Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 6. august 2004, 13:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Godt nok surt, at sidde og bruge tid på at tilrette sin signatur og så var det slet ikke nøcvendigt :(
Fedt med klare retningslinier :crazyeyes: Skrivet et - men mener noget andet (her hentyder jeg til "stickeren"). Virkelig flot !!!! :roller:
Kunne ha' været rart, hvis der var blevet meldt mere præcist ud, noget før. :rolleyes:
Men pyt nu med det - nu ved vi, hvad vi må og ikke må - og det er jo fjong. ;)

Shhhhhhhhhhhh - Mr. Kværu.... - Nu fik vi det som bla. du gerne ville have det - Så skal du da ikke brokke dig - Tsk tsk tsk - Typisk "gamle" mennesker - de brokker sig hele tiden.... ;) + :cheers:

Ja ja ja "Mr. ilm" . . men ville bare li' fortælle, min mening om håndteringen af denne sag. Denne kunne være klaret i løbet af nul komma fem, med en klar udmelding fra start. Andet var det sådan set ikke. ;)

:cheers: og rigtig go' weekend 8) Du skal forhåbentlig ikke arbejde - vel ? De lover sindsyg godt vejr.

42

fredag, 6. august 2004, 13:51

Citeret

:cheers: og rigtig go' weekend 8) Du skal forhåbentlig ikke arbejde - vel ? De lover sindsyg godt vejr.

Heeeeeeeeeeell NO - skal nyde de sidste dage af min ferie - kører vist stadig lidt på tjekkisk tid - så jeg har en sindssyg lyst til at kaste soveposen og teltet ind i bilen - køre ud af indkørslen - og dreje til - hmmmmm - ælle-bælle. Fandens man kun har sommerferie en gang om året - Jeg hader det når man kommer ind i trumme-rummen igen efter en fed ferie.... ;(

43

fredag, 6. august 2004, 14:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Heeeeeeeeeeell NO - skal nyde de sidste dage af min ferie - kører vist stadig lidt på tjekkisk tid - så jeg har en sindssyg lyst til at kaste soveposen og teltet ind i bilen - køre ud af indkørslen - og dreje til - hmmmmm - ælle-bælle. Fandens man kun har sommerferie en gang om året - Jeg hader det når man kommer ind i trumme-rummen igen efter en fed ferie.... ;(

Jeps - sidder også på work lige nu - glæder mig til den bli'r 16.30. Så er det hjem foran pc'en :crazyeyes: nej - ned at få en sludder med alle de enlige nede i gården. Har fundet ud af at dem er der en del af :T
Ku' jo være der var nogle af dem, der var til en lille "chad" el. noget :))

44

fredag, 6. august 2004, 15:00

Mulighed for billede og tekst, seføli indenfor et begrænset omfang...

45

fredag, 6. august 2004, 22:12

Tråden er lukket - "problem" løst..... :dance:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.