Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. august 2004, 17:16

Hvis Johnny engang skulle finde på at serie producerer sine vand køler hoveder, ja så går det nok ikke at han kander det for J2O...

Her er beviset:

2

lørdag, 7. august 2004, 18:14

LOL da.. Det tog Falsk og jeg vidst ikke lige hensyn til da vi skulle finde på en navn for Johnny, som oprindelig ville haft det til at være Aaskov h2o hvis jeg ikke husker helt galt..

Må nok indrømme at den J2O drik ikke ser helt tosset ud :D Kunne da godt lige klare sådan een lige nu :D

3

lørdag, 7. august 2004, 18:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
LOL da.. Det tog Falsk og jeg vidst ikke lige hensyn til da vi skulle finde på en navn for Johnny, som oprindelig ville haft det til at være Aaskov h2o hvis jeg ikke husker helt galt..

Må nok indrømme at den J2O drik ikke ser helt tosset ud :D Kunne da godt lige klare sådan een lige nu :D

Enig :drink:

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

4

lørdag, 7. august 2004, 19:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex
Hvis Johnny engang skulle finde på at serie producerer sine vand køler hoveder, ja så går det nok ikke at han kander det for J2O...

Her er beviset:

Johnny's super varer kan og skal sgu da hedde J2O - så må den skide læske fabrik finde på noget nyt... ;)

5

lørdag, 7. august 2004, 19:21

hehehehehe lol :P

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

6

lørdag, 7. august 2004, 19:24

Siden johnny nok ikke er moms-registreret som et firma, så må han jo kalde sine kølehoveder hvad han vil ... :)) .... Det er ihvertfald ikke navnet de kan brokke sig over ... :))

7

lørdag, 7. august 2004, 19:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

At betale 10kr. for en flaske juice .. I den grad åndsvagt ;) Hvis der så havde været alcohol i, så havde jeg kunnet forstå prisen, men det er der ikke :/
Og så er 10kr. altså dyrt.

8

lørdag, 7. august 2004, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Her er beviset:

Johnny's super varer kan og skal sgu da hedde J2O - så må den skide læske fabrik finde på noget nyt... ;)

Enig, meget enig.

9

lørdag, 7. august 2004, 22:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
At betale 10kr. for en flaske juice .. I den grad åndsvagt ;) Hvis der så havde været alcohol i, så havde jeg kunnet forstå prisen, men det er der ikke :/

Nærrigrøv .... :))

10

lørdag, 7. august 2004, 22:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Nærrigrøv .... :))

I den grad :D

11

søndag, 8. august 2004, 00:42

Citeret

Her er beviset:

kan ikke lige se noget ® eller ™ - tegn.

Har de så noget at skulle have sagt?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pulse" (08.08.2004, 00:43)

12

søndag, 8. august 2004, 01:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Her er beviset:

Britvic
Bio/tv-reklame

Mon ikke de har copyrigth på den ;)

13

søndag, 8. august 2004, 01:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af BLiX

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Her er beviset:

Britvic
Bio/tv-reklame

Jo... det har de jo nok... men det fremgår ikke et eneste sted på nogle af flaskerne, på hjemmesiden eller i reklamen...

Så Johnny kan "jo ikke vide" at han ikke må bruge navnet... ;)

14

søndag, 8. august 2004, 02:15

Damn - sådan en fætter skulle jeg snildt kunne drøne ned på få sekunder lige nu! - *Slurp* :T

15

søndag, 8. august 2004, 09:06

Citeret

Britvic
Bio/tv-reklame

Hvem siger de copyright på navnet i DK medmindre varen bliver solgt her ? ... Har aldrig set den... ;)

... Vil vædde på at de IKKE har copyright .... Eller rettere TRADEMARK-rettighederne i DK ....

... Som så ikke gælder for private der sælger et produkt som intet har med firmaet eller deres varer at gøre ... ;)

16

søndag, 8. august 2004, 09:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Britvic
Bio/tv-reklame

Hvem siger de copyright på navnet i DK medmindre varen bliver solgt her ? ... Har aldrig set den... ;)

... Vil vædde på at de IKKE har copyright .... Eller rettere TRADEMARK-rettighederne i DK ....

... Som så ikke gælder for private der sælger et produkt som intet har med firmaet eller deres varer at gøre ... ;)

Det er jo heller ikke nu det er et problem, jeg mener hvis han har tænkt sig at starte et firma op, så er det jo nok ikke kun i DK der er efterspørgsel... Prometia kan jo faktisk også købes i ander lande... 8)

Og jo den er købt i Rema 1000...

17

søndag, 8. august 2004, 09:37

Citeret

Det er jo heller ikke nu det er et problem, jeg mener hvis han har tænkt sig at starte et firma op, så er det jo nok ikke kun i DK der er efterspørgsel... Prometia kan jo faktisk også købes i ander lande... 8)

Og jo den er købt i Rema 1000...

Hvis han skal starte et firma op, så skal han betale skat af det, så det tror jeg ikke du skal regne med ... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.