Elektronik forhandlere i indland/udland


  • Hvis jeg kender ham el-tossen ret... ;) - så har han handlet der - Han er jo bidt af en gal elektronik-bug... :roller:

  • Hej med jer igen....


    Ved ikke om nogle af jer ved så meget om loddestationer..


    Men, hvis i nu skulle ligge inde med en viden om det, hvilken en af disse 2 ville i så vælge..


    DIGITAL LOETSTATION SET LA 50 + LS 50


    eller....


    DIGITALE LÖTSTATION WHS 40 D


    Jeg kan desværre ikke af en eller anden meget latterlig grund få lov til at lave et direkte link til produktet, så hvis i vil se billede/infomationen om disse to bliver i nød til at søge efter dem på http://www.conrad.de


    Men hvilken en er bedst? Om jeg skal give 70 eller 90 euru er lige meget, vil bare gerne have den bedste af de 2


    Mvh laer aka. Jesper Kristensen:)


  • Jeg ville tage den første du viser, men dog ikke, hvis jeg ikke kunne købe nogle ekstra spidser til den med det samme. Det er nemlig en god ting, at have nogle forskellige spidser til forskellige loddeopgaver. Hvis du kun har den viste meget tynde spids, kan du få problemer med at lodde lidt større og tykkere ting, da den tynde spids, simpelthen ikke kan levere varme nok til opgaven og det er mildt sagt irriterende.


    Jeg bruger selv noget i stil med den her, bortset fra, at jeg ikke har den blå trafo, da jeg selv har lavet en til den. Den er indbygget i en alukasse, sammen med en 2 x 18V 4A variabel strømforsyning med led display. Det er spidsen, der bestemmer temp på loddekolben.
    http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem=8179


    Jeg er ikke meget for det, men Wizzard har ret. Jeg har handlet en del hos Conrad, men det er efterhånden mange år siden. Jeg har aldrig haft problemer med dem. ;)

  • Quote

    Jeg er ikke meget for det, men Wizzard har ret . Jeg har handlet en del hos Conrad, men det er efterhånden mange år siden. Jeg har aldrig haft problemer med dem. ;)



    Chceck out my signatur - hø hø.... ;) - :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    RS HAR ALT har i set deres kæmpe katalog :D


    Tjaaa...kan skam godt være de har alt :)


    Men de handler ikke med privat personer, desværre X(


    Vh laer:)


  • 8o .... Er du sikker på det ?


    Jeg har handlet der mange gange, uden problemer. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af laer
    Det tror jeg da....Eller så kan det være, at de kun vil sende deres dejlige, og meget flotte katalog til firmaer..


    laer\\


    Det er muligt. De plejer at sende det jeg bestiller, uden vrøvl. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Pas på med de mere ukendte sider. På danske internet-butikker kan i kigge efter e-ikonet, det garanterer en tryg handel uden snyderi.


    Har tysk familie, så får dem bare til at købe det med op ;) altså hvis det er elektronik/computer-dele jeg skal bruge.... ;) Det er sq rart...Det eneste jeg skal gøre er at finde en butik i nærheden af dem r=30km :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Pas på med de mere ukendte sider. På danske internet-butikker kan i kigge efter e-ikonet, det garanterer en tryg handel uden snyderi .



    Det der E mærke garanterer ikke en skid - Det er der jo talrige eksempler på - Og så er det fåtallet af forretninger i DK der har det.. ;)