligt, men har været oppe at vende før og er jo som sagt fake!!
hehe... det var da en trøst at det er en fake... damn, tænk hvis der var et par der var på den måde, og havde lavet en sådan hjemme side... - skræmmende!
hehe... det var da en trøst at det er en fake... damn, tænk hvis der var et par der var på den måde, og havde lavet en sådan hjemme side... - skræmmende!
Det skulle ikke undre mig, hvis der findes ligende sider, som faktisk er seriøse...
Det skulle ikke undre mig, hvis der findes ligende sider, som faktisk er seriøse...
ja, hvor man næsten kan se frontpage skinne igennem.
Grus, herinde fra, har vist mig den før... og HDK en dårlig HP! -Dog grinede jeg vidst temmlig meget da jeg så den første gang...
BTW... Var da ved at få blæst ørene ud af det lorte-musik!!
Gæt hvor min ringetone kommer fra
MacBook Pro 15" OS X Mountain Lion PowerMac G4 Cube OS X Tiger Stationær Windows 8 Pro Server Windows Server 2012 Internet Yousee 50/5 Mbit
----------------------------------- Websitehttp://www.gruset.dk - WordPress Websitehttp://www.gruset.com - Drupal
"Indtil vider har jeg ikke lavet nogen proffesionele sider men du kan jo kigge dig omkring på min hjemmeside hvis du måske har lyst til at hyre mig, jeg har lavet det hele selv."
No shit...