Synd for byens hold !

  • Fik et chok, da jeg tændte for "flimmeren" for lidt siden. 8o FCK tabte 5-0 på hjemmebane til et ordinært hold. Og så endda havde vundet 2-1 på udebane.
    Det er jo lidt trist, for sådan en Brøndby-bonde som mig, at høre Østergård sige: Når vi ikke kan lave sportslige resultater, så må jeg jo til at tænke kreativt på andre områder :boxed: Det var jo helt til grin, den indsats der blev leveret. Hårde og barske ord fra Mr. FCK.
    Kom igen - Don Ø ;) (Med fare for at der nogle der bli'r mobset)

  • Jiihaa :P SKDLD? Ej må hellere tie stille ;)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Fik et chok, da jeg tændte for "flimmeren" for lidt siden. 8o FCK tabte 5-0 på hjemmebane til et ordinært hold. Og så endda havde vundet 2-1 på udebane.
    Det er jo lidt trist, for sådan en Brøndby-bonde som mig, at høre Østergård sige: Når vi ikke kan lave sportslige resultater, så må jeg jo til at tænke kreativt på andre områder :boxed: Det var jo helt til grin, den indsats der blev leveret. Hårde og barske ord fra Mr. FCK.
    Kom igen - Don Ø ;) (Med fare for at der nogle der bli'r mobset)


    Hold da kæft jeg griner lige nu - Men jeg griner nu mere over dig - end jeg griner over at FCK tabte. Så vidt jeg husker tabte BIF til Esbjerg for ikke så længe siden - Var det ikke noget med 6-1 - og der synes jeg da ike du postede noget - eller det er måske bare min fantasi der spiller mig et puds. Måske du lige skulle klappe hesten inden du sidder og hoverer - Og joooooooo det er lige akkurat det du gør - nå ja og hvem var det nu lige der vandt DM sidst - det var sgutte de fjolser i svensker farver...


    Bortset fra det - så er det sgu da fedt at der er en som tør sige det ærligt - og ikke gør som alle andre - og bruger diverse latterlige undskyldninger... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hold da kæft jeg griner lige nu - Men jeg griner nu mere over dig - end jeg griner over at FCK tabte. Så vidt jeg husker tabte BIF til Esbjerg for ikke så længe siden - Var det ikke noget med 6-1 - og der synes jeg da ike du postede noget - eller det er måske bare min fantasi der spiller mig et puds. Måske du lige skulle klappe hesten inden du sidder og hoverer - Og joooooooo det er lige akkurat det du gør - nå ja og hvem var det nu lige der vandt DM sidst - det var sgutte de fjolser i svensker farver...


    Bortset fra det - så er det sgu da fedt at der er en som tør sige det ærligt - og ikke gør som alle andre - og bruger diverse latterlige undskyldninger... :T


    He he - du har ret - sagde/skrev ikke så meget ang. den der fatale 6-1 kamp. Men der var heller ikke så meget at skrive om. :(
    På den anden side, så ka' jeg huske , at du skrev en"del" ;) - som jeg ikke syntes så godt om :( Men så'n er det jo når man holder på hvert sit hold - så skal der hoveres en gang i mellem :))

  • Quote

    På den anden side, så ka' jeg huske , at du skrev en"del" ;) - som jeg ikke syntes så godt om :( Men så'n er det jo når man holder på hvert sit hold - så skal der hoveres en gang i mellem :))


    Jooo - det gjorde jeg vist - men jeg lavede ikke en tråd om det sååååååååå. Men som du siger - alle kan ikke holde med det samme hold - jeg holder så bare på de REGERENDE mestre - hæ hæ... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Jooo - det gjorde jeg vist - men jeg lavede ikke en tråd om det sååååååååå. Men som du siger - alle kan ikke holde med det samme hold - jeg holder så bare på de REGERENDE mestre - hæ hæ... :dance:


    Tja - det ka' jeg jo ik' benægte ;) Men tror det bli' mere spændende i år. For begge hold har nogle mangler og FCM, Esbjerg og OB er efter min menng godt rustet i år. Tror de vil gøre meget, for at ændre på den BIF og FCK dominans, der har været de sidste mange år. ;)

  • Tror de flest fck fans var ret skuffede! De forlod jo os parken stille og roligt inden kampen var slut... Men de spillede os af H til! Så syns sku det var fortjent at de røg ud. Syns ik' at man kan være bekendt at spille så elendigt på det stadie! Skod kamp!

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    He he - du har ret - sagde/skrev ikke så meget ang. den der fatale 6-1 kamp. Men der var heller ikke så meget at skrive om. :(
    På den anden side, så ka' jeg huske , at du skrev en"del" ;) - som jeg ikke syntes så godt om :( Men så'n er det jo når man holder på hvert sit hold - så skal der hoveres en gang i mellem :))


    Men nu er Esbjerg jo os det bedste hold i superligaen...

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Men nu er Esbjerg jo os det bedste hold i superligaen...


    Esbjerg - esbjerg - hmmmmmmmmmm - ESBJERG - hvem er det nu lige de er. De vandt DM i 19xx - eeeeeeeeller - Naaaaaaaa de har vist aldrig vundet en sk.. sååååååååå.......... :roller: :roller:

  • Hvis de ikke kan lave sportslige resultater så kan de lige så godt lukke klubben, HADER DON Ø!!!! argh han er en skændsel for dansk fodbold..!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nej lad være med at stoppe .. Vi kan jo også se lidt på Superligaen .. *GG*


    Tjek lige hvem der ligger nummer 1 .. (Så længe det varer, måske .. )


    GG! dwarp! der er spillet 2 kampe :D