Rally-masters? Nej, vist nok ikke..

  • De går satme til den, og det kan gå grueligt galt ind i mellem. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • fuck hvor har de trukket deres kørekort i en slikautomat :))

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Puha der er nogle grimme imellem der.


    Sjovt de har taget et klip med af Gilles Panizzi der kører galt. Det sker ellers utrolig sjældent.

    De skulle næsten have taget den med af Freddi Loix. Hvor han skal over en sten bro men rammer den kun med den ene halvdel af bilen... FØJ det må give en forskrækkelse.. :rolleyes:

  • ... Måske skulle de holde sig til en cykel ... :boxed: *G*


    Minder mig om den spasser jeg mødte i dag da jeg kørte på indfaldsvejen til KBH lige uden for DMI / Ryvangen ... Kørte i bane 2 og der var kø lidt længere fremme som ENHVER kunne se... Nå, men der er et stykke, så holde en stille og rolig fart på ~60 så kommer der er en kørende ved siden af mig i bane 3 som meget stille overhaler... Fair nok ... Så kommer der en tumpe kørende med fuld fart og klamre bremserne i lige før han rammer ham i banen ved siden af mig .... Tumpen svinger lidt ud, så han kapper bagenden samt siden på bilen ved siden af mig ... og forsætter så over i min kørebane for fuld drøn ... jeg må så lige reagere hurtigt og flå i rettet så jeg endte i bane 1 så han ikke ramte mig på vejen ... Undgik han med noget ligende 20-30 cm og han forsatte så med en god fart der ud af imens "glasset" fra hans forlygter osv raslede ud på kørebanen.... Lidt længere fremme stillede han sig igen på bremserne og holdte ind i nødsporet hvor han der blev påkørt mødte ham ... og SÅ var der sgu skænderi... Jeg kørte op til min kø længere fremme og sad og morede mig lidt over den spasser imens jeg røg en smøg... Var fandme blevet gal hvis han havde ramt mig ... Godt nok er det en firmabil jeg kørte i, men derfor ville han sgu få huk. *G*...


    .... og da ham tumpen steg ud af sin bil inde i nødsporet ... Gæt hvad der kom til syne ? .... En rigtig "Brian" der havde fået smadret sit legetøj ... Så kan han sgu lære det... *G* :)) .... Ham han havde ramt var sgu ikke helt lille, så ville ikke undre mig hvis han havde fået et par på hovedet efter den amatør-kørsel... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Minder mig om den spasser jeg mødte i dag da jeg kørte på indfaldsvejen til KBH lige uden for DMI / Ryvangen ... Kørte i bane 2 og der var kø lidt længere fremme som ENHVER kunne se...- ... Godt nok er det en firmabil jeg kørte i, men derfor ville han sgu få huk. *G*...


    .... og da ham tumpen steg ud af sin bil inde i nødsporet ... Gæt hvad der kom til syne ? .... En rigtig "Brian" der havde fået smadret sit legetøj ... Så kan han sgu lære det... *G* :)) .... Ham han havde ramt var sgu ikke helt lille, så ville ikke undre mig hvis han havde fået et par på hovedet efter den amatør-kørsel... *G* :))


    :)) Så ka han lære det :boxing:


    Lidt skræmmende film, gad vide hvor mange dødsfald der er i den...

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • det ville aldrig ske for mig da jeg havde bil... den kunne slet ikke køre så stærkt :boxed: det var en saab 99 fra 1983 lyserbrun :crazyeyes:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Jeg gad virkelig godt se/høre resten af den historie om de 2 i sidste klip :boxed: tror fandme de døede der...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Damn. Den med Volvo'en der spiser et træ. Godt det ikke er mig der er Co der

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Damn. Den med Volvo'en der spiser et træ. Godt det ikke er mig der er Co der


    For at sige det på en anden måde så tror jeg ikke at der er meget Co-Driver tilbage i den volvo..

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ultima
    Det er sq hvad der sker når man kører til det yderste. Håber ikke der sad en co driver i den volvo der rammer det træ med siden. Han må sq ikke have det alt for godt.


    Det var også lige min tanke....Av Av


    Også den gule ford eskort der ruler rundt en gang for der efter at brage ind i et træ med taget først (ca 1.15 inde i klippet), den kan ikke være ret høj bagefter. 8o