• Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    Orv tak man.
    Hvad koster det om måneden eller står det der?


    står der.. jeg giver f.eks 19,- for 100 mb plads, og php, asp og hva der nu ska bruges..


    deres service er også i top, og det mest geniale er at der er installerbare scripts med, så det tager 3 sek at sætte et forum op f.eks :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Har lige købt et hos B-one, og jeg vil da ikke klage.


    b-one er måske billige, men deres PHP f.eks er sindsygt langsomt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    Jeg har tænk mig at lave en HP, men jeg ved sku ik rigtig hvor man kan købe et domæne er der nogle der kan fortælle mig det?


    På forhånd tak


    http://www.web10.dk - 9 kr. om måneden.. ;)

  • Jeg har også et domain ved b-one og jeg syntes sgu ikke PHP fejler en skid ved dem det kører 100% fino også med hensyn til hastighed.


    Jeg har også et ved starthotel det kører også rigtig godt og hurtigt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • På alle de priser der er oplyst her indtil videre skal du lige huske at lægge 60,- oven i om året til domæneafgift :) (.dk)


    Btw, har selv hos B-One og er satme ikke imponeret.


    Der står at de understøtter ASP - jeps, bare ikk alt.


    Deres php er heller ikk for godt, fx hvis man laver et billedegalleri og scriptet skal resize et pic der er 1600x1200 så må den ikk det.. og hvis man har for "lange" scripts så fucker lortet også.


    Der kundeservice er ELENDIG! Jeg bad engang for ca 4 mdr siden om at få at vide hvad en bestemt fejlkode er. Efter vi havde skrevet frem og tilbage 8 gange hvor de spurgte om jeg stadig fik fejlen, og om jeg nu også gjorde det rigtigt, og at de ikke havde nogen problemer og bla bla bla fik jeg at vide hvad fejlkoden betød.. - først der havde jeg fået en fra kundeservicen der faktisk fattede lidt..


    Anyways, hvis du kan leve med elendig service, så er b-one et glimrende valg - du får jo hvad du betaler for..

  • servicen ved concor er GENIAL.. spørg om noget og du har svar 5-10 min efter, og det er snart lige meget hvilken tid af døgnet du spørg på, de svarer alligevel.. det er rimlig sejt :D


    ellers kan jeg forslog http://www.webhajen.dk - en bekendt som ejer det firma..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Har lige købt et hos B-one, og jeg vil da ikke klage.


    Mage til elendig service og support skal man virkelig lede længe efter, jeg vil på det stærkeste ikke anbefale B-One netop pga. det.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP