Tweaks SignaturRegler

  • PÅ OPFORDRING FRA DEVIL_DK .... ( Sådan da *G* )


    Hvad med at Tweak-Gutterne tog sig lidt sammen og fik rettet de Signatur-Regler så der ikke er nogen tvivl om hvad der gælder ??


    Reglerne som de ser ud nu :


    " Max størrelse er fremover :


    Billede : 650 x 150 pixel
    og ved tekst : 5 linier.


    Det betyder selvfølgelig ikke billede + de 5 liniers tekst.


    Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel"


    - Så man må have signatur-billede + tekst der sammenlagt fylder 650x150 pixels ... Men efter hvad der står et andet sted i reglerne, så må man alligevel ikke det ... :crazyeyes:


    og ifølge Devil_DK så må man ikke have mere end 5 liniers tekst .... Selvom de tekst-linier IKKE fylder mere end 650x150 pixels .... :boxed: ..... Så hvis man har 6-7 linier tekst der fx. fylder 100 pixels i højden, så skal man bare indsætte et billede der fylder 50 pixels i højde for så må man godt.... Men uden det billede på 50pix i højde, så må man ikke ??... :boxed:


    Nu må i da liiige tage jer lidt sammen her ... :boxed:


    Går jo ikke at i virker som en flok tåber når i "render" rundt på forumet og modsiger hinanden vel ? ...


    Tag imod kritikken ... Eller flip ud ... *G* ... Det er jo godt saglig kritik IMO fordi i har kokset i det ... :))

  • enig at reglerne er sære
    har skrævet til ariel han skal rette dem


    der skulle gerne være fornuft i dem og det er der pt ikke som de er skrevet.

  • Quote


    og ifølge Devil_DK så må man ikke have mere end 5 liniers tekst .... Selvom de tekst-linier IKKE fylder mere end 650x150 pixels .... ..... Så hvis man har 6-7 linier tekst der fx. fylder 100 pixels i højden, så skal man bare indsætte et billede der fylder 50 pixels i højde for så må man godt.... Men uden det billede på 50pix i højde, så må man ikke ??...


    Ja det lyder jo en smule underligt.. :T


    Men det ser da ud til de fleste faste brugere herinde er ved at finde på plads med deres nye signature...


    Der er mange flotte imellem.. Især mit.. :T :T :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    enig at reglerne er sære
    har skrævet til ariel han skal rette dem


    der skulle gerne være fornuft i dem og det er der pt ikke som de er skrevet.


    Ja, sære er de sgu ... :boxed:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Men det ser da ud til de fleste faste brugere herinde er ved at finde på plads med deres nye signature...


    Der er mange flotte imellem.. Især mit.. :T :T :T


    Ja, der er en hel del der har fået en grafisk signatur og det er da nice nok syntes jeg at folk ofte laver noget pænt.


    Ja, din er nice ... ;)

  • Jeg var stort set klar over at der var nogen der absolut skulle prøve at misforstå reglerne.


    Hvis der er nogen der har meget svært ved det, går vi bare over til ren tekst (max 5 linier uanset tekst størrelsen) og så bliver BB kode og html deaktiveret i signaturen.


    Først var det 650x150 eller 5 linier med tekst. Det var der klager over og så endte det med at begge dele måtte kombineres bare det ikke fyldte mere end de 650x150.


    Men nu er det åbenbart heller ikke godt nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    enig at reglerne er sære
    har skrævet til ariel han skal rette dem


    der skulle gerne være fornuft i dem og det er der pt ikke som de er skrevet.



    Som jeg allerede har skrevet i en anden tråd om nøjagtig samme emne :




    Ja det var så mit input... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Ja det var så mit input... :dance:


    Jeps ...


    " Max Størelse for Signaturer : 650*150 pixels"


    Så må du bruge grafik, tekst eller blande de to muligheder.
    Bare det ikke fylder mere end 650*150 pixels


    ... Simpelt og effektivt ... :))



  • Joooooooo det står der - men det er jo ikke sådan det er i virkeligheden - Det er i hvert fald ikke den udmelding Martin er kommet med - for så skulle der ved den mulighed stå :


    MAX 5 linier eller tekst der fylder max 650x150 pixels.


  • Hvad er nu det for noget 8o Fordi der er nogen, som prøver at sige, at de regler måske godt kunne skrives - så de ikke ka' misforstås.
    Godt nok ikke skrevet særligt pænt.
    ("Grill" din facon er ikke særlig smart - lægger ikke op til noget positivt - IMO. :roller: )
    Hva' med at tage det, som det er og ikke som det lyder. Og så lige rette de få ting.
    Det er, der da ingen, som taber noget ved. Come on. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif]

    La' os nu allesammen, tænke os om. Det ville da være synd, at miste alle de flotte signaturer, bare fordi nogle enkelte, siger tingene på en lidt kluntet og ikke særlig fornuftig måde. :rolleyes:



  • Enig Mr. B. - Ikke en særlig smart måde at føre en diskution på - i hvert fald ikke hvis man vil opnå noget.


    Det mest åndssvage er jo at man godt ved hvad der menes - men udformningen på reglerne er altså lidt forkert. Hvorfor ikke bare udforme den så - ingen kan - misforstå dem - og ingen kan komme og pege fingre af udformningen. Det er jo for f..... bare en lille bitte tilretning det kræver. Til Team'ets forsvar - så er Aerial vist ikke så meget på "pinden" pt. - og det er vist ham der skal ændre det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Godt nok ikke skrevet særligt pænt.
    ("Grill" din facon er ikke særlig smart - lægger ikke op til noget positivt - IMO. :roller: )


    Tja, man kan ikke altid være lige "pædagogisk" ... Ved du jo også selv ... ;)


    Og har nu bragt det på bane før, men der fik jeg bare den klassiske "kvæulant" fordi andre åbenbart ikke rigtigt fattede hvad der stod når man læste det hele ... ;) .... og egentlig, så burde man gå ud fra at diverse moderatorer her inde som der er MANGE af burde læse regler da det jo er dem der skal håndhæve dem .... og så burde bare EN af dem jo lige stoppe op og sige til sig selv .... " hov, det går jo ikke " ...


    Men er jo altid nemmest at komme med kritik rettet miod dem som kommer med problemet ... ;)


  • Sådan er det jo desværre :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Sådan er det jo desværre :roller:


    Ift. det med billede el. tekst, så var jeg en af dem der kom med et konstruktivt forslag og ikke en klage. Jeg tillod mig at forespørge, om det ikke var muligt med 1 linies tekst + billede. Kan huske at du nævnte, at i havde taget dette forslag med i jeres overvejelser.
    Mener også der var andre konstruktive forslag. Og selvfølgelig var der også de sædvanlige ikke særligt velformulerende kritikkere. Men dem kan i da vel godt lukke øjnene/ørene for og så tænke konstruktivt og hensigtsmæssigt i stedet for. Det er jeg da helt sikker på, at i kan. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Ift. det med billede el. tekst, så var jeg en af dem der kom med et konstruktivt forslag og ikke en klage. Jeg tillod mig at forespørge, om det ikke var muligt med 1 linies tekst + billede. Kan huske at du nævnte, at i havde taget dette forslag med i jeres overvejelser.
    Mener også der var andre konstruktive forslag. Og selvfølgelig var der også de sædvanlige ikke særligt velformulerende kritikkere. Men dem kan i da vel godt lukke øjnene/ørene for og så tænke konstruktivt og hensigtsmæssigt i stedet for. Det er jeg da helt sikker på, at i kan. 8)


    Jamen dit forslag var skam godt, intet der ;) Men jeg er ret sikker på at nogen vælger at misforstå ting med vilje ..

  • Quote

    Jamen dit forslag var skam godt, intet der ;) Men jeg er ret sikker på at nogen vælger at misforstå ting med vilje ..



    Hmm - går ikke ud fra at den er møntet på mig - for jeg har "kun" kommenteret det for at reglerne kunne blive tydeliggjort. At der er nogen som vælger at misforstå - deeeeeeet bliver vi vist ikke så fandens meget uenige om......[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_aadt.gif]