Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 7. august 2004, 21:24

Nææ ;) vi var kun mig min mor og søs... og vi arbejdede 5 t. i dag. tog en dag fri i går(var i bio i og se garfield :)) )

Min mors ene skulder er "syg" og jeg har dårlig ryg og søs er doven såå

Men nu kommer min ven i morgen og hjælper ;) og han er ikke bange for at svede :T

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Michael_495

Gæst

22

lørdag, 7. august 2004, 21:44

Tøser, har været ud og cykle 21 kilometer i dag, og i går, i sommervarmen.

Den med bilen kender jeg, især noget man har læder interieur 8o

23

lørdag, 7. august 2004, 21:47

det må særiøst brænde ;) min læderstol brænder når den har fået for meget sol og det samme med mit læder sofasæt

Michael_495

Gæst

24

lørdag, 7. august 2004, 21:51

Men er så priviligeret at man kan starte aircondition på 600 meters afstand med fjernbetjening :)

25

lørdag, 7. august 2004, 22:39

;)

26

lørdag, 7. august 2004, 23:17

Laver helst ingenting:D hader simpelthen den varme! X( :)

27

søndag, 8. august 2004, 00:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
Hehe - Var lige ovre og købe ind i den lokale brugs. Da jeg satte mig ind i bilen fik jeg lige set at der var 41 grader inde i bilen.. :O

Det var lidt skræmmende!

En mørk bil kan blive UTROLIG varm i solen :D

Lige et godt råd - hav aldrig en wunderbaum med jordbær luft til at hænge...

Jeg blev udsat for den slags terror i torsdag, da jeg skulle køre med en af mine venner. Bilen havde holdt i solen i 4 timer, og på bakspejlet hængte der en wunderbaum.. luften var serieøst kvalmende.. :/

28

søndag, 8. august 2004, 00:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
Hehe - Var lige ovre og købe ind i den lokale brugs. Da jeg satte mig ind i bilen fik jeg lige set at der var 41 grader inde i bilen.. :O

Det var lidt skræmmende!

En mørk bil kan blive UTROLIG varm i solen :D

Lige et godt råd - hav aldrig en wunderbaum med jordbær luft til at hænge...

Jeg blev udsat for den slags terror i torsdag, da jeg skulle køre med en af mine venner. Bilen havde holdt i solen i 4 timer, og på bakspejlet hængte der en wunderbaum.. luften var serieøst kvalmende.. :/

minder mig om da jeg var i polen der vi skulle med en mini bus! der havde de hængt 6 wunderbaum op :rolleyes: så smed vi dem ud af vinduet :P

30

søndag, 8. august 2004, 04:15

kl. 04 ;D jeg har vlkret i byn!!!! weee

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

31

søndag, 8. august 2004, 11:08

sidder med åben dør ud til gangen og så med min bordventilator i vinduet så der kommer luft ind af vinduet.. for ellers gør der ikke og så bliver satme fuck*** varmt

32

søndag, 8. august 2004, 11:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Pas på med tømmermændene i denne varme - de banker hårdere end sædvanligt :crazyeyes: ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.08.2004, 11:31)

33

søndag, 8. august 2004, 12:43

Jeg er max wasted...

I quote my head: "BUNK...BUNK....BUNK"

Phew jeg er træt. Så bliver man vækket med, at man skal ud og rense bassinet, fordi der er 3 små piger, der gerne vil i det. Amen dog.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

34

søndag, 8. august 2004, 12:45

Citeret

Jeg er max wasted...

I quote my head: "BUNK...BUNK....BUNK"

Phew jeg er træt. Så bliver man vækket med, at man skal ud og rense bassinet, fordi der er 3 små piger, der gerne vil i det. Amen dog.

Haha... Det lader heller ikke som om den bytur er gået stille for sig... :)) Din stavning lod ihvertfald til at være påvirket af et eller flere rusmidler... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CheezEDippaH" (08.08.2004, 12:45)

35

søndag, 8. august 2004, 13:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Pas på med tømmermændene i denne varme - de banker hårdere end sædvanligt :crazyeyes: ;)

Ja - De slår hårdt. Er lige blevet færdig med at rydde op efter 150 mennesker som var på besøg til have fest.. Nårj..

Det var sindsygt..

MacBook Air - i7 powered ITX build

36

søndag, 8. august 2004, 13:34

Puha, det ville jeg ikke kunne overkomme!

37

søndag, 8. august 2004, 14:01

Lol jacob jeg så lige dit navn...

Du har fanme næsten det samme navn som mig... jeg hedder bare Martin Rune Hansen ;)

38

søndag, 8. august 2004, 15:07

Bor heldigvis under jorden, og hernede er der temmelig køligt uden blæsere : )

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

39

søndag, 8. august 2004, 15:23

Min computer er genstartet flere gange de sidste par dage pga. overheat når jeg har spillet :( ( over 65 grader)
Så ved man at der er varmt :)

40

søndag, 8. august 2004, 17:17

33 grader i skyggen på vores altan...

:boxed: :drink:

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.