Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. august 2004, 15:34

...kommer jeg nok aldrig til at sige nogensinde igen. Ove Sprogø??? tænker i nok, og det gjorde jeg også da jeg i går aftes sad og stirrede på Cafe Halvvejen's liste over shots. Men det skulle da prøves, tænkte vi. Så det gjorde vi. Resultat: Hverken mig eller min ven kan huske noget fra efter vi drak det famøse shot (som forresten består af vodka, sambouka og tabasco). Jeg vågner op idag ved 8.30 tiden til synet af bræk udover hele mit gulvtæppe.
Ret klamt. Og så har jeg ramt FULDSTÆNDIGT ved siden af spanden, hvilket i sig selv er lidt af en præstation. Derudover så aner jeg ikke hvor det magnum papir, der ligger på mit gulv kommer fra, og hvem der har puttet pølser i maven på mig. Jeg ved ikke hvordan jeg kom hjem, eller hvornår, og lige nu har jeg det fandme skod.

Så FUCK DIG OVE!! 8o :O

EDIT: I må åbenbart ikke se mit bræk

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Lecter" (05.08.2004, 15:37)

2

torsdag, 5. august 2004, 15:49

Lyder som en hyggelig aften :P

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

3

torsdag, 5. august 2004, 15:56

HeHe ... Brækker man sig, så kan man jo ikke tåle at drikke og må holde sig til rød sodavand ... :))

btw ... Martha styrer... :))

4

torsdag, 5. august 2004, 15:57

Hvor mange fik I, eller blev det kun til 1 i et 75cl fadølsglas? :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

5

torsdag, 5. august 2004, 16:03

well nu havde jeg jo drukket de første 6 fadøl og 8-10 shot før ove tog sit indtog. Tror vi drak 2 eller 3 "ove'r". Hvad jeg har drukket, eller i det hele taget lavet efter det skal jeg ikke kunne sige :T

6

torsdag, 5. august 2004, 16:19

Ha ha, lyder hyggeligt :)) - altid godt med nogen gode minder at huske tilbage på.... :boxed: ;)

7

torsdag, 5. august 2004, 16:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
well nu havde jeg jo drukket de første 6 fadøl og 8-10 shot før ove tog sit indtog. Tror vi drak 2 eller 3 "ove'r". Hvad jeg har drukket, eller i det hele taget lavet efter det skal jeg ikke kunne sige :T

Haha fy for satan.. Så be'r du også selvom det da :))

8

torsdag, 5. august 2004, 17:08

Du har squ virkelig hældt noget indenbors der... Det kommer ihvertfald ikke bag på mig at du har brækket dig...

Men, man lærer jo som bekendt af sine fejl... :]

9

torsdag, 5. august 2004, 17:14

Citeret

EDIT: I må åbenbart ikke se mit bræk

Du har helt ret. Der er grænser for hvad vi tillader der bliver vist på forumet, og bræk ryger uden for det tilladte - som en anden også har forklaret dig :)

10

torsdag, 5. august 2004, 17:51

Lyder som en sød lille mil drink.... jeg gik tidligere i by et sted som hed Prive.

Der fik vi en gråspurv og den trak satme tænder ud...

Sthro rom 80%, vodka, Tubasco, salt, peber også en hel chili ned i... for satan den kunne vække en død mand til live :D

Tror du ikke lige så meget det er resten af det alkohol du har indtaget der er skyld i dine problemer med bræk :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

11

fredag, 6. august 2004, 10:29

Citeret

Ja.. Btw.. så skal i aldrig drikke calrs pilsner... man bliver syg af det pis... jeg havde drukket 18 stk. slots og havde det fremragende... så drak jeg 1 carls pilsner... og så gik jeg kold... ;)

12

fredag, 6. august 2004, 11:58

hehe skal ikke kunne sige om det andet alkohol også havde lidt at sige :T

Men plejer sgu ikke at få blackouts på den måde - og det er sgu ikke sjældent at vi går amok og skyller de første 15 shots ned... såeh...

Den gråspurv lyder godt nok ond! :clap: Hvor ligger det henne? Kunne jeg godt nok godt tænke mig at prøve.. Hvem sagde lære af sine fejl? hehe :cheers:

13

fredag, 6. august 2004, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Citeret

Ja.. Btw.. så skal i aldrig drikke calrs pilsner... man bliver syg af det pis... jeg havde drukket 18 stk. slots og havde det fremragende... så drak jeg 1 carls pilsner... og så gik jeg kold... ;)

Så kan du jo lade være med at drikke elendige øl .. Og jeg snakker naturligvis om Slots ..

14

fredag, 6. august 2004, 13:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Citeret

Så kan du jo lade være med at drikke elendige øl .. Og jeg snakker naturligvis om Slots ..

Slots er da gode øl, vi drikker ikke andet! Lige over grænsen og købe 3 kasser dåser for 100kr, som så er væk efter weekenden.. JA, jeg er blevet imun over for øl efter sommerferien...

15

fredag, 6. august 2004, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Citeret

Citeret

Slots er da gode øl, vi drikker ikke andet! Lige over grænsen og købe 3 kasser dåser for 100kr, som så er væk efter weekenden.. JA, jeg er blevet imun over for øl efter sommerferien...

Kommer også an på om det er Slots classic vi snakker om. For IMO er det noget af det værste lort man kan drikke, lige efter Christian 4. øl .. :ban:

16

fredag, 6. august 2004, 15:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Citeret

Citeret

Kommer også an på om det er Slots classic vi snakker om. For IMO er det noget af det værste lort man kan drikke, lige efter Christian 4. øl .. :ban:

Drikker både classic og alm, sys ikk der er den store forskel.. Men her i sdr. jylland er vi blevet opfostret med slots øl, og vi sys de smager fint.. Men der er jo stor forskel på hvad man kan li...

17

fredag, 6. august 2004, 15:31

En kold slots vl jeg altid vælge over en carlsberg pilsner.. calrs pilsner smager imo skod..

18

fredag, 6. august 2004, 17:27

Citeret

En kold slots vl jeg altid vælge over en carlsberg pilsner.. calrs pilsner smager imo skod..

det nemlig rigtigt.. men det bedste er nu odense ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

19

fredag, 6. august 2004, 18:39

Stedet er desværre lukket så bliver nok ikke nemt at komme ind og prøve den af :)
Men du må jo bare selv ud og købe tingene til det... romen skal du nok hente i tyskland ikke så nemt at få 80% herhjemme :)

Hvis man skal have en god øl så er den ikke dansk så nemt er det :D

En helt anden ting er vel at man når de første 6-10 stykker er røget indenbors ikke kan smage en skid forskel alligevel :D

Christian 4tal, slots osv er faktisk helt gode øl hvis man sammenligner med en Faxe Pilsner... det er seriøst ca lige så klamt som at drikke varmt pis... så hellere være ædru og det siger jo ikke så lidt :T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

20

fredag, 6. august 2004, 21:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

det nemlig rigtigt.. men det bedste er nu odense ;)

tjaa... så snakker vi også om odense pilsner... :drink: Lidt ret skal du jo have ;) :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.