Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 22. august 2004, 15:56

Hey ..

Ja har valgt at smide den her i Off Topic, men er der en mod der mener, den burde være i Film og Musik, er i selvfølgelig velkomne til at flytte den, så folk behøver ikke kommentere det .. :)

Landet ligger sådan, at jeg som frivillig hjælper til "Fælles Marked" i Herning næste weekend har fået 2 billetter til teltet lørdag aften, men jeg er desværre selv forhindret i at komme .. Umiddelbart er der ingen fra min familie, og de fleste af mine venner skal det samme som jeg lørdag aften, så ville lige høre ad herinde ..

Det vil blive en total oplevelse i lyd, lys og billeder .. Elektronisk musik med en snert af Jean Michel Jarre, Kraftwerk og Mike Oldfield ..

Det drejer sig om et band der hedder Timescape .. De har tidligere optrådt under navnet Navigator, og den eneste hjemmeside jeg lige hurtigt kunne finde er den her Jeg har desværre aldrig selv haft glæden af at opleve dem live, men har hørt flere af deres cd'er, og må sige, det er genialt musik hvis man kan lide den slags ..

Der er 2 billetter .. Samlet værdi 200 kr. .. Jeg er ikke interesseret i at tjene penge på dem, vil bare gerne give oplevelsen videre .. Skulle nogen af jer være interesseret, så skriv .. Enten her, PM, email eller MSN .. Og den første der er ret sikker på at ville benytte billetterne vil få dem .. Det vil være synd hvis de bare skal gå til spilde, så ikke noget med bare at tage imod dem, for at smide dem i skraldespanden ..

Det foregår lørdag d. 28 august klokken 20, på Markedspladsen i Herning ..

3

tirsdag, 24. august 2004, 21:56

Ville ikke tage imod dem da der sikkert var nogen der brændte lidt mere for det. ;)

4

tirsdag, 24. august 2004, 22:01

altså hvis jeg boede i herning ville jeg sige: "HAPS"
men nu er det ikke sådan

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

5

onsdag, 25. august 2004, 00:34

Ahh Jean Michel Jarre det vækker minder :]

6

onsdag, 25. august 2004, 16:38

Ville meget gerne have haft dem men lige præcis den dag skal jeg til 2x50 års føsdag ved svigerfamilien :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

onsdag, 25. august 2004, 16:48

ville da gerne, men lige den dag skal jeg giftes :D

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

8

onsdag, 25. august 2004, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man
ville da gerne, men lige den dag skal jeg giftes :D

T'løk da ;)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

9

onsdag, 25. august 2004, 17:28

tror det var en joke

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.