hjælp ang. salg af BB

  • Hej, jeg har sendt en barebone med post DK og har liget fået kassen retus, ja næsten total smadret og min barebone har fået en del skrammer (buler i alu'et og tydeligvis kastet med), den skulle have været sendt til en køber af dem, jeg har nu haft skrevet til køber at jeg har fået den retur og at den er smadret, og nu truer han med at sagsøge mig for brud på en bindene skriftlig aftale om salg, jeg har tilbudt ham at sende pengene tilbage til ham... hvordan står jeg i denne sag? og hvad skal jeg gøre? jeg har lige været nede på vores postkontor med barebonen og de har sendt den og sagen vider.


    hjælp mig lige her :(

  • Altså bare du giver køber pengene tilbage så er du færdig med ham. Så har han ikke mere at skulle have sagt.


    Det med den smadrede Barebone er værre, du har forhåbenligt sendt den som pakke, i så fald er der forsikring på og sp skal post DK betale..!

  • En ting jeg undrer mig over nu er: Hvorfor fik du den retur ?



    Jeg fandt lige dette på post.dk's side.


    Hvis en Postpakke er bortkommet eller
    beskadiget, eller hvis Postpakkens indhold helt eller
    delvist er gået tabt, erstattes skaden med et beløb på
    op til kr. 4.200.


  • Der må da ha manglet noget frimærke-værk?!


    Hvis jeg var "Silver" ville jeg pænt sige til PostDK den computer altså kostede 4000... :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • har snakket med post DK og de vil godt astatte den.. med fuld ny pris.. :)..


    og køber har vist inset at han ikke har krav på mere end pengene tilbage eller varen.. hvis han da vil ha en smadret barebone... jeg har ihvertfald fået hans kontonummer :)...


    takker for jeres svar :)...


    var bare lidt i tvivl om hvad han endenlig havde krav på.. hvad jeg mente var det pengene tilbage...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Du er fanme heldig at PostDK vil erstatte den! Det er sjældent de vil det.


    Så længe den er sendt som pakke, SKAL de erstatte den - hvis den er pakket forsvarligt ind. Og det er de iøvrigt heller ikke kede af. Har da fået erstattet to telefoner gennem tiderne, som fik revner i displayet grundet behandling under transport.