• Var det mig der hørte forkert da Metrologen Peter fra TV2 sagde i Torsdags at det ville blive en regnfuld weekend?


    På mit Termometer her i køge, står der da 28.9 med en lille sød pil op ad..

  • Havde du regnet med at danmarks kræftigste computer som står ude i ryvangen kunne regne rigtigt ? ... ej, nu skal du ikke være krævende vel ? .... Metrologi eller hvad de nu kalder det er jo kun "kvalificerede gætteri" ifølge dem selv ... Spurgte en af dem engang om han ikke havde det dårligt med at være lige uprecis som DSB, men den fattede han vist ikke ... :))


    btw... vejret er også dejligt her i Glostup.

  • Her skinner solen også fra en sky fri himmel og det har det gjort de sidste par dage - Næsten 30 grader..


    Men hvor fedt er det lige at det bliver sommer når man er startet i skolen :rolleyes: Typisk dansk sommer......... Når man har ferie regner det og så når man starter i skole / arbejde så begynder solen og skinne,,,,

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Her har det tordnet siden kl. 9 og er først så småt holdt op her en gang efter middag, så først nu har jeg turdet tænde computeren igen. Af og til rungede det så godt, at nogle glas jeg har stående klirrede lidt. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Her skinner solen også fra en sky fri himmel og det har det gjort de sidste par dage - Næsten 30 grader..


    Men hvor fedt er det lige at det bliver sommer når man er startet i skolen :rolleyes: Typisk dansk sommer......... Når man har ferie regner det og så når man starter i skole / arbejde så begynder solen og skinne,,,,


    Så er det jo rart man har en måneds ferie endnu .. *GG*

  • Så rundede termometeret 30 Grader i skyggen her i Køge.


    Nøj, hvor jeg slukker PC´eren nu Det kan kun gå for langsomt. Også smutter i sommerhus :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Så rundede termometeret 30 Grader i skyggen her i Køge.


    Nøj, hvor jeg slukker PC´eren nu Det kan kun gå for langsomt. Også smutter i sommerhus :)


    Det er satme ikke fair.. Her er det stadig godt overskyet og ikke noget er minder om sol. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Så er det jo rart man har en måneds ferie endnu .. *GG*


    Jeg har skam lige haft 6 ugers ferie, men hvor fedt er det lige når det har regner konstant de 5 af dem - Har ikke engang kunne komme til stranden og bade :(


    Og typisk nu hvor man skal sidde 8 timer i et lokale så skinner solen som om den aldrig har gjort andet.... Og når vi ikke sidder i lokalet svejser eller skærebrænder vi som ikke ligefrem går varmen bedre...


    Temp: 28.5 grad i skyggen 8) Jeg må da hvis hellere snart komme ud herfra.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().


  • Gik også selv til læseferie d. 6 maj, og havde den sidste eksamen d. 23 juni .. Men starter først i skole d. 30 august ..


    Den danske sommer er slet ikke fed, og slet ikke når den kommer alt for sent .. Kender det alt for godt fra tidligere år hvor jeg selv er startet omkring 1. august ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    Hvor er det fedt selv at ligge sin ferie.. Mangler stadig et par uger endnu..


    Yeah. Så kan man lade være ... :)) ... Har ikke taget noget ferie i år, så har stadig 5 ugers betalt ferie hvis jeg brænder ud ... *G* :))


    Meeen... Så skulle jeg leve de 5 uger uden mine tillæg og DET går jo ikke ... Men kunne jo være en weekend i london ville gøre godt.

  • Prøvede lige og chekke temp direkte i solen og lige nu ligger den på mellem 40-41 grader 8)


    Kan sku heller ikke holde til at sidde inde mere - Vil lige se om mine shorts er helt støvet til :)) og så vil jeg da ud og tage en tur i poolen 8)


    Forsat varm dag ;)


    Edit: Mine shorts er fundet og temp har passeret 41.5 grader så nu smutter jeg ud og bader

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Hmm, her i Nakskov har det regnet siden klokken 11 , det tordner også stadig :]


    Det er fordi min X kommer der fra og fandens hjemby er plaget af dårligt vejr mere end resten af landet ... :)) *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Hmm, her i Nakskov har det regnet siden klokken 11 , det tordner også stadig :]


    Ja, i ligger også lige i skudlinien... Kan du se på det billede jeg postede tidligere.. :T


    Det tordner heldigvis ikke mere her...
    Men det er sgu heller ikke sommervejr...


    Regnen står ned i stænger... :(


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er fordi min X kommer der fra og fandens hjemby er plaget af dårligt vejr mere end resten af landet ... :)) *G*


    Hehe.. :T