Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. juli 2004, 01:27

Hey,

Jeg har hørt I giver kritik og gode råd til folk, som har hjemmesider bl.a..

Jeg kunne godt tænke mig, at I kiggede forbi min hjemmeside og gav Jeres bedømmelse.

PÅ forhånd tak.

Mit Site:
http://www.hypnoz.frac.dk

/ Kenneth

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "HypnoZ" (30.07.2004, 01:40)

2

fredag, 30. juli 2004, 01:43

fed nok idé.

MEN:

1. linksene er for ulæselige
2. brug en anden font f.eks tahoma, verdana eller arial
3. få noget css smidt ind på siden.. (www.html.dk)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

fredag, 30. juli 2004, 01:46

Grineren design du har lavet dig :D

Som OriGiN siger, anden font. Det ville gøre underværker.

Jeg ved ikke lige om fejlen er i IE men her i firefox er din "skærm" lidt spas.

4

fredag, 30. juli 2004, 01:46

Hej,

Mange tak for din opmærksomhed og hjælp.

Jeg ved godt det med de links, og arbejder på det.
Jeg lavede bare hurtigt nogle links, så jeg kunne komme igang med mit site.

css? Hmm ikk noget jeg har arbejdet med før, men har dog været ind på HTML.dk og kgget lidt på det.

Men endnu en gang mange tak for din opmærkesomhed.

5

fredag, 30. juli 2004, 01:53

Hmmm...

Det ser godt nok lidt sjov ud...
Sådan ser den bare ikk ud, når jeg klikker ind på min side. Hverken fra min computer eller fra en vens.

Men noget du ved hvordan jeg kan rette, så den passer, så alle kan se den i rigtig tilstand?

Mange tak for din opmærksomhed.

6

fredag, 30. juli 2004, 02:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af HypnoZ
Hmmm...

Det ser godt nok lidt sjov ud...
Sådan ser den bare ikk ud, når jeg klikker ind på min side. Hverken fra min computer eller fra en vens.

Men noget du ved hvordan jeg kan rette, så den passer, så alle kan se den i rigtig tilstand?

Mange tak for din opmærksomhed.

Hvorfor der ikke er problemer hos jer er sikkert fordi i bruger Avant eller IE, og hvorfor? Microsoft FrontPage 5.0 er svaret :D

Tror det bliver svært, for hvis du "optimere" den til Firefox ser den ikke ordenlig ud i IE...

Men det kan godt være nogle her inde fra der kan trix.

[EDIT] Stavebøffer :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "BLiX" (30.07.2004, 02:04)

7

fredag, 30. juli 2004, 02:09

Synes også det er en fed og anderledes idé/design. Men den der rulletekst inde i "flimmeren" - må der ku' gøres noget ved. Så den passer til resten af designet.
Hos mig passer billedet helt fint - bruger 1024x768.
Keep on go'ing! 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (30.07.2004, 02:10)

8

fredag, 30. juli 2004, 02:39

Hmmm, hva ville du da anbefale?

Og tak for opmærksomheden :D

9

fredag, 30. juli 2004, 02:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af HypnoZ
Hmmm, hva ville du da anbefale?

Og tak for opmærksomheden :D

Tjah - ved det ikke rigtigt - men som det er nu, synes jeg det "falder" lidt forkert ud, ift. dit cool design.

Det var så lidt - plejer ellers at være hård i mine bedømmelser. Men synes denne her er original - altså ment positivt. ;)

Edit: klokken er dælme blevet mange. :rolleyes: Må hellere se at få

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (30.07.2004, 08:29)

10

fredag, 30. juli 2004, 04:59

Tja... css til scrollbarsne?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.