Omg Det Da Varmt Som Ind I H*******....!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wacked
    luften er 30.1 grad her lige nu ARGHT! min skærm er 48.6 grader..! og min computer er 58 grader...!!! ARGHT!!!


    andre som har det lige så varmt??


    Ej nu må du sq stoppe.. Endelig er den danske sommer kommet til os, og det første mange gør er satme at whine over det..
    "Åhh nej det er så varmt, jeg kan slet ikke holde til det" Eller "Åhh det er så koldt, bare det snart bliver varmt"..
    Det bliver aldrig godt, med mindre folk har noget at brokke sig over.


    Get over it, eller flyt til Sibirien ;)

  • "Varmt som én i H..." hedder det faktisk :) Det er da sgu mange som tager fejl af :)


    Men jowjow, det er da warm. Tjek min tråd om Air Cooler :) Det er sgu alle pengene værd med en sådan satan stående i nakken! Damn!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hmm jeg får mest lyst til at gå ned og dyppe mig i det 22 grader varme vand.. og se på damer ;)


    Stranden er den helt store succes i disse dage... Ned og slappe af med vennerne og et par øl om dagen... Ned og drikke bajere omkring et bål om aftenen :cheers:


    Det er fandme fortjent at vi har fået sådan noget godt vejr... hvis du synes du har det varmt, forslår jeg at du slukker for din computer og smutter udenfor... Du vil bliver forundret over hvor mange dejlige piger der er i denne verden ;) :cheers:

  • En kilde? Tjah...har ikke nogen. Behøver jeg det? :) Hvis du ikke tror mig, er jeg ligeglad :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Well, siger jo bare hvad det hedder, hvis man ikke tror mig, så er det ikke mig der har et problem :) :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Bare tag i byen noget mere :)


    Øllene er billige, og pigerne er gratis :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Ej nu må du sq stoppe.. Endelig er den danske sommer kommet til os, og det første mange gør er satme at whine over det..
    "Åhh nej det er så varmt, jeg kan slet ikke holde til det" Eller "Åhh det er så koldt, bare det snart bliver varmt"..
    Det bliver aldrig godt, med mindre folk har noget at brokke sig over.


    Get over it, eller flyt til Sibirien ;)



    Du burde da efterhånden (din skotte) vide - at en dansker ALTID kan finde noget at brokke sig over.


    Btw: Det ville vist ikke hjælpe meget pt. at flytte til Sibirien..... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wacked
    luften er 30.1 grad her lige nu ARGHT! min skærm er 48.6 grader..! og min computer er 58 grader...!!! ARGHT!!!


    andre som har det lige så varmt??


    Tja her er der nok ca. 35 grader.
    Mens "Mit Alter" har nogenlunde samme temp, som det plejer. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Btw: Det ville vist ikke hjælpe meget pt. at flytte til Sibirien..... ;)


    Der er da lidt køligere lige pt end her ... :))


    http://dk.weather.yahoo.com/RSXX/RSXX0077/index_c.html


    Ellers er der jo Asiens koldeste by hvis der er nogle der er interesseret ... :boxed:


    " Om vinteren bliver det meget koldt i den Nord-østlige del af Rusland. I byen Ojmjakon har man målt -78 grader celsius, hvilket er den laveste temperatur, der er målt i Asien. "


    .... og ja, har søgt på Google BARE fordi du skrev det du gjorde ... :)) *G*