41

torsdag, 29. juli 2004, 07:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
Burger er altså og 'Female' ;)

Jep .. Og heldigvis for det ..*GG*

42

torsdag, 29. juli 2004, 13:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af ZnY\\
Kørægiehed er noget farligt noget..

er selv dybt frorelsket , men da hun har en ande... tsk tsk..

Der er ikke andet at sige end: lev videre, gør hvad man kan, så finder kærligheden lgie pludselig en.. :)

Underskylde stavefejl... er lige kommet hejm fra festr. :)

Du fik vist lidt for meget i går/nat? :)) Hentyder til alle de stave fejl :))

Og som Garfield, er det lidt nedern at være meget genert, for man tør næsten ikke gå hen til andre, man ikke kender :(

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (29.07.2004, 13:57)

43

torsdag, 29. juli 2004, 14:02

Hmm... Carpe diem... Plejer bare at gå for den hvis jeg har fået et par øl... men hvis man er ædru, er det lidt en anden sag... Men man skal bare være lidt selvsikker.. og hvis det så går galt sker der sq ikke noget ved det.. det er der mange andre i verden der også har prøvet...

44

torsdag, 29. juli 2004, 14:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Hmm... Carpe diem... Plejer bare at gå for den hvis jeg har fået et par øl... men hvis man er ædru, er det lidt en anden sag... Men man skal bare være lidt selvsikker.. og hvis det så går galt sker der sq ikke noget ved det.. det er der mange andre i verden der også har prøvet...

Kigger du ikke også på din signatur på et tidspunkt ? ;)

45

torsdag, 29. juli 2004, 14:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand

Citeret

Oprindeligt indlæg af ZnY\\
Kørægiehed er noget farligt noget..

er selv dybt frorelsket , men da hun har en ande... tsk tsk..

Der er ikke andet at sige end: lev videre, gør hvad man kan, så finder kærligheden lgie pludselig en.. :)

Underskylde stavefejl... er lige kommet hejm fra festr. :)

Du fik vist lidt for meget i går/nat? :)) Hentyder til alle de stave fejl :))

Og som Garfield, er det lidt nedern at være meget genert, for man tør næsten ikke gå hen til andre, man ikke kender :(

Undskyld :O - Hovedet havde det heller ikke for godt da jeg vågnede

46

torsdag, 29. juli 2004, 15:15

LOL... hehe

Har du prøvet søvn? :D :roller:

Noget med X :clap:

47

torsdag, 29. juli 2004, 15:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22
LOL... hehe

Kigger du også på din signatur på et tidspunkt ? ;)

48

torsdag, 29. juli 2004, 16:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22
LOL... hehe

Kigger du også på din signatur på et tidspunkt ? ;)

øhh jajaa :roller:

Noget med X :clap:

49

torsdag, 29. juli 2004, 16:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oh k sry :) how should I know - er ret ny her :) Og til Garfield. Glæd dig til at starte på gym, mon ikke du finder en pige eller noget der.. Det gør størstedelen ;) I hvert fald er jeg blevet enormt social efter jeg startede på gym.

50

torsdag, 29. juli 2004, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Samantha

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oh k sry :) how should I know - er ret ny her :) Og til Garfield. Glæd dig til at starte på gym, mon ikke du finder en pige eller noget der.. Det gør størstedelen ;) I hvert fald er jeg blevet enormt social efter jeg startede på gym.

Jeg glæder mig også meget :) håber da også på at jeg møder en sød pige ;) det ville være godt ;) jeg tar skam ikke 1t. i skole for ingen ting :))

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

51

fredag, 30. juli 2004, 00:35

hmm... yes..

sidder lige og snakker med en på msn, som har det sammeproblem som dig, og som jeg selv havde for ikke så forfærdeligt længe siden.

jeg har i 7/8/9 klasse ikke lavet andet end at gå i skole, hvor jeg faktisk ikke snakkede specielt med nogen, og lavede ikke noget med nogen, jeg stenede bare computer når jeg kom hjem, gik i seng og så i skole, lavede ikke andet.
jeg har da altid haft meget kontakt til mennesker på nettet, og har da også skaffet mig venner for livet igennem nettet - selvom jeg ikke har mødt dem, men på trods af det var jeg blevet sur og ikke til at være sammen med. så jeg mistede faktisk alle mine venner.

men da jeg startede på htx var det som at få nyt liv, som at få frisk luft. jeg mødte en masse nye mennesker, som ikke kendte mig så godt, så de gad godt snakke osv osv som dem i folkeren ikke gad. De gav mig alt det jeg havde savnet, og har fået nogle rigtig gode venner, som tirak mig med i byen og væk fra compen og ensomheden.
At jeg så lhar fundet den dejligste pige @ nettet, er jo så en anden sag. Og hun har fået mig næsten helt væk fra compen, jeg vil altid være nørd og det ved jeg og er stolt af at være det, men er blevet et helt nyt menneske ved at have en og gå at holde om og holde af.

Og essensen af denne Lille (llange?) historie er at du skal komme ud, ud og mød andre mennesker. og lad nu være med at gøre som mig, jeg troede os at nu skulle der scores og alt muligt frækt. Tag den med ro, bare sørg for at få en solid omgangskreds, nogle du kan sniksnakke med og hygge dig med. jeg er selv stadig i den fase, det ved jeg, og arbejder på at få flere venner, da 3/4 ikke er nok :P ... hehe lidt grådig er man jo altid.

så se at komme ud og mød andre mennesker på den ene eller anden måde.

/out

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.