Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 28. juli 2004, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Som Falsk også nævnte, og andre også, så er det med at komme ud, få aktiveret sig selv med et eller andet. Om det så bare er at gå en tur ned i byen for at handle lidt ind for sin mor, eller sig selv, så kan det også sagtens tilfredsstille nogens behov. Men et arbejde slår godtnok alt! Før jeg gik ud af 9., og fik sommerferie, har jeg bare været mega doven og ikke orket en skid. Men så tog jeg mig sammen og fandt et arbejde så min dagsrytme i ferien ikke skulle blive noget ala den som Falsk beskriver han havde. Og vupti, nu arbejder (eller er faktisk holdt i dag da jeg vil have lidt ferie :P) jeg fra 9 - 17 / 17.30, et hårdt fysisk arbejde. Istarten var jeg virkelig smadret efter sån en dag, men efterhånden er det næsten ligefør at jeg er mere frisk når jeg kommer hjem fra arbejde, end når jeg tager afsted :)) Fordi før jeg havde arbejde var jeg kronisk træt, det var u-fedt, man bliver sq fysisk og psykisk træt af at lave ingenting! Hm ved ikke om du kan bruge det der til noget. Anyways, havde bare lyst til at give mit bidrag :)
Og ja, der er ikke ret meget der føles bedre end når man ved at der er en person som tænker på en, holder af en og er glad for at se dig :)

Naah .. Man bliver psykisk træt af ikke at lave noget, hvilket for mange bliver til en kronisk træthed .. En fysisk træthed er noget helt andet, og klart at foretrække .. Selv synes jeg, at der ikke er noget bedre end mærke den fysiske træthed fylde hele kroppen fordi man bare har knoklet ..

22

onsdag, 28. juli 2004, 14:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Som Falsk også nævnte, og andre også, så er det med at komme ud, få aktiveret sig selv med et eller andet. Om det så bare er at gå en tur ned i byen for at handle lidt ind for sin mor, eller sig selv, så kan det også sagtens tilfredsstille nogens behov. Men et arbejde slår godtnok alt! Før jeg gik ud af 9., og fik sommerferie, har jeg bare været mega doven og ikke orket en skid. Men så tog jeg mig sammen og fandt et arbejde så min dagsrytme i ferien ikke skulle blive noget ala den som Falsk beskriver han havde. Og vupti, nu arbejder (eller er faktisk holdt i dag da jeg vil have lidt ferie :P) jeg fra 9 - 17 / 17.30, et hårdt fysisk arbejde. Istarten var jeg virkelig smadret efter sån en dag, men efterhånden er det næsten ligefør at jeg er mere frisk når jeg kommer hjem fra arbejde, end når jeg tager afsted :)) Fordi før jeg havde arbejde var jeg kronisk træt, det var u-fedt, man bliver sq fysisk og psykisk træt af at lave ingenting! Hm ved ikke om du kan bruge det der til noget. Anyways, havde bare lyst til at give mit bidrag :)
Og ja, der er ikke ret meget der føles bedre end når man ved at der er en person som tænker på en, holder af en og er glad for at se dig :)

Naah .. Man bliver psykisk træt af ikke at lave noget, hvilket for mange bliver til en kronisk træthed .. En fysisk træthed er noget helt andet, og klart at foretrække .. Selv synes jeg, at der ikke er noget bedre end mærke den fysiske træthed fylde hele kroppen fordi man bare har knoklet ..

Hm okay. Jeg synes nu bare jeg var sån træt hele tiden, og ikke orkede en skid. Det er vel fysisk.

23

onsdag, 28. juli 2004, 14:39

Citeret

Citeret

Citeret

Hm okay. Jeg synes nu bare jeg var sån træt hele tiden, og ikke orkede en skid. Det er vel fysisk.

Som Burger siger: Det er psykisk træthed der er tale om, når man ikke laver noget, og til sidst bliver "kronisk" træt...
Man bliver lad og doven og det kan føles som om man ikke orker det fysisk, men det passer ikke - det er bare den psykiske træthed som har taget over og bildt en ind at man er for træt

24

onsdag, 28. juli 2004, 14:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
det er bare den psykiske træthed som har taget over og bildt en ind at man er for træt

Ok professor Zigiro ;) :)) *S*

25

onsdag, 28. juli 2004, 14:51

Fed tråd!!! Og til dig Garfield bare så at komme i gang det er ikke umuligt! :clap:

26

onsdag, 28. juli 2004, 14:59

Citeret

Selv synes jeg, at der ikke er noget bedre end mærke den fysiske træthed fylde hele kroppen fordi man bare har knoklet ..

Helt enig ... ;) ...

btw. dine film er blevet sendt ... ;)

27

onsdag, 28. juli 2004, 15:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

det er bare den psykiske træthed som har taget over og bildt en ind at man er for træt

Ok professor Zigiro ;) :)) *S*

Ja ok - det kunne godt lyde som tosse-snak - men ikke desto mindre er det da noget i den retning? :))
Men det ved du vel ikke noget om Hr-altid-frisk :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (28.07.2004, 15:04)

28

onsdag, 28. juli 2004, 15:02

Citeret

Citeret

" Det sociale behov er, om man vil, Moder Natur's metode til at få mennesker til at mødes og kommunikere og finde en partner -helst af samme køn- at bo sammen med og til sidst "formere sig".

En af samme køn til at formere sig med?! :)) ;)

Det står der altså ikke :)).................længere :crazyeyes: :oops:

29

onsdag, 28. juli 2004, 15:05

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Som Burger siger: Det er psykisk træthed der er tale om, når man ikke laver noget, og til sidst bliver "kronisk" træt...
Man bliver lad og doven og det kan føles som om man ikke orker det fysisk, men det passer ikke - det er bare den psykiske træthed som har taget over og bildt en ind at man er for træt

Ok, så blev jeg så klogere :))
Hehe, vi kan jo allesammen lave tastefejl ;) Hovedsagen er at de fleste vist forstod det. Ville bare have set bizart ud hvis du havde skrevet en artikel til en avis og så der stod sån Zigiro, hehe :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (28.07.2004, 15:06)

30

onsdag, 28. juli 2004, 15:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Selv synes jeg, at der ikke er noget bedre end mærke den fysiske træthed fylde hele kroppen fordi man bare har knoklet ..

Helt enig ... ;) ...

Cool .. Så kan jeg stene film og lave ingenting .. *G*

31

onsdag, 28. juli 2004, 15:16

Citeret

Citeret

Citeret

Helt enig ... ;) ...

...LOL...Men har du ikke lige sagt at...?
[SIZE=1]...fysisk træthed var det bedste...?[/SIZE] :boxed:

:))

32

onsdag, 28. juli 2004, 15:23

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Helt enig ... ;) ...

...LOL...Men har du ikke lige sagt at...?
[SIZE=1]...fysisk træthed var det bedste...?[/SIZE] :boxed:

:))

Jo .. Håber du kunne fange ironien .. Desværre kan jeg pt. ikke være så fysisk aktiv som jeg gerne vil være grundet min ryg stadig ikke er som den skal være, og det generer mig voldsomt ..

Hader at være tvunget til at holde mig i ro, og vil hellere arbejde til jeg ikke kan mere .. Har det på mange områder allerbedst når jeg har rigtig travlt ..

Sidste år ved denne tid er et ganske glimrende eksempel .. Startede i juli måned med at være med til Open By Night, og Cykelfest .. Så var der Bluesfestival med ca. 21 timers knoklearbejde ud i en køre (selvfølgelig med små pauser), derefter eventyrsmesse, og så videre med al forberedelsen til Årets By, som bød på 2x21 timers arbejde over 2 dage .. Og så var der lige Kulturtorv og et sodavandsdiskotek inden studiestart .. Resultat ca. 90-100 timer i ugen i løbet af 1½ måned .. Og selvom det var hårdt, så hyggede jeg mig voldsomt ..

33

onsdag, 28. juli 2004, 15:24

Citeret

Jo .. Håber du kunne fange ironien .. Desværre kan jeg pt. ikke være så fysisk aktiv som jeg gerne vil være grundet min ryg stadig ikke er som den skal være, og det generer mig voldsomt ..

Hader at være tvunget til at holde mig i ro, og vil hellere arbejde til jeg ikke kan mere .. Har det på mange områder allerbedst når jeg har rigtig travlt ..

Sidste år ved denne tid er et ganske glimrende eksempel .. Startede i juli måned med at være med til Open By Night, og Cykelfest .. Så var der Bluesfestival med ca. 21 timers knoklearbejde ud i en køre (selvfølgelig med små pauser), derefter eventyrsmesse, og så videre med al forberedelsen til Årets By, som bød på 2x21 timers arbejde over 2 dage .. Og så var der lige Kulturtorv og et sodavandsdiskotek inden studiestart .. Resultat ca. 90-100 timer i ugen i løbet af 1½ måned .. Og selvom det var hårdt, så hyggede jeg mig voldsomt ..

Men risiko for at lyde som THE HANS, så kan man jo godt være lidt aktiv selvom man bare ligger på ryggen...

PS. Hjernen er normalt mere aktiv når man sover end når man ser TV ... :boxed: .... Skræmmende fact egentlig...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (28.07.2004, 15:24)

34

onsdag, 28. juli 2004, 15:28

Citeret

Citeret

Men risiko for at lyde som THE HANS, så kan man jo godt være lidt aktiv selvom man bare ligger på ryggen...

PS. Hjernen er normalt mere aktiv når man sover end når man ser TV ... :boxed: .... Skræmmende fact egentlig...

Prøver jeg skam også på .. Render det rundt udenfor som ryggen tillader .. Har lige sat en computer op for en ven, og fortsætter i morgen med 14 maskiner der skal reinstalleres .. Noget skal jeg jo få tiden til at gå med .. Derudover har jeg også et par pressemeddelelser der skal skrives, og en del reklamemateriale der skal gøres færdig .. og kan jo altid give mig til at gøre rent .. *G*

35

onsdag, 28. juli 2004, 16:12

Citeret

Men risiko for at lyde som THE HANS , så kan man jo godt være lidt aktiv selvom man bare ligger på ryggen...

Hmmmm... Sidder lige og venter spændt på at Torque dukker op, men kan da lige tage køllen frem og spørge dig, hvad du lige mener med det ?.... :))

36

onsdag, 28. juli 2004, 16:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Garfield
Jeg har for længst indset at jeg er forud bestemt at leve alene ... der er sq ingen piger/tøzer der syntes at vise interrese for mig og selvom at jeg er åh så forelsket i en så hjælper det sq ikke noget hvis personen ikke elsker mig ;)

Er det ikke lidt tidligt at for længst have indset det?

Der er ingenting der ændrer sig, hvis man ikke selv er klar til at ændre det .. Kom ud og mød nogle nye mennesker ..

Et eller andet sted, vil hende den helt rigtige, pludselig dukke op, og du vil ikke være i tvivl den dag hun er der ..

Indtil da, nyd livet, og få det bedste ud af det .. Saml de nødvendige erfaringer, helst på den gode måde, og vær' ikke bange for at sige hvad du føler og tænker .. Følelser kan aldrig være forkerte ..

37

torsdag, 29. juli 2004, 00:02

Jeg elsker disse emner. (sikkert fordi jeg ikke kan snakke med på hardware/software osv :D det lyder godt med en lyserød sky afdeling. hæhæhæ.

Og det virker sikkert vildt kliché at jeg er pige og sidder og skriver: Jeg tror at kærlighed er nødvendigt, men det tror jeg altså :) Kærlighed fra ens sociale netværk er ikke på niveau med den kærlighed der er imellem kærester/ægtefæller/whatsoever.. man kan godt overleve på den, men at have én der elsker dig (+ gengældt?) overgår lissom alt andet.. det kan bare ikke forklares.. (ÅH ALAZA HVOR ER DU? :D) men jeg tror det udgør en stor rolle i din personlighed, hvis du har et seriøst og dejligt forhold skinner det jo igennem dig i form af at du er i godt humør, har en god selvtillid, det skaber en tryghed omkring dig, osv. - så jo jeg tror det er nødvendigt på længere sigt :)

Og alle kan finde en, det er bare liiige det med at komme ud af de faste rammer. Hæhæ. Vil foreslå at man starter med at sparke sig selv lidt i måsen og komme ud :)?

38

torsdag, 29. juli 2004, 00:45

Burger er altså og 'Female' ;)

39

torsdag, 29. juli 2004, 01:26

Well... Jeg har et job... :)) ihvertfald resten af ugen... stopper på lørdag da jeg starter på gym og vil derfor gi mig 100% udover at det er langt at tage 12km. på arb når man kun er 15 og derfor hverken knallert eller bil ejer... (cyklen er kaputski)

Det kan da også være det er for tidligt at indse at jeg er bestemt til at være enlig MEN... på dette tidspunkt vil jeg nærmest kategorisere mig som outsider til fester da jeg er Utrolig genert og drikker ikke ;)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

40

torsdag, 29. juli 2004, 03:09

Kørægiehed er noget farligt noget..

er selv dybt frorelsket , men da hun har en ande... tsk tsk..

Der er ikke andet at sige end: lev videre, gør hvad man kan, så finder kærligheden lgie pludselig en.. :)

Underskylde stavefejl... er lige kommet hejm fra festr. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.