Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

82

torsdag, 29. juli 2004, 22:42

Tag hdén ud og tænd godt op i brændeovnen og ind med hdén.... den kan garanteret ikke lide varmen :clap:

83

torsdag, 29. juli 2004, 22:50

Efter at have læst den tråd og set hvordan mange vil reagere, må jeg hellere få opsnust folks adresser og så ellers rundt og banke på og lege APG mand. Det ville sikkert kunne indbringe en mindre formue, hvis jeg fik det hele optaget med skjult kamera.....he he he... :))

84

torsdag, 29. juli 2004, 22:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Efter at have læst den tråd og set hvordan mange vil reagere, må jeg hellere få opsnust folks adresser og så ellers rundt og banke på og lege APG mand. Det ville sikkert kunne indbringe en mindre formue, hvis jeg fik det hele optaget med skjult kamera.....he he he... :))

Haha... Det kunne virkelig være ondt...! :D

Ville da ihvertfald håbe at jeg fik en chance for at se videoen... Tror der ville komme meget sjov ud af det! :))

85

torsdag, 29. juli 2004, 23:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg ville gøre een af 2 ting:

1: Hvis jeg så dem gå op af trappen, ja så ville jeg lade være med at åbne døren. Ikke ligefrem fordi de har nogen grund til at bryde min dør ned, som de jo nok heller ikke gør.
2: Som alle andre har nævnt, lige hive min hdd skuffe ud og gemme den, for derefter at åbne døren og sige VELKOMMEN... :D
"Ja som i desværre kan se så har jeg tilfældigvis ikke nogle hdd´s i min maskine da de lige tilfældigvis er alle til reparation lige pt, og det var vel nok et uheldigt tidspunkt, tak for besøget og kom godt hjem" :D

Tror du ikke de så gerne vil se et bevis på at dine HDs er til rep?????

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

86

torsdag, 29. juli 2004, 23:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand
Kunne faktisk se sjovt ud hvis de prøvede at tage min computer :))
Tungt og besværligt kabinet: ThermalTake selvfølgelig
Extern stueradiator(også tung) og pumpe, og alt slangeværk til vandkøling er viklet rundt om skrivebordet.

Og se to advokater der skal til at rode med at få det båret væk, ville sikkert være de småpenge værd :))

heheheh og hvis de smadrer dit udstyr under transport, skal de jo erstatte det....

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

87

fredag, 30. juli 2004, 07:01

Citeret

Skal man stå klar med kaffe? *G*

88

fredag, 30. juli 2004, 09:25

Citeret

så står jeg klar med tissetrolden i bedste grill-rotte-stil :D

"jeg er altid sådan, lidt træt"

89

fredag, 30. juli 2004, 10:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af master
Tag hdén ud og tænd godt op i brændeovnen og ind med hdén.... den kan garanteret ikke lide varmen :clap:

må skuffe dig... du skal en del over brøndeovns temps før du kan smadre pladerne i din hdd ... der skal faktisk en del til at smadre dem. en stærk højtalermagnet er og vil være det bedste værktøj til at smadre den.

Hans du kommer bare (hvis du finder et prog til at læse vores ip'er og så få dem oversat til adresser så smid lige en pm) ... hæhæ ... *G*

90

fredag, 30. juli 2004, 10:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg ville gøre een af 2 ting:

1: Hvis jeg så dem gå op af trappen, ja så ville jeg lade være med at åbne døren. Ikke ligefrem fordi de har nogen grund til at bryde min dør ned, som de jo nok heller ikke gør.
2: Som alle andre har nævnt, lige hive min hdd skuffe ud og gemme den, for derefter at åbne døren og sige VELKOMMEN... :D
"Ja som i desværre kan se så har jeg tilfældigvis ikke nogle hdd´s i min maskine da de lige tilfældigvis er alle til reparation lige pt, og det var vel nok et uheldigt tidspunkt, tak for besøget og kom godt hjem" :D

Tror du ikke de så gerne vil se et bevis på at dine HDs er til rep?????

Er jeg sådan set ligeglad med.. Desuden har jeg jo forbindelse til en hvis forretning som du nok ved som nok gerne hjælper ;)

91

lørdag, 31. juli 2004, 02:54

Jeg ville nok wipe min harddisk med en magnet, ej, jeg ville nok bare sige til dem, hvis I gennemføre dette så hav selv en god advokat og en stor pose penge parat.

Man kan sagsøge dem for æres krænkelsek, det må man jo sige at det er når man er uskyldig :]

iøvrigt nogle små fif til at købe sig lidt tid.

1. Du/I kan kræve at jeres advokat er tilstede

2. Du/I kan kræve 2 uvildige vidner, eksembelvis nogle beboere.

I begge tilfælde må de ikke begynde ransagelsen eller tiltvinge adgang før betingelsen er opfyldt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.