dummefejl?

  • hvad er nogle af de dummeste stavefejl / dummerter du har lavet?


    er selv dygtig til dem, indenfor 2 timer på MSN med engel har jeg præsteret:


    "Badeenheder i hæjttalere" istedet for bassenheder..
    "USB dick" istedet for USB disk


    EDIT:
    har også engang i CS sammen med engel, hvor vi ventede i lang tid på en mand skulle komme og hente nogle gidsler vi bevogtede på italy, gad ikk vente mere, så ville skrive "jeg checker" men kom til at skrive "jeg cheater" og så fik vi et godt grin af det schrrenshot efter det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Ikke for jeg kan se det morsomme i stavefejl/tastefejl - det er meget sjældent at det er sjovt ;)


    Men det sjoveste er dog når Martin bliver ved med at skrive forkert på MSN, og prøver at rette sig selv, men taster forkert gentagne gange :D :D


    Ja den slags er simpelthen til at falde ned af stolen og banke i gulvet af grin over....eller nåååårh nej ? :]



  • Hmmm - Det er ikke en stavefejl - Det er meeeeget værre. Det skete i 9. kl. - hvor jeg bagte vildt på en pige fra klassen. Hendes forældre var døvstumme. Tilfældigvis i en engelsk time - så spurgte læreren om nogen kunne oversætte "def and dumb" (ikke helt sikker på stavningen). Her - her - her - sidder man så som en anden tosse. Det betyder døv og DUM - siger man så fordi man lige tænker med en vis legemsdel (hun var bare sååååååååååå lækker). Betyder selvfølgelig døvstum... :roller:


    Daaaaamn - når man lige at tænke - inden hele klassen bryder ud i et latterbrøl - alle undtagen The Babe....... :O :O - og nope jeg scorede hende aldrig - fuck - pis - lort....... :roller: :boxed:

  • Nu er tråden - efter hvad jeg kan se - ikke lavet for at gøre grin med folk der ikke kan stave ..


    Vi kan alle lave en tastefejl, og tit kan de faktisk være ret sjove .. En smule meningsforstyrrende, men det kan netop også være det der gør det sjovt ..


    Så jeg kan ikke se noget forkert i denne tråd, og hvis jeg kommer i tanke om en stavebøf skal jeg nok hoste op med den .. *G*


    Det sjoveste lige nu, er godt nok min kære søster på MSN, som er blevet så amerikaniseret, at den danske grammatik kan være meget svær .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vipvop
    Synes også det er meget svært at grine over stavefejl... kim du må simpelthen finde på noget bedre inden du opretter en tråd :P


    måske, men du kunne jo starte med at tie stille med mindre du har noget konstruktivt at sige? :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    måske, men du kunne jo starte med at tie stille med mindre du har noget konstruktivt at sige? :lame:



    Tjaaaaaa - jeg kan nu heller ikke se problemet med tråden - du beder os jo ikke om at hænge andre ud - og vi vælger jo selv om vi vil afsløre vores fejl. Min bøf er sgu så længe siden - og idag griner jeg sgu af den hver gang jeg hører ordet døvstum - det være sig på dansk eller UK.... :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Ikke for jeg kan se det morsomme i stavefejl/tastefejl - det er meget sjældent at det er sjovt ;)


    Men det sjoveste er dog når Martin bliver ved med at skrive forkert på MSN, og prøver at rette sig selv, men taster forkert gentagne gange :D :D


    Hey så er jeg ikke den eneste --> Dumme dumme tastatur :finger:

  • haha twilight... mange gode :T


    Det her har jeg så skrevet på irc da jeg kom hjem fra byen... Kan ikke selv huske det :boxed:


    |02:46:08| <+Lec\Afk> hey
    |02:46:15| <+Lec\Afk> fårk je er ser giv
    |02:46:17| <+Lec\Afk> stivb
    |02:46:26| <+Lec\Afk> jeg har vpret i rbyen wiuden ar ryge
    |02:46:28| <+Lec\Afk> det e redt
    |02:46:32| <daclown> lol
    |02:46:37| <+Lec\Afk> jeg hidker gejgd fandje
    |02:46:39| <+Lec\Afk> kik
    |02:46:43| <+Lec\Afk> jegh kan uuije jatabe
    |02:46:45| <+Lec\Afk> ,ik
    |02:46:48| <+Lec\Afk> lol
    |02:47:03| <+Lec\Afk> det er fandme svært at stave
    |02:47:09| <+Lec\Afk> lll
    |02:47:11| <+Lec\Afk> lol
    |02:47:40| <+Lec\Afk> nåh men jeg var i byen uden at ryge for første gang... famdme fedt
    |02:48:02| <+Lec\Afk> men nu hopper jeg i sebf¨'
    |02:48:23| <JayJay^^> nok en god idé :D
    |02:48:28| <+Lec\Afk> lol jq
    |02:49:10| <+Lec\Afk> ol jeg mdøte min lillebrog d ajegh lig hjem
    |02:49:16| <+Lec\Afk> je gva re rsiv
    |02:49:17| <+Lec\Afk> nart
    |02:49:43| * Quits: +Lec\Afk (~LecTer@0x50c711a0.adsl-fixed.tele.dk) (Read error: 54 (Connection reset by peer))


  • hehehe lol :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    haha twilight... mange gode :T


    Det her har jeg så skrevet på irc da jeg kom hjem fra byen... Kan ikke selv huske det :boxed:


    LOL - det er ret skidt stavning det der LecTer :)) :)) ;)


    Men lyder IMO sørgeligt at du aldrig har prøvet at være i byen uden at "ryge" :rolleyes:

  • Nej sguda... Jeg snakker om SMØGER :) Er stoppet med at ryge SMØGER for snart to uger siden. Og da jeg skrev det der var det første gang jeg var i byen efter jeg stoppede, og jeg klarede den uden at falde i, hvilket jeg faktisk ikke rigtigt troede på at jeg ville, så jeg var lidt stolt :T


    Holder det stadigtvæk btw. Fandme great :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    Nej sguda... Jeg snakker om SMØGER :) Er stoppet med at ryge SMØGER for snart to uger siden. Og da jeg skrev det der var det første gang jeg var i byen efter jeg stoppede, og jeg klarede den uden at falde i, hvilket jeg faktisk ikke rigtigt troede på at jeg ville, så jeg var lidt stolt :T


    Holder det stadigtvæk btw. Fandme great :clap:


    Aaaah, jamen glædeligt tillykke så!! :clap: :cheers: :cheers: