Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. august 2004, 18:19

Hej

Solgte for 14 dage siden min cpu som var en A64 3200+ . Her idag hører jeg så fra køberen at den ikke virker og der også var nogen bøjede ben på den da han fik den.
Vi skriver lidt frem og tilbage og nu virker den kun en gang imellem og det er ikke hans barbone for den har prc data kontrolleret. Men jeg er 110% sikker at den cpu virkede da den blev sendt. Og hvorfor har han ikke sendt den retur til mig da han opdagede de bøjede ben.
Synes sq det lyder mega underligt at han ikke har kontaktet mig noget før.
Lyder sq mere som han selv har lavet lort i den hvad synes i om den her sag ??

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

2

torsdag, 5. august 2004, 18:22

lyder også som han selv har lavet lort i det, og prøver at få sine penge tilbage fra dig..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

torsdag, 5. august 2004, 18:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
lyder også som han selv har lavet lort i det, og prøver at få sine penge tilbage fra dig..

Enig ... ;)

Køber man noget der er defekt når man pakker det op, så er det første man gør er sgu at kontakte sælgeren ... ISÆR hvis det er et privat-salg.. ;)

4

torsdag, 5. august 2004, 18:29

Hm ja. Han kunne bare have sendt den tilbage da han konstaterede at den ikke virkede, istedet for at prøve på at få den til at virke eller hvad han har gjort. Og hvordan definerer han en gang imellem ? Enten virker den, eller også har han fumlet rundt med den.. Torsk.. :roller:

5

torsdag, 5. august 2004, 18:42

Ja vis han bare havde kontaktet mig 3-4 dage efter og sagt at den ikke virkede så havde han nok fået de penge igen. Men han får dem ikke retur nu hvor der er gået 16 dage og jeg ikke ved hvad han måske har lavet med den.

Lian Li PC75
Asus P5B & E6600 Conroe

6

torsdag, 5. august 2004, 18:50

du skal ikke gøre en skid. Fejlen ligeer helt og holdent hos ham selv

Ham har sq nok lavet en fejl Oc med den...

Board : FIC 865pe Max
Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
Grafik : Point of view G4 ti4200
Skærm : Aoc

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "cyruz" (05.08.2004, 18:51)

7

torsdag, 5. august 2004, 20:47

enig dumt at returnere penge når han har haft den i så lang tid ;)

8

torsdag, 5. august 2004, 21:08

Bah, det er for sent nu - send ham en pakke kiks samt et lommetørklæde så han kan tude færdig...

9

torsdag, 5. august 2004, 21:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Bah, det er for sent nu - send ham en pakke kiks samt et lommetørklæde så han kan tude færdig...

haha :))

yep behold dine penge, så kan han sende den tilbage til dig eller han kan beholde den.. det er op til ham. At den kun virker nogen gange lyder for mig underligt... :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "mojn" (05.08.2004, 21:12)

10

torsdag, 5. august 2004, 22:35

ALTID TAGE ET BILLEDE FØR DU SENDER NOGET! :D

11

torsdag, 5. august 2004, 23:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pejsen
ALTID TAGE ET BILLEDE FØR DU SENDER NOGET! :D

Hmmmm - det var sgu da lige en ide jeg skal huske. så er der jo ikke så meget at diskutere.

btw.: Er den defekt når man modtager den (bøjede ben) - så ringer man da til sælger omgående - og man sætter den da aldrig i sit mobo - så du beholder pengene - og han kan få en tudekiks.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (05.08.2004, 23:23)

12

fredag, 6. august 2004, 00:08

Bed til gud om at han ikke er kæmpe stor og kommer og tæver dig :D

Don't get mad, get even...

13

fredag, 6. august 2004, 10:02

Den fejl skulle da hvert fald have været opdaget noget før

garanteret bare en svindlerkarl

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

14

fredag, 6. august 2004, 12:18

Jeg vil også sige at det virker mærkeligt ikke at tage kontakt til dig noget tidligere. Meget stor sandsynlighed for han selv har fucket det op.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.