Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. august 2004, 22:04

Ja nu er jeg altså blevet nysgerrig - og vil høre folks mening om dette emne. Stem - hvis du har lyst altså - eller lad vær.

Der skal KUN stemmes ikke postes en million ideer eller kommentarer (nææææ jeg er ikke så naiv at jeg tror I helt kan overholde dettte - men prøv).... :cheers:

EDIT: Til ære for kværulanterne og de fatsvage.. :O

Fra team'ets side er det vist pt. tanken at en signatur må fylde 150x650 pixels.

Det vil så sige at ved mulighed nr. 1 - så kunne man f.eks. have et billede på 75x650 + tekst der fylder 75x650 = alt ialt 150x650 - og så fremdeles.... 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WizzarD" (05.08.2004, 23:36)

2

torsdag, 5. august 2004, 22:14

Selvfølgelig begge dele. Men er du ude efter at finde ud om folk synes det ville være bedre hvis det var tilladt med både tekst og billede på en gang ?

3

torsdag, 5. august 2004, 22:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Selvfølgelig begge dele. Men er du ude efter at finde ud om folk synes det ville være bedre hvis det var tilladt med både tekst og billede på en gang ?

Daaaamn - jeg mente ellers selv at både min tekst OG poll burde ret nem at forstå - Men JA jeg vil gerne vide og folk ønsker det ene eller andet - Og næææææ jeg kan ikke gennemtrumfe en skid - men derfor kan man jo godt være nysgerrig - og forsøge at påvirke dem så kan bestemme noget.
Jeg har desværre glemt den mulighed der kunne hedde : Rager mig langsomt - men håber da ikke der er nogen som er totalt lige glade... 8)

4

torsdag, 5. august 2004, 22:23

Klart mulighed for en enkelt linje tekst + billede self, altid rart at kunne smide en 3 - 4 links ind i sin sig.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

5

torsdag, 5. august 2004, 22:24

Dårlig poll IMO ... Da en af mulighederne Den kan forstås på to måder ..

Der skal være mulighed for både billede og tekst :

Mulighed 1 : At der skal være mulighed for at have tekst OG billede på én gang.

Mulighed 2 : At der skal være mulighed for at både lave en grafisk signatur (billedet), men også mulighed for en tekst-signatur, men ikke nødvendigvis på én gang.

.... De to muligheder kan man udlede ud fra resten af svar-mulighederne ... ;)

.... :crazyeyes: ... og der kunne jo godt være nogle flere og bedre uddybet valg-muligheder...

Men det er vel ligegyldigt for det er jo Martin der bestemmer når alt kommer til alt ...

6

torsdag, 5. august 2004, 22:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Dårlig poll IMO ... Da en af mulighederne Den kan forstås på to måder ..

Der skal være mulighed for både billede og tekst :

Mulighed 1 : At der skal være mulighed for at have tekst OG billede på én gang.

Mulighed 2 : At der skal være mulighed for at både lave en grafisk signatur (billedet), men også mulighed for en tekst-signatur, men ikke nødvendigvis på én gang.

.... De to muligheder kan man udlede ud fra resten af svar-mulighederne ... ;)

.... :crazyeyes: ... og der kunne jo godt være nogle flere og bedre uddybet valg-muligheder...

Men det er vel ligegyldigt for det er jo Martin der bestemmer når alt kommer til alt ...

Med fare for diverse ting så synes jeg seriøst du skulle tage din negative røv og skrubbe i seng - Er du utilfreds med min poll eller tråd i øvrigt - hold hold dig væk. De 3 muligheder kan vist ikke skrives mere klart - og kan kun misforstås hvis man absolut vil kværulere over et eller andet.

At du synes der kunne være nogle flere og uddybende muligheder det forbavser mig ikke det fjerneste - men hvorfor fanden skulle jeg liste et hav af muligheder - når det er DE 3 muligheder stort set ALLE indlæg i Meinder's "SIG" tråd omhandler.

At det er Martin der bestemmer - det har jeg vist heller ikke sagt at det ikke var - LÆSER du overhovedet en tråd - FØR du begynder at belære folk om hvad de har gjort forkert......... :roller: :] :boxed:

7

torsdag, 5. august 2004, 22:39

Well... Lær dog at tage noget kritik ... :]

Du kunne jo bare have skrevet følgende :

SPØRGSMÅL :
Syntes du at det skulle være tilladt at lave sin signatur som man vil så længe den ikke fylder mere end fx. 650*150 pixels uanset om man bruger billede, tekst, eller billede OG tekst.

SVAR MULIGHEDER :
- JA
- NEJ

.... Hvor svært kan det være ? ... Hvis DU ikke kan tage noget kritik af din poll som jeg STADIG syntes er underlig udformet, så er det jo ikke mit problem... ;)

8

torsdag, 5. august 2004, 22:57

Så så - rolig nu drenge. ;) Der jo ikke nogen grund til, at vi kommer op at toppes over sådan en lille ubetydelig ting. Lige da jeg så, at der var lavet en pol om dette emne, tænkte jeg "fedt". Så ka' deltagerne herinde give deres mening til kende. Blev desværre lidt skuffet, da jeg så kiggede i mulighederne. Syntes ikke de helt præcist rammer de ønsker, som er fremkommet i den omtalte tråd. F.eks. så står jeg og en del andre for det synspunkt, at der skal være en begrænsning i størrelsen og at det ville være godt med muligheden for at have 1 linie tekst. Det fremgår ihf. ikke helt præcist i denne poll.
Det andet jeg blev lidt skuffet over, var at jeg helst ikke måtte komme med nogle kommentarer. Det gør jeg dog alligevel. ;)

9

torsdag, 5. august 2004, 22:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Så så - rolig nu drenge. ;) Der jo ikke nogen grund til, at vi kommer op at toppes over sådan en lille ubetydelig ting. Lige da jeg så, at der var lavet en pol om dette emne, tænkte jeg "fedt". Så ka' deltagerne herinde give deres mening til kende. Blev desværre lidt skuffet, da jeg så kiggede i mulighederne. Syntes ikke de helt præcist rammer de ønsker, som er fremkommet i den omtalte tråd. F.eks. så står jeg og en del andre for det synspunkt, at der skal være en begrænsning i størrelsen og at det ville være godt med muligheden for at have 1 linie tekst. Det fremgår ihf. ikke helt præcist i denne poll.
Det andet jeg blev lidt skuffet over, var at jeg helst ikke måtte komme med nogle kommentarer. Det gør jeg dog alligevel. ;)

Syssssshhhh.... Jeg vil slås. *G* ... Ej pjat .... Men ja, giver dig ret ... ;) ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (05.08.2004, 22:59)

10

torsdag, 5. august 2004, 23:10

Citeret

SPØRGSMÅL :
Syntes du at det skulle være tilladt at lave sin signatur som man vil så længe den ikke fylder mere end fx. 650*150 pixels uanset om man bruger billede, tekst, eller billede OG tekst.

SVAR MULIGHEDER :
- JA
- NEJ

.... Hvor svært kan det være ? ... Hvis DU ikke kan tage noget kritik af din poll som jeg STADIG syntes er underlig udformet, så er det jo ikke mit problem... ;)

Jeg har absolut intet problem med kritik - men dine ubrugelige vrøvle posts - dem kan jeg ikke bruge til en skid. Hvis du havde fulgt lidt med - så ville du vide at størrelsen 150x650 allerede ligger temmelig fast - så derfor er der ingen som helst grund til at skrive noget om det.

Bortset fra det - så er din udlægning jo for helvede stort set den samme som min - du skal så bare bruge en allerhelvedes masse flere ord - på at spørge om det samme. En poll's spørgsmål/muligheder skal i mine øjne (og nu er dert jo mig der har lavet den - og dermed mig der bestemmer) være korte og præcise. Så endnu engang skal du bare brokke dig for at brokke dig - men igen så er det jo ikke noget nyt.

11

torsdag, 5. august 2004, 23:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

SPØRGSMÅL :

SVAR MULIGHEDER :
- JA
- NEJ

Jeg har absolut intet problem med kritik - men dine ubrugelige vrøvle posts - dem kan jeg ikke bruge til en skid. Hvis du havde fulgt lidt med - så ville du vide at størrelsen 150x650 allerede ligger temmelig fast - så derfor er der ingen som helst grund til at skrive noget om det.

Bortset fra det - så er din udlægning jo for helvede stort set den samme som min - du skal så bare bruge en allerhelvedes masse flere ord - på at spørge om det samme. En poll's spørgsmål/muligheder skal i mine øjne (og nu er dert jo mig der har lavet den - og dermed mig der bestemmer) være korte og præcise. Så endnu engang skal du bare brokke dig for at brokke dig - men igen så er det jo ikke noget nyt.

velkommen tilbage wizzard :boxed:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

12

torsdag, 5. august 2004, 23:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Du skuffer mig Bentzin. Du plejer at følge ret godt med - men det synes jeg sgu'tte du gør nu. Du har - jeg har - en masse andre har kommentret nogle brugeres alt for store signaturer. Det er jo derfor team'et kigger på sagen pt. Størrelsen på 650x150 den er "de" jo efterhånden blevet temmelig enige om - så den ser jeg ingen grund til at kommentere i min poll. Det som jeg synes er forkert - det er at team'et pt. ikke vil tillade at man bruger både billede og tekst - heller ikke selv om det fylder mindre end 650x150. derfor har jeg listet 3 muligheder - som jeg til enhver tid vil påstå burde være temmelig indlysende - og hvor man sætter sit X burde også være til at finde ud af - selv for den mest kværulerende bruger.

Forresten sagde jeg jo ikke at det var totalt forbudt at skrive en kommentar - MEN når man laver en poll - så er det jo for at få nogle resultater der - og ikke for at få en masse posts..... ;) :cheers:

13

torsdag, 5. august 2004, 23:20

Citeret

velkommen tilbage wizzard :boxed:

Jo tak da... :cheers:

14

torsdag, 5. august 2004, 23:36

Hmm, det skal ikke være noget "skulderklap", men jeg synes nu denne her poll er helt fin.

Den kunne sikkert være bedre, ja hva ved jeg - men who cares - den er til at forstå og til at bruge, og hvis man har en ide som ikke står som valgmulighed, så kan man jo passende skrive det her i tråden (på trods af forbudet :)) )

Btw. Jeg har selv stemt på at man bør kunne have tekst og billed "blandet" - Hvor og hvordan grænsen skal sættes er jeg så i tvivl om, men det kan vel dog ikke være det helt store problem ? :)

15

fredag, 6. august 2004, 00:03

De nye regler er fine nok, så slipper man for en masse flimmer :D

Don't get mad, get even...

16

fredag, 6. august 2004, 00:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hmm, det skal ikke være noget "skulderklap", men jeg synes nu denne her poll er helt fin.

Den kunne sikkert være bedre, ja hva ved jeg - men who cares - den er til at forstå og til at bruge, og hvis man har en ide som ikke står som valgmulighed, så kan man jo passende skrive det her i tråden (på trods af forbudet :)) )

Btw. Jeg har selv stemt på at man bør kunne have tekst og billed "blandet" - Hvor og hvordan grænsen skal sættes er jeg så i tvivl om, men det kan vel dog ikke være det helt store problem ? :)

Der mangler en mulighed - nemlig den som Carsten "vælger" - det indrømmer jeg gerne - desværre kan man ikke ændre en poll (lidt kikset egentlig).

Ang. hvordan vi som brugere skulle kunne se om vores signatur bliver for stor - så kunne det måske fikses på samme måde som når vi vil indsætte et for stort avatar billede - så kan det jo bare ikke lade sig gøre. Det vil sige at man så skulle skrive sin ønskede tekst først - og derefter indsætte sit billede - Er billede for stort - så kan det bare ikke lade sig gøre at indsætte det. Jeg aaaaner ikke om man kunne gøre det sådan - og der er jo heller ikke nogen der siger at team'et/Tweak/Martin overhovedet er interesseret i at løse "vores" problem - men hvis man ikke forsøger - ja så opnår man jo heller ikke noget.. ;)

17

fredag, 6. august 2004, 00:10

Citeret

Der mangler en mulighed - nemlig den som Carsten "vælger" - det indrømmer jeg gerne - desværre kan man ikke ændre en poll (lidt kikset egentlig).

Ang. hvordan vi som brugere skulle kunne se om vores signatur bliver for stor - så kunne det måske fikses på samme måde som når vi vil indsætte et for stort avatar billede - så kan det jo bare ikke lade sig gøre. Det vil sige at man så skulle skrive sin ønskede tekst først - og derefter indsætte sit billede - Er billede for stort - så kan det bare ikke lade sig gøre at indsætte det. Jeg aaaaner ikke om man kunne gøre det sådan - og der er jo heller ikke nogen der siger at team'et/Tweak/Martin overhovedet er interesseret i at løse "vores" problem - men hvis man ikke forsøger - ja så opnår man jo heller ikke noget .. ;)

Det har du nemlig fuldstændig ret i .. ;)

18

fredag, 6. august 2004, 00:51

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Ang. hvordan vi som brugere skulle kunne se om vores signatur bliver for stor - så kunne det måske fikses på samme måde som når vi vil indsætte et for stort avatar billede - så kan det jo bare ikke lade sig gøre. Det vil sige at man så skulle skrive sin ønskede tekst først - og derefter indsætte sit billede - Er billede for stort - så kan det bare ikke lade sig gøre at indsætte det. Jeg aaaaner ikke om man kunne gøre det sådan - og der er jo heller ikke nogen der siger at team'et/Tweak/Martin overhovedet er interesseret i at løse "vores" problem - men hvis man ikke forsøger - ja så opnår man jo heller ikke noget.. ;)

Hey - ret god ide egentlig! :) det var jeg sq ikke selv kommet på. :cheers:
Det lyder da rimelig realistisk - på den anden side ved jeg ikke hvor grænserne går for hvad der kan laves om i den slags "forum-skitse" tweak er opbygget på.
Vi kan jo håbe at en fra crewet kigger forbi tråden her og lader forslaget komme ind på "TEAM-Forummet". ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (06.08.2004, 00:52)

19

fredag, 6. august 2004, 01:14

Folk må vel selv om hvordan de udnytter deres signatur... så længe de ikke bryder nogle af tweak.dk's regler vedrørende denne...

20

fredag, 6. august 2004, 01:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Folk må vel selv om hvordan de udnytter deres signatur... så længe de ikke bryder nogle af tweak.dk's regler vedrørende denne...

Som dig selv? du har over 10 linier tekst...

;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.