100 Mbit for 149 kr/mdr

  • Elselskabet Nesa er klar med fiberforbindelser på kommercielle vilkår til de første 2.000 elkunder. Selskabet vil ikke selv stå for at levere tjenester, men har i stedet overladt den opgave til fem samarbejdspartnere, der blandt andet tilbyder 100 Mbit/s-internet for 149 kroner om måneden samt telefoni og video-on-demand.



    Øv jeg bor ikke i Herlev,Helsing,Ledøje-Smørum eller Gentofte....Hele artiklen kan læses på Computerworld online

  • Sku man flytte....? :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Hm ja 100 gange min forbindelse til samme pris vil nu ikke være så ringe, men indtil der kommer noget spændende til Glostrup ala det, så overlever jeg vel nok med min nuværende. Skal jo alligevel ikke suge internettet ned, så 100 Mbit er måske en tand mere end jeg har brug for ... :boxed: .... 10 Mbit ville være mere en rigeligt ... og stadig velkommen da... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm ja 100 gange min forbindelse til samme pris vil nu ikke være så ringe, men indtil der kommer noget spændende til Glostrup ala det, så overlever jeg vel nok med min nuværende. Skal jo alligevel ikke suge internettet ned, så 100 Mbit er måske en tand mere end jeg har brug for ... :boxed: .... 10 Mbit ville være mere en rigeligt ... og stadig velkommen da... :))


    Og hvad skal man med 100 Mbit når der er en begrænsning på trafikken .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Og hvad skal man med 100 Mbit når der er en begrænsning på trafikken .. *G*


    Det er jo det, men det er kun på den løsning til 150 .... Den lidt dyrere løsning til 200-300 er der ikke begrænsning på ... Men måske bare APG istedet for.... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Se film bla. Så er man da fri for at rende i video forretningen :boxing:


    Edit: stavebøf


    og siden hvornår er blockbuster begyndt at udleje film til streaming ?... :)) ...


    lame årsag ... :boxed:


    Vi ved jo begge hvad folk med en 100 Mbit ledning skal bruge den til ... ;)


    BTW ... Hvis du ikke kan li at gå ned i blockbuster osv, så er DVDzone.dk osv jo opfundet ... Bruger dem selv for gider heller ikke gå ned i blockbuster ... Det koster jo også mere endda. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det er jo det, men det er kun på den løsning til 150 .... Den lidt dyrere løsning til 200-300 er der ikke begrænsning på ... Men måske bare APG istedet for.... :crazyeyes:


    Ja .. Er stadig billigere end hvad jeg gi'r nu .. Men er glad for TDC .. Det er klippestabilt ..


    En af mine venner er flyttet til Malmø, og han får 100/100 Mbit til oktober .. Ved dog ikke hvad han skal gi for det .. *G*


  • Har ikke lejet film i over 10 år. Så det var kun joke

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Næ jeg kunne forestille mig at når det først er udbredt i Dk, så kunne man bla. se de fjernsyns udsendelser man glipper pga. man er på arbejde om aften og først kommer hjem kl 23.30.....


    TV2 vil til at lave lidt mere ala det de havde med TDF i juli ..


    Men ideen er klart fed .. Dog holder det ikke hvis man har en hyggelig begrænsning .. Så skal det være en 10/10 Mbit ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Næ jeg kunne forestille mig at når det først er udbredt i Dk, så kunne man bla. se de fjernsyns udsendelser man glipper pga. man er på arbejde om aften og først kommer hjem kl 23.30.....


    Er det ikke derfor video´en blev opfundet for 20 år siden ? :T .... Men ja, du har jo nok ret ... Meeen... Nu ikke liiige SÅ aktuelt igen lige pt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ja .. Er stadig billigere end hvad jeg gi'r nu .. Men er glad for TDC .. Det er klippestabilt ..


    En af mine venner er flyttet til Malmø, og han får 100/100 Mbit til oktober .. Ved dog ikke hvad han skal gi for det .. *G*


    Dengang jeg havde 10/10 hos BBB gav jeg 299kr, og lige da jeg flyttede blev den opgraderet til 34/34 til samme pris X( det er vist ikk en pris man brokker sig over.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Jo det rigtig.... men får man set alt det man har optaget????? jeg gør ikke


    HeHe ... Bruger ALDRIG min video, så ved det ikke. Har det sådan at hvis jeg ikke ser det i flimmerkassen, så er det ikke vigtigt nok... ;)