Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 31. juli 2004, 00:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Ja og vi kan trøste ham med at tøserne ikke bliver lettere at have med at gøre når de bliver ældre .... De bliver bare anderledes og dyrre... :)) *G* ... men også laaaaaangt bedre... :))

Han har jo kun lige fået dun på den og ved ikke engang hvad godt er... :))

Et lille råd til Wacked:
Det er en kritisk tid for dig nu. Hold godt øje med stumpen dernede, for hvis de dun bliver til fjer, flyver den væk og du ser den aldrig mere.
Husk altid at have hånd om situationen, så den ikke flyver væk.

Nu er du advaret, så kom ikke her og hyl, hvis du pludseligt ser den flyve ud af vinduet.... ;)

22

lørdag, 31. juli 2004, 00:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Ja og vi kan trøste ham med at tøserne ikke bliver lettere at have med at gøre når de bliver ældre .... De bliver bare anderledes og dyrre... :)) *G* ... men også laaaaaangt bedre... :))

Et lille råd til Wacked:
Det er en kritisk tid for dig nu. Hold godt øje med stumpen dernede, for hvis de dun bliver til fjer, flyver den væk og du ser den aldrig mere.

Nu er du advaret, så kom ikke her og hyl, hvis du pludseligt ser den flyve ud af vinduet.... ;)

Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))

23

lørdag, 31. juli 2004, 00:20

Citeret

Citeret

Citeret

Et lille råd til Wacked:

Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))

Lol da :D - Top $ af dig .

24

lørdag, 31. juli 2004, 00:27

Et lille råd til Wacked:

Nu er du advaret, så kom ikke her og hyl, hvis du pludseligt ser den flyve ud af vinduet.... ;)[/quote]

Som en af mine arbejdskollegaer siger ... ER DER GRÆS PÅ PLÆNEN, SÅ MÅ DER SPILLES .... og så spørger jeg ham om hvor gammel hans datter er ... Så holder han kæft en times tid. *G* :))[/quote]

Lol da :D - Top $ af dig .[/quote]

hehehehe LOL!

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

25

lørdag, 31. juli 2004, 00:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Jojo, en tre-fire stykker af hendes slags, så passer det med alderen ;o)

PS. Havde faktisk forberedt konen på, at når hun blev 40, skulle hun skiftes ud med to på 20, men øøhhhh.... :roller:

Den tanke har jeg også selv haft, men måtte sande, at en kvinde på 40 ofte og med lethed kan slå 2 på 20. ;)

26

lørdag, 31. juli 2004, 00:50

Citeret

PS. Havde faktisk forberedt konen på, at når hun blev 40, skulle hun skiftes ud med to på 20, men øøhhhh.... :roller:

hehe lol :P

27

lørdag, 31. juli 2004, 02:46

Citeret

Kuvøseguf... *G* :boxed:

som flået ud af min mund ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

28

lørdag, 31. juli 2004, 04:39

Citeret

Citeret

Den tanke har jeg også selv haft, men måtte sande, at en kvinde på 40 ofte og med lethed kan slå 2 på 20. ;)

Hehe... man så koonkludere at du har været din kone utro for at prøve 2 x 20 årige? .. tsk tsk ...

EDIT: øøh... den her tråd blev opretttet fordi ? ...

Syns sq der er ved at være _RIGTIG_ mange ubruglige tråde. såå, nu vi skal stramme lidt op? ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlexQ" (31.07.2004, 04:41)

29

lørdag, 31. juli 2004, 09:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Hehe... man så koonkludere at du har været din kone utro for at prøve 2 x 20 årige? .. tsk tsk ...

EDIT: øøh... den her tråd blev opretttet fordi ? ...

Syns sq der er ved at være _RIGTIG_ mange ubruglige tråde. såå, nu vi skal stramme lidt op? ...

Forkert. Man kunne jo have haft 2 på 20, inden man fandt konen. ;)

30

lørdag, 31. juli 2004, 09:44

Citeret

Kuvøseguf... *G* :boxed:

Hmm også min tanke :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

31

lørdag, 31. juli 2004, 11:37

hehe year det gør ikke noget hun kun er 13 bare hun har en krop som en 8 årig hehe just kidding

Amd fx 8350Asus Sabertooth 990FX R2.0

33

lørdag, 31. juli 2004, 12:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Hvorfor er det der er en strøm af Er min kærste ikke sød, dejlig, smuk... osv. osv.. tråde?!?!

Mangler folk virkelig bekraftelse så meget at de virkelig ønsker at udstille deres kærster for en flok fremede.. og til og med udspørge om deres mening?

Ja undskyld men jeg ser ikke pointen med disse tråde...

Fed7haS

Det er nok fordi der er skoleferie - så er der mere tid i fritidsklubbens edb-rum :P

34

lørdag, 31. juli 2004, 12:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Hvorfor er det der er en strøm af Er min kærste ikke sød, dejlig, smuk... osv. osv.. tråde?!?!

Mangler folk virkelig bekraftelse så meget at de virkelig ønsker at udstille deres kærster for en flok fremede.. og til og med udspørge om deres mening?

Fed7haS

Det er nok fordi der er skoleferie - så er der mere tid i fritidsklubbens edb-rum :P

Ellers er det bare sommerhormonerne der går oprør.. ;)

MacBook Air - i7 powered ITX build

35

lørdag, 31. juli 2004, 13:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Fed7haS

Ellers er det bare sommerhormonerne der går oprør.. ;)

hehe ja måske :T

36

lørdag, 31. juli 2004, 13:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Og så er hun single .. *GG*

nix det er hun ikke :D for hun er MIN! hehe :P

37

lørdag, 31. juli 2004, 14:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wacked

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Og så er hun single .. *GG*

nix det er hun ikke :D for hun er MIN! hehe :P

Det er jo bare hvad der står .. *G*

38

lørdag, 31. juli 2004, 15:04

mærkelig tråd :boxed:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

39

lørdag, 31. juli 2004, 15:07

Citeret

Vrøvl ... Det må bare være fordi du ikke kan klare 2 tøser på 20 ... ;) ... Sådan er det vel når man kommer op i alderen ... :))

Når jeg er lidt depri over at X´en skred og jeg er single, så kan man jo altid finde et per tøser som man jo ikke lige kunne da hun var her ... Det er jo så altid noget ... :))

Hellere to tøser på 25 end én på 50 .... *G* :))

40

lørdag, 31. juli 2004, 15:16

Citeret

Hellere to tøser på 25 end én på 50 .... *G* :))

Jeg må igen sige at jeg er rørende enig ;)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.