Paris Hilton: Gennembanket

  • Hehe...


    Xx xxx xxx xxx xxxx... :T Fjernet for ikke at gøre Burger mere sur.


    Fra Se&Hør:
    I et anfald af jalousi gik den voldelige ekskæreste Nick Carter fra Backstreet Boys
    fuldstændig bersærk og begyndte at ruske og tæske løs på hotelarvingen,
    23-årige Paris Hilton, under en bytur i Los Angeles.
    Resultat: Store blå mærker på begge arme efter at være rusket samt en synlig
    hævet overlæbe efter slag i ansigtet.


    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/parisbeat1.jpg
    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/parisbeat2.jpg]


    Xx xx' xxx xxx xxxx xxx.. :T Fjernet for ikke at gøre Burger mere sur.

  • Bette pigebarn da.... hvis hun gav mig et par mill. skulle jeg nok passe på hende.



    for nu skal jeg jo snart lære Jiu-Jitsu ;)


    så kunne jeg jo samtidig få lejlighed til at banke en fra back steet gays der !!


  • Og hvorfor kan hun så det? Hvad giver dig ret til at skrive det? Hvad ved du om hende som alle andre ikke ved? Hvad ved du om deres forhold? INTET .. Så om hun ka' lære det eller ej, skal DU vist ikke gøre dig til dommer for ..


    Vil give Grillrotten helt ret i hans citat .. Man slår fandme ik på kvinder .. Man slår i det hele taget ikke ..


    Det er der åbenbart nogen der ikke kan forstå ..

  • Der er da ingen, som skal ha' tæsk, fordi de ikke lige gør som partneren mener er passende. Så er man da total lam i roen, efter min mening. Vold løser ikke en sk.. :boxed: Tværtom X(
    Det er det simpelthen det laveste der findes. :rolleyes:


  • Jeg undskylder mange gange lille dame... :O
    De to linier er nu fjernet fra min post... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Hahahah så den lede so sgu lære det !! Hun er fanme så højrøvet så det er helt vildt ! Jeg har fanme ikke ondt af hende !!


    Hvis det var det det kun kom an på, kunne jeg da hurtigt komme i tanke om en hel del, som skulle have smæk med det samme. ;)


    Jeg kunne slå knude på min kone og putte hende i lommen, hvis jeg ville, men det kunne jeg aldrig finde på at gøre. Det er simpelthen for lavt at tæske sin kæreste/kone og det gælder også for kvinder, som tæsker deres mænd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg undskylder mange gange Hr...
    De to linier er nu fjernet fra min post... :T


    *Lol*... Du mener frøken.... :))

  • Hva' sker der for nogle af "knejtene" 8o
    Undskyld mig - men ka' i ik' tåle varmen, siden i kommer med så totalt tåbelige kommentarer - om en pige, som i ikke aner en skid om. Jeg ved heller ikke så meget. Men der da ingen som fortjener, at blive smadret/tæsket.


    Til Bubbi: Syns du skal lukke eller få fjernet denne - imo - malplacerede tråd.