Nyt inet, men hvad?

  • Jeg sidder nu i en tre-værelset lejlighed med inet fra mit boligselskab. Mange kender det sikkert, det hedder arrownet. Jeg har en 1024/512 som jeg giver 322,- for i måneden. Prisen er inkl. en sikkerhedspakke m. licens til 6 pc'er (firewall/antivir./spam m.m) + jeg har en public ip. Men om ganske kort tid køber mig og kæresten hus, og da jeg skal have inet fra en anden udbyder vil jeg høre hvem i vil anbefale? Cybercity, tele2, tdc etc. Jeg høre at mange cybercity-kunder får en mail om at de downloader (u)lovligt, sker det fordi at cybercity overvåger inettet mere end andrer selskaber? Fortæl hvad i har og hvad i giver i måneden?

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Jeg har TDC 512/128 og giver 359,- om måneden.
    Har endnu ikke haft problemer med det.


    Overvejer dog at skifte til CC pga. de lidt lavere priser.



    TDC og CC skulle være de mest stabile udbydere.

  • tjaa snupper du TDC eller CyberCity går du ikke galt i byen -> de mails folk har modtaget er ikke fordi CC overvåger ens forbindelse, de har bare modtaget den fra MPAA og sender den til en som info.


    lige pt giver jeg 549kr for min 2048/128kbps - pga jeg ikke har får Medarbejder linie endnu

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Viper[TKC]
    Fortæl hvad i har og hvad i giver i måneden?


    Jeg havde TDC inden jeg flyttede her til Odense C.
    Det funkede bare som det skulle..
    + god service osv. osv.
    Kender et par der har Arrownet, og de er også godt trætte af det.. :)


    Så hold dig til TDC eller CC...


    For at svare på dit spørgsmål, så har jeg Galnet..


    4096/512 kbit (550 kb/s / 70 kb/s) til 599 kr./mdr.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg ville KLART vælge CyberCity .... TDC kan hoppe i havnen efter mine oplevelser med MedarbejderBredbånds-Afdelingen i dag .... Magen til klaphatte skal man fandme lede længe efter ... :boxed: ....


    Hva' nu da...? Lyder slemt...!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg ville KLART vælge CyberCity .... TDC kan hoppe i havnen efter mine oplevelser med MedarbejderBredbånds-Afdelingen i dag .... Magen til klaphatte skal man fandme lede længe efter ... :boxed: ....


    hehe nu har jeg også haft fri i et par dage - men hvis der er noget galt så PM mig så kigger jeg på den i morgen :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hva' nu da...? Lyder slemt...!!


    ... Lang historie. De fatter bare ikke at de ikke skal trække min i løn for en forbindelse som jeg ikke har... :]


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe nu har jeg også haft fri i et par dage - men hvis der er noget galt så PM mig så kigger jeg på den i morgen :)


    Kom på MSN hvis du vil have en skræmmende gonathistorie om hvordan nogle af medarbejderne fatter hat, knalder røret på og eller ikke kan sige meget andet end "det kan man ikke" ... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    ... Lang historie. De fatter bare ikke at de ikke skal trække min i løn for en forbindelse som jeg ikke har... :]


    Damn.. Ja ok.. Det er irriterende.. :roller:

  • Har CC 2048/192 - burde være 128 - og er meget tilfreds med den linie. Gi'r 429 kr. pr. mdr.
    Deres support er nok noget af det bedste, jeg har oplevet. Har tidligere haft Telia- get2net- og Orange-forbindelser.
    Kører så at sige problemfrit og stabilt. Havde dog i onsdag lidt "kurer på tråden"=pakketab og lange svartider. Ringede til support og fik fat i en yderst kompetent dame, som loggede sig på min router og justerede lidt. Hun ville godt lige ha' at jeg pillede netkablet ud i en 20-30 min. for at hun kunne se hvad der skete på linien. Jeg forklarede, at jeg skulle ned og se en semifinalekamp i Rødovre-cuppen mellem min nuværende og min gamle klub. Det kunne hun da godt forstå og vi aftalte at hun tjekkede min linie mens jeg så fodbold. Hun ringede så til mig på mobilen - mens jeg stod og så fodbold - og her forklarede hun mig, hvad der var af muligheder for at rette op på fejlen. Det kalder jeg s.. ordentlig service. Har aldrig oplevet lignende hos nogle af de andre selskaber.
    Så [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/thumbsup.gif] for Cybercity.

  • Jeg har forbindelse fra http://www.struer.net men det er ikke sikkert du kan få det hvis du bor på fyn.


    Er ellers meget glad for det. Har selv haft båede tdc og cc tidligere.
    Jeg fortrækker klart struer.net frem for dem.
    Men hvis valget står mellem tdc og cc så hopper jeg klart til cc siden syntes deres service er bedre.
    Gennerelt bare flere positive oplevelser med dem end med tdc.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Helt klart TDC ! Meget meget meget stabile, og rigtig god suportlinie hvis der er noget :T


    Da jeg havde 1024/256 og jeg spillede CS, så var jeg ALTID den første på et map når serveren skiftede :D
    Og det er kun blevet bedre med min 2048/512 :D :D :D


    Hvad prisen er for linien aner jeg ikke, får den nemlig gratis :D Det er den som hedder TDC Professionel.


    Det sjoveste jeg har prøvet, det var da jeg hentede 20.4 MB på 1 sek :D Fanme hurtigt.. ved ikke lige hvordan, men filen virkede skam ..


    Den sagde bare: 20.4 MB in 1 second


  • hehe... hvor meget skal vi gætte på at du har haft den i temps ? ... hehe.. .så kan den godt finde på at lave det der nummer...


    jeg har os http://www.struer.net og er 100% tilfreds med det, slet ikke noget der, vil dog her næste måned (om meget snart) opgradere til en 2mbit ... det koster 30 kr mere ;)

  • Jeg prøver lige en gang Tele2 til 340 kr. pr måned for en 512/512.


    Har en 2048/256 hos TDC til 599 nu. Da det er yderst sjældent at jeg downloader noget stort, er den IMO for dyr.


    Min kammi fra Sønderborg har en 512/512 hos Tele2
    og det kører uden problemer.