Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

tirsdag, 27. juli 2004, 21:33

Jeg ville bede om en dommerkendelse, og hvis de ikke har en kan de godt tage og gå, hvis de har ville jeg lige be dem og og vente udenfor og sige jeg lige skal snake med min advokat lukke døren løbe ind på mit værelse tage den "snavsede" hd som er i hd skuffe og smadre den og gæmme den, der efter flytte den der jumper så bios restarter (så kommer der ikke billede på og pcen glæmmer hvad ser sidst er blevet lavet på den) så bare lukke dem ind og sige at min pc ikke dur pt og hvis de så finder ud af det der med jumperen starter den jo bare i vindåse og kan ikke huske noget :D

Your pony died because it wasn't pretty enough

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DoDo" (27.07.2004, 21:34)

62

tirsdag, 27. juli 2004, 22:35

1. Lyne ned.

2. Hive pjorten frem.

3. Tømme blæren op ad benet på personen der stod der.

4. Smække døren.

5. Se en film.

.... Det samme gælder mere eller mindre TV-Licens-Manden der tror han er noget, samt andre folk der ikke skal sætte fod i mit hjem.

63

tirsdag, 27. juli 2004, 22:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
1. Lyne ned.

2. Hive pjorten frem.

4. Smække døren.

5. Se en film.

.... Det samme gælder mere eller mindre TV-Licens-Manden der tror han er noget, samt andre folk der ikke skal sætte fod i mit hjem.

Kan du ikke sætte et webcam op i din opgang, til den dag én af dem kommer? Hvis du får det på 'bånd', kommer jeg sku til Øen med en kasse bajere! :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (27.07.2004, 22:37)

64

tirsdag, 27. juli 2004, 22:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Kan du ikke sætte et webcam op i din opgang, til den dag én af dem kommer? Hvis du får det på 'bånd', kommer jeg sku til Øen med en kasse bajere! :))

HeHe ... Kunne da være griner nok at optage sig selv gøre det ? ... :boxed:

Har gjordt det én gang ... Kostede mig 500 kr i bøde ... Det var en panser der var OVERBEVIST om at han måtte komme indenfor uden nogen grund ... Han tiltvang sig så adgang bagefter ved at skubbe mig til side efter han lavede en ballet-hop for at undgå strålen (som ikke helt lykkes) ... Da jeg sagde at jeg ville anmelde ham for vold fordi han skubbede mig på gulvet hvis jeg fik "hammeren", så blev han vist så forbavset at han kun gav mig en bøde for at pisse på offentlig egendom .... Var sgu pengene værd ... Det reddet lige min dag som var dårlig på det tidspunkt. Var vel derfor min lunte var SÅ kort... :)) *G*

65

tirsdag, 27. juli 2004, 22:57

Citeret

Citeret

Har gjordt det én gang ... Kostede mig 500 kr i bøde ... Det var en panser der var OVERBEVIST om at han måtte komme indenfor uden nogen grund ... Han tiltvang sig så adgang bagefter ved at skubbe mig til side efter han lavede en ballet-hop for at undgå strålen (som ikke helt lykkes) ... Da jeg sagde at jeg ville anmelde ham for vold fordi han skubbede mig på gulvet hvis jeg fik "hammeren", så blev han vist så forbavset at han kun gav mig en bøde for at pisse på offentlig egendom .... Var sgu pengene værd ... Det reddet lige min dag som var dårlig på det tidspunkt. Var vel derfor min lunte var SÅ kort... :)) *G*

*ROFL* - Jeg ved sq ikke helt om jeg kan få mig til at tro på den historie, men en ting er sikkert - Du er ikke normal *GG* ;) :))

66

tirsdag, 27. juli 2004, 23:26

Citeret

*LOL* ...Grill.
Du er godt nok noget for dig selv.
Hvis din lunte virkelig var så kort, må det da have været et syn for guder, at se dig finde den..... :))

Edit: Måske man skal have waders på, engang man kommer forbi og besøger dig ?...*GG*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (27.07.2004, 23:29)

67

tirsdag, 27. juli 2004, 23:29

Citeret

Citeret

ROFL!!! Haha det er satme for griner det der, får helt tårer i øjnene :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (27.07.2004, 23:29)

68

tirsdag, 27. juli 2004, 23:34

Jeg ville gøre een af 2 ting:

1: Hvis jeg så dem gå op af trappen, ja så ville jeg lade være med at åbne døren. Ikke ligefrem fordi de har nogen grund til at bryde min dør ned, som de jo nok heller ikke gør.
2: Som alle andre har nævnt, lige hive min hdd skuffe ud og gemme den, for derefter at åbne døren og sige VELKOMMEN... :D
"Ja som i desværre kan se så har jeg tilfældigvis ikke nogle hdd´s i min maskine da de lige tilfældigvis er alle til reparation lige pt, og det var vel nok et uheldigt tidspunkt, tak for besøget og kom godt hjem" :D

69

onsdag, 28. juli 2004, 07:57

Citeret

Var vel derfor min lunte var SÅ kort... :)) *G*

:clap: , noget du går og praler med ?? lol

70

onsdag, 28. juli 2004, 08:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af John H

Citeret

GET REAL ... :]

:lame:

71

onsdag, 28. juli 2004, 13:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Jeg ville gøre een af 2 ting:

1: Hvis jeg så dem gå op af trappen, ja så ville jeg lade være med at åbne døren. Ikke ligefrem fordi de har nogen grund til at bryde min dør ned, som de jo nok heller ikke gør.
2: Som alle andre har nævnt, lige hive min hdd skuffe ud og gemme den, for derefter at åbne døren og sige VELKOMMEN... :D
"Ja som i desværre kan se så har jeg tilfældigvis ikke nogle hdd´s i min maskine da de lige tilfældigvis er alle til reparation lige pt, og det var vel nok et uheldigt tidspunkt, tak for besøget og kom godt hjem" :D

Ja nr 1 er IKKE gangbar , da man med en dommerkendelse har ret til at komme ind uanset om du er hjemme eller ej , de skal bare have et vidne som ser at alt går redeligt til.
Så de henter naboen , som ikke må sige nej ifølge retplejeloven , og en låsesmed.
Nej den bedste er som jeg skrev , bed om at politiet er til stede , hvilket de ikke er i disse sager og så lade dem vente udenfor , og så fjerne hdd.

The_Unforgiven

72

onsdag, 28. juli 2004, 13:44

Citeret

1. Lyne ned.

2. Hive pjorten frem.

4. Smække døren.

5. Se en film.

Ha ha ha ha ha Grill , du er sgu noget for dig selv.
Det vil jeg give en flaske sprut for at se og gerne betale bøden.
Bare synet i hans grimme fjæs , når han mærker at der er en der tager pis på ham og mærker at der bliver vådt i hans sko , he he.

The_Unforgiven

73

onsdag, 28. juli 2004, 14:28

Det er nemt at sige at hvis de kommer så lukker jeg ikke op, eller jeg smider min HDD væk inden jeg lukker op..Nu er det jo IKKE sådan at de kører i en stor varevogn hvor der står APG på siden, jeg tror heller ikke de går i hvide kedeldragter med store bogstaver hvor der står APG..
Hvis de kommer, så bliver det når man mindst venter det..
Hvor tit tjekker man lige hvem det er der ringer på døren inden man lukker op..Man kigger måske lige ud af vinduet og ser en ukendt person, men derfor løber man jo ikke ind og smadrer sin HDD, for derefter at gå tilbage og åbne døren, for at høre ordene "Daw, vil du købe en lodseddel" :chain:
Hvis de kommer så har de en dommerkendelse vær sikker på det, og de må gå ind uanset om du åbner eller ej, og de må snuse rundt på hele din adresse, og de må tage dit hardware med sig uanset hvormeget du råber og skriger, og de er ikke forpligtet til at fortælle dig shit..Og alt dette sker mens du sidder og sveder med at læse dommerkendelsen og den begrundede mistanke.. :boxed:

74

onsdag, 28. juli 2004, 18:48

Citeret

Citeret

Og du er måske John Holmes ?? :))

75

onsdag, 28. juli 2004, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Citeret

Citeret

Og du er måske John Holmes ?? :))

LOL! :))

76

onsdag, 28. juli 2004, 18:54

Så mangler vi bare noget ala "The Patriot Act" skræddersyet til APG, så kan man ikke nå at gøre så meget. :crazyeyes:

Ellers ville jeg nok lade som om, at jeg var fra polen, og ikke fattede en disse af hvad de sagde. :P

Forersten:
http://www.tomshardware.com/business/20040722/index.html

::edit::
Det skal lige siges, at jeg har god samvittighed, men ville stadig spille dum, bare fordi det er dem, for de er sku da for langt ude. :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bullfaegter" (28.07.2004, 19:07)

77

onsdag, 28. juli 2004, 19:02

gg* der er nok mange der har dårlig samvittig hed her va :D hehe

edit: jeg ville da bare lade dem komme ind og rode 8o :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mr.Mercie" (28.07.2004, 19:03)

78

onsdag, 28. juli 2004, 19:09

"hvad ville du gøre hvis APG bankede på din dør?"

Ikke noget, jeg har da ikke noget at skjule. :roller: host*lol*host

79

onsdag, 28. juli 2004, 19:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mercie
edit: jeg ville da bare lade dem komme ind og rode 8o :))

Som om ... :]

80

onsdag, 28. juli 2004, 20:42

Kunne faktisk se sjovt ud hvis de prøvede at tage min computer :))
Tungt og besværligt kabinet: ThermalTake selvfølgelig
Extern stueradiator(også tung) og pumpe, og alt slangeværk til vandkøling er viklet rundt om skrivebordet.

Og se to advokater der skal til at rode med at få det båret væk, ville sikkert være de småpenge værd :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (28.07.2004, 20:42)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.