Reply omkring. mit pige prob.

  • Jeg kan lige så godt sige det...


    Til jer som ikke vil læse det GÅ UD AF TRÅDEN og lad være med at poste svage og endda lamme reply's


    Jeg gør blot dette pga. jeg er så glad :))


    I dag var så dagen hvor jeg havde mod nok til at snakke med hende... en af mine venner som i forvejen kendte hende havde lige "banet vejen" for mig ;)


    Alt jeg skulle gøre var at gå over til hende og snakke...
    eller rettere sagt løbe - jeg havde travlt ;)


    Det endte da os med at jeg fik hendes nummer og jeg er nu en lykkelig dreng :))


    That's it... :dance:


    /Garfield

  • Tillykke :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    he he jamen tillykke med det da :D


    så var der jo også én til den lille tweak-romantiker


    Jo tak :)) Jeg er glad :D takke begge ;) it cant be any better

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tillykke :cheers: , så har du haft en bedre dag end jeg ;) - dumpede til min køreprøve idag ;( ...jubiiiii :dots:


    Ik så fedt igen...


    Du må på den igen ;)
    Man lærer kun ved at prøve ;) :T


    EDIT: os en lille skåler til dig :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Sådan godt gået ;)
    Så har du vel også ringet til hende og aftalt en date ;) ell hva...


    Ikke endnu ;) men går og overvejer om man sq invitere hende i bio ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Gør det da .. Hun vil jo gerne lære dig at kende, ellers havde du nok ikke fået hendes nummer ..


    Ja en tur i biffen lyder som en god ide :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tillykke :cheers: , så har du haft en bedre dag end jeg ;) - dumpede til min køreprøve idag ;( ...jubiiiii :dots:


    Dumpede også til min køreprøve første gang -har stadig et trauma om lyskrydset ved vesterport station i mylretiden he he.



    Til Garfield => Hun gav dig ikke noget nummer hvis hun ikke var fresh - så tag hende dog med i biffen eller ud på noget kaffe el lign ;)


  • Nej du har sq nok fat i noget der ;) jeg har skrevet til hende så nu må vi se om hun svarer :D

  • Tillykke med det Garfield :D


    Giv den gas. Skriv til hende, inviter hende i biffen, ud at spise - your choice. Bare du gør noget ved det :D


    Som de andre skriver: Hun gav dig nok ikke hendes nummer, hvis hun ikke var interesseret i at lære dig at kende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Dumpede også til min køreprøve første gang -har stadig et trauma om lyskrydset ved vesterport station i mylretiden he he.


    Hehe, den slags var jeg dog heldigvis ikke udsat for :))


    Den prøvesagkyndige var et rigtigt svin, syntes han havde et par mærkelig grunde...


    1. Fejl: Okay - mine parallelparkeringer sux :)) - så det var en okay grund...;)
    2. Fejl: Jeg stod med god afstand til en anden bil, og ventede på at komme ud ved en ubetinget vigepligt. Til venstre for "min" bil, står så en ældre dame med sin cykel og venter opgivende på at komme over vejen. Så jeg giver tegn til at det er okay at hun smutter forbi foran mig - Dette ansås for en fejl fra min side, da der kunne komme biler i vejbanen ved siden af mig, som jeg burde have orienteret mig om først :dots:
    3. Fejl: Glemte at orientere mig tilstrækkeligt til højre EN eneste gang i et stille område ned i byen (kl 9 om morgenen tæt op ad en gågadezone). :roller:
    4. "Fejl" Jeg var nede på de 40 km/t i 2 sekunder hvor jeg måtte køre 50 - WOW hvor var det slemt! :T


  • Fornemt. :D


    Go get'em, tiger. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP