Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. august 2004, 03:28

Er først nu kommet i tanke om at jeg har glemt at lukke mit vindue, så er blevet lidt invaderet af dyr. Så hvorfor ikke bruge muligheden for at teste macroen i mit kamera. :T

Søren:

Lotte:

Klamme Henrik:

Det var hvad jeg lige kunne finde. Tror lotte og henrik er søskende.

PS. Post gerne JERES klamme insekter :D

2

lørdag, 21. august 2004, 07:25

hehe..........blevet lidt invaderet af dyr, men kunne kun finde 3 :]

3

lørdag, 21. august 2004, 07:59

Hehe... Spider Invaders...

Men den ser da ud til at være ok god til macro billeder.. ;)

4

lørdag, 21. august 2004, 08:44

Det er da nogle søde små insekter,jeg ville meget gerne ha en fulgeedderkob,men konen er sku ik så meget for det... :)

5

lørdag, 21. august 2004, 10:20

De billeder er da meget godt taget. :D
Det er sejt at man ved søren kan se de hår den har på benene. :D

6

lørdag, 21. august 2004, 10:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af icemann
Det er da nogle søde små insekter,jeg ville meget gerne ha en fulgeedderkob,men konen er sku ik så meget for det... :)

Der siger jeg nu også nej tak... *G* ... Ikke fordi jeg er bange for edderkopper som mange er, men er ikke meget for ting der bider... og syntes også de er lidt ulækre.... Men nogle af dem kan være rigtig pæne. Ligesom det billede du har smidt.

Personligt kan jeg bedre li albino kvælerslanger ... Sådan en vil jeg have en dag. Helst en albino kongepython. Den kan jeg rigtig godt li. Har haft nogle venner der havde sådan nogle. De var rigtig søde.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (21.08.2004, 10:26)

7

lørdag, 21. august 2004, 10:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af icemann

Der siger jeg nu også nej tak... *G* ... Ikke fordi jeg er bange for edderkopper som mange er, men er ikke meget for ting der bider... og syntes også de er lidt ulækre....

Jeg har selv haft en fugleedderkop i 9 måneder.. Og jeg blev bidt én gang.. Og det var fordi jeg kom til at klemme den lidt... Ellers bidder de ikke..

De er mega nuttede.. :)
Desværre døde den af sygdom.. ;(

8

lørdag, 21. august 2004, 10:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Jeg har selv haft en fugleedderkop i 9 måneder.. Og jeg blev bidt én gang.. Og det var fordi jeg kom til at klemme den lidt... Ellers bidder de ikke..

De er mega nuttede.. :)
Desværre døde den af sygdom.. ;(

én gang er også én gang for meget.... Har været omgivet meget af kvælerslanger i mit liv førhen, men er aldrig blevet bidt af nogle af dem. Er dog blevet bidt en håndfuld gang af giftslanger ... Nok derfor jeg heller ikke er så glade for dem. *G* :))

9

lørdag, 21. august 2004, 10:33

De er så klamme !

10

lørdag, 21. august 2004, 10:33

Den ser da pæn ud, altså slangen. Slanger er seje, og så den måde de bevæger sig på. :D Min storebror havde engang en slange ... Lige indtil min mor opdagede det. :D Den var helt vildt sød og underlig at røre ved. Det var sådan en sort og rød en.

11

lørdag, 21. august 2004, 10:34

Mit soveværelse er også blevet invaderet af insekter, bla. en fire cm. lang motherfucker bille, ellers er der bare lag af stankelben, edderkopper, et par myg, døde tordenfluer og lidt andet løst. Pænt irriterende.

Vidste I forresten at alle spiser omkring 3 _KG_ insekter i løbet af deres liv.

12

lørdag, 21. august 2004, 10:40

Ja jeg havde hørt om det og personligt syntes jeg at det er ulækkert :( troede bare ikke at det var hele 3 kg.

13

lørdag, 21. august 2004, 10:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af @nders
Ja jeg havde hørt om det og personligt syntes jeg at det er ulækkert :( troede bare ikke at det var hele 3 kg.

Ca. 8 stk om året ..

14

lørdag, 21. august 2004, 10:47

Ad!!!! Er det ikke også noget med at måden vi spiser dem på er at de kravler ind i munden på os mens vi sover?... Har lige pludselig ikke sååå meget lyst til morgenmad!

15

lørdag, 21. august 2004, 10:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af @nders
Ad!!!! Er det ikke også noget med at måden vi spiser dem på er at de kravler ind i munden på os mens vi sover?... Har lige pludselig ikke sååå meget lyst til morgenmad!

Jo .. De fleste mennesker spiser dem i søvne .. Ved heller ik lige hvor lækkert det er at gøre det i vågen tilstand .. *GG*

Hvis du en dag er mæt når du vågner, så ved du hvorfor .. *G*

16

lørdag, 21. august 2004, 10:54

Så spiser jeg ingen edderkopper for jeg er altid sulten.

17

lørdag, 21. august 2004, 10:56

jeg kan ikke se mit gulv for døde insekter

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

18

lørdag, 21. august 2004, 10:58

Klart - ville jeg gerne se.

19

lørdag, 21. august 2004, 11:02

ad!!! tag dog en støvsuger eller noget!!! :D

20

lørdag, 21. august 2004, 11:19

Hos mig er det sådan nogle bæster der invaderer min lejlighed, og jeg bor på 4 sal!?!

Og hvis man om natten kommer til at lægge armen på en af dem så er det ligesom de bider.
Det gør de selvfølgelig ikke, men når de hopper op på min finger så klemmer de hårdt sammen med benene og det kan altså godt give et chok når der er helt mørkt og man ligger i sin seng!

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.