Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 6. august 2004, 01:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Folk må vel selv om hvordan de udnytter deres signatur... så længe de ikke bryder nogle af tweak.dk's regler vedrørende denne...

Tja - 11 linier i forhold til 5 - hmm :roller:

22

fredag, 6. august 2004, 01:55

Citeret

Folk må vel selv om hvordan de udnytter deres signatur... så længe de ikke bryder nogle af tweak.dk's regler vedrørende denne...

ja men det gør du jo din er over 5 linjer text
så du skulle måske lige se lidt på det ;)

23

fredag, 6. august 2004, 01:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Så så - rolig nu drenge. ;) Der jo ikke nogen grund til, at vi kommer op at toppes over sådan en lille ubetydelig ting. Lige da jeg så, at der var lavet en pol om dette emne, tænkte jeg "fedt". Så ka' deltagerne herinde give deres mening til kende. Blev desværre lidt skuffet, da jeg så kiggede i mulighederne. Syntes ikke de helt præcist rammer de ønsker, som er fremkommet i den omtalte tråd. F.eks. så står jeg og en del andre for det synspunkt, at der skal være en begrænsning i størrelsen og at det ville være godt med muligheden for at have 1 linie tekst. Det fremgår ihf. ikke helt præcist i denne poll.
Det andet jeg blev lidt skuffet over, var at jeg helst ikke måtte komme med nogle kommentarer. Det gør jeg dog alligevel. ;)

Du skuffer mig Bentzin. Du plejer at følge ret godt med - men det synes jeg sgu'tte du gør nu. Du har - jeg har - en masse andre har kommentret nogle brugeres alt for store signaturer. Det er jo derfor team'et kigger på sagen pt. Størrelsen på 650x150 den er "de" jo efterhånden blevet temmelig enige om - så den ser jeg ingen grund til at kommentere i min poll. Det som jeg synes er forkert - det er at team'et pt. ikke vil tillade at man bruger både billede og tekst - heller ikke selv om det fylder mindre end 650x150. derfor har jeg listet 3 muligheder - som jeg til enhver tid vil påstå burde være temmelig indlysende - og hvor man sætter sit X burde også være til at finde ud af - selv for den mest kværulerende bruger.

Forresten sagde jeg jo ikke at det var totalt forbudt at skrive en kommentar - MEN når man laver en poll - så er det jo for at få nogle resultater der - og ikke for at få en masse posts..... ;) :cheers:

Det der med kværulerende - hmm :roller:

24

fredag, 6. august 2004, 01:58

Citeret

**LOL** - Det er bare så fedt når folk der hverken har fulgt med i emnet - eller læst de regler som gælder - lige skal markere sig - godt gået..... :roller: :roller:

25

fredag, 6. august 2004, 02:00

så stille han blev :)

26

fredag, 6. august 2004, 02:05

Citeret

Ja Kære B. - Hvad med det der kværu.....

27

fredag, 6. august 2004, 02:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
så stille han blev :)

Jep? - Han har dummet sig gevaldigt, så der er vel ikke så meget at sige? :))

28

fredag, 6. august 2004, 02:12

Citeret

Citeret

Tjah - hvad med det . . . - Kære Mr. W. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (06.08.2004, 02:13)

29

fredag, 6. august 2004, 08:47

Jeg ser ikke noget galt i at blande grafik og tekst så længe det holder sig inde for de 650x150 pixel.

Gør jeg jo selv.

Grunden til at det ikke blev til at man måtte bruge et område svarende til 650x150 pixel hvor det stod en frit hvad man gjorde var, at der fra tidligere forsøg var nogen der havde meget svært ved at finde ud af at fx 10 linier med stor skrift altså fylder mere end 150 pixel i højden selv om der ikke står mere end hvad man kan få til at stå på et mindre billede.

Men hvis der er lidt selvjustits så er i mere end velkommen til at mixe grafik og tekst. Det skal bare holde sig inden for de 650x150.

Ikke noget med 850/900x200 som vi har set tidligere sådan at man skal køre i 1600x1280 for at kunne se hele sidens bredde.

30

fredag, 6. august 2004, 10:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin
Jeg ser ikke noget galt i at blande grafik og tekst så længe det holder sig inde for de 650x150 pixel.

Gør jeg jo selv.

Grunden til at det ikke blev til at man måtte bruge et område svarende til 650x150 pixel hvor det stod en frit hvad man gjorde var, at der fra tidligere forsøg var nogen der havde meget svært ved at finde ud af at fx 10 linier med stor skrift altså fylder mere end 150 pixel i højden selv om der ikke står mere end hvad man kan få til at stå på et mindre billede.

Men hvis der er lidt selvjustits så er i mere end velkommen til at mixe grafik og tekst. Det skal bare holde sig inden for de 650x150.

Ikke noget med 850/900x200 som vi har set tidligere sådan at man skal køre i 1600x1280 for at kunne se hele sidens bredde.

Lyder fino :clap: - Men så må I nok hellere lige opdatere tråden med regler ;)
---> http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=23742&sid=

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (06.08.2004, 10:06)

31

fredag, 6. august 2004, 10:22

Citeret

Gør jeg jo selv.

Vil det sige an man godt må have flere linjer med mindre skrittype ?(

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

32

fredag, 6. august 2004, 10:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Som dig selv? du har over 10 linier tekst...

;)

Ja.. det har jeg ! og hvis du lægger mærke til det så er alle mine specs med lille skrift.. og de overholder størrelsen på singaturen mht. pixels, admin har gjort mig opmærksom på det.. og slettede derfor et par linier.. så nu overholder den reglerne.. så jeg kan ikke se hvad der er galt i den ?(

Så jeg mener at folk må benytte deres signatur på den måde de vil så længe de overholder relgerne...

Faktisk har jeg ikke rigtig bemærket at nogle folk havde "for store" signaturer, før der blev lavet regler om det... :P

33

fredag, 6. august 2004, 10:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

Gør jeg jo selv.

Ja! Det må man godt.

34

fredag, 6. august 2004, 11:48

Citeret

Citeret

Citeret

Er I ved at løbe tør for spydige kommentarer? Begynder I snart at snakke hinanden efter munden? :))

35

fredag, 6. august 2004, 12:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Citeret

Citeret

Er I ved at løbe tør for spydige kommentarer? Begynder I snart at snakke hinanden efter munden? :))

Ja det kunne godt virke sådan... :))

36

fredag, 6. august 2004, 13:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af miniebbe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Citeret

Citeret

Ja det kunne godt virke sådan... :))

Tja - det ska' jo ik' vær' sur røv alt sammen - vel ? :))

37

fredag, 6. august 2004, 13:19

Citeret

Ja klart - og der er to torsdage i næste uge - og på søndag fryser helvede til is..... :roller:

38

fredag, 6. august 2004, 13:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

Gør jeg jo selv.

Ja! Det må man godt.

Godt nok surt, at sidde og bruge tid på at tilrette sin signatur og så var det slet ikke nødvendigt :(
Fedt med klare retningslinier :crazyeyes: Skrivet et - men mener noget andet (her hentyder jeg til "stickeren"). Virkelig flot !!!! :roller:
Kunne ha' været rart, hvis der var blevet meldt mere præcist ud, noget før. :rolleyes:
Men pyt nu med det - nu ved vi, hvad vi må og ikke må - og det er jo fjong. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (06.08.2004, 13:31)

39

fredag, 6. august 2004, 13:28

Citeret

Gør jeg jo selv.

Perfekt Martin. Er der så nogen snild måde I kunne fikse det sådan at folk faktisk kan se om deres "nye" signatur er indenfor mål - Man (team'et) kunne måske lave en mixet signatur i den tråd om reglerne - og så sørge for at den er lige på mål - så ville os almindelige dødelige have lidt at sammenligne med.

Forresten når I nu alligevel er igang - Var der så ikke noget med at I helst så vi bruger f.eks. jpg. format - og holder os til en vis str. - også omkring hvor meget selve filen fylder - Måske I skulle have det med i regelsættet med det samme... ;)

40

fredag, 6. august 2004, 13:31

Citeret

Godt nok surt, at sidde og bruge tid på at tilrette sin signatur og så var det slet ikke nøcvendigt :(
Fedt med klare retningslinier :crazyeyes: Skrivet et - men mener noget andet (her hentyder jeg til "stickeren"). Virkelig flot !!!! :roller:
Kunne ha' været rart, hvis der var blevet meldt mere præcist ud, noget før. :rolleyes:
Men pyt nu med det - nu ved vi, hvad vi må og ikke må - og det er jo fjong. ;)

Shhhhhhhhhhhh - Mr. Kværu.... - Nu fik vi det som bla. du gerne ville have det - Så skal du da ikke brokke dig - Tsk tsk tsk - Typisk "gamle" mennesker - de brokker sig hele tiden.... ;) + :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.