gratis hjemmeside

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazY
    hey


    hvor kan man oprette en gratis hjemmeside? og hvad program er bedst til at designe den med? :baby:


    Ye.. Bruger også 1GO her..
    5 mb er rigeligt til mig...


    Og til at designe den med... Well... Notepad (notesblok)... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazY
    hey


    hvor kan man oprette en gratis hjemmeside? og hvad program er bedst til at designe den med? :baby:


    Helt klart frac.dk


    FTP login.
    25MB plads til hjemmesiden.
    php
    - GD lib 2,0.
    - Sendmail (Qmail)
    SSI
    CSS
    .htaccess
    MySQL Database
    Ingen reklamer på hjemmesiden
    POP3 E-Mail adresse


    ---


    Hold dig LANGT væk fra webbyen, det er det ultimative lort. :))



    Du kan kode din side i TSW webcoder eller Macromedia Dreamweaver MX 2004

  • Synes ikke at du skal bruge en editor, men der i mod gå direkte i gang med koderne :)


    Man får aldrig noget godt ud af editors anyways... der i mod i notepad får man det præcis som man vil have det, og hvis man har lavet skidtet ordentligt, så bliver det også vidst ordentligt i samtlige browsers.. i stedet for sådan noget Frontpage og Dreamwaver skidt som ser helt fucked ud i Mozilla nogen gange..


    Du kan finde en glimrende html guide på http://www.html.dk - hf

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    ...så bliver det også vidst ordentligt i samtlige browsers


    Det gør det så ikke alligevel, jeg har et iframe problem, IE læser IFRAME's størere end mozilla.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Man får aldrig noget godt ud af editors anyways


    Det syntes jeg heller ikke du har ret i...

  • Delte meninger ;)


    Mht til det med iframes skal jeg ikke udtale mig om ;)


    Men er der så ikke en html-standard for hvor stor sådan en må være? (Stiller bare dette spg for at være nysgerrig, ikke for at lyde klog :D)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Delte meninger ;)


    Mht til det med iframes skal jeg ikke udtale mig om ;)


    Men er der så ikke en html-standard for hvor stor sådan en må være? (Stiller bare dette spg for at være nysgerrig, ikke for at lyde klog :D)


    Hvis du spørger ang. iframes så nej... Du bestemmer "selv" hvor høj og bred den skal være, men browserne læster de mål forskelligt...


    Men i men første tråd sagde jeg ikke at editors var det bedste, jeg sidder også selv tit i notepad eller gedit og coder... he he :D

  • Jeg bruger sol.dk's hjemmesider (subnet.dk), ved ikke hvor meget plads der er, men der er nok til mig.
    Og for en som kun skal have en hjemmeside til at uploade signatur, er subnet.dk helt fin.
    Ville dog finde noget andet, hvis du skal lave ordenlige sider, hvor der skal være rigelig med plads, uden reklamer og pop-up's


    Btw. bruger Microsoft Frontpage til at lave hjemmesider med, da jeg ikke gidder sætte mig ind i html-koder

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().