Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 27. juli 2004, 10:40

Jeg ville lukke dem ind - Og se på mine computere..

Der er ikke så meget at skjule..

Dog er jeg også meget imod deres metoder, det er fuldstændig latterligt.

MacBook Air - i7 powered ITX build

22

tirsdag, 27. juli 2004, 11:01

Den med at give harddisk 230 volt ville nok ikke hjælpe så meget... det vil smadre motoren men ikke pladerne og det der ligger på dem vil nemt kunne læses alligevel.

Hvis man skulle lave noget i den stil effektivt skulle man smække en kraftig elektromagnet ind ved hds... kom de så skulle der bare strøm til den også var det data gun da magneten ville kvadre det hele.

Lige en ting til en dommerkendelse er ikke nok til at lukke dem ind.. de skal vente til jeres advokat er til stede så vidt jeg husker.. og kan jo tage noget tid at finde sådan en :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

23

tirsdag, 27. juli 2004, 11:12

ville sku osse bede om en dommerkendelse
og hvis de så kom ind, så drejer det sig om mindre end ingenting jeg har så ville jeg hive de par tusind kr op og betale bøden.
og sige :drink: på det

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

24

tirsdag, 27. juli 2004, 11:19

hehe..

APG de kan komme... når de kommer har jeg alt den rid jeg vil have for at få fjernet mine hdd's, for har de ikke en dommerkemdelse så er det første jeg gør at ringe til politiet og sige at de er trængt ulovligt ind på min grund, og at de ikke vil gå igen, hvis de har en dommerkendelse, viil jeg sætte mig ind på værelset og læse HELE lortet igennem for at vide hvad jeg KAN gøre og hvad jeg IKKE kan gøre.

Der er så mange muligheder, og når jeg SÅ er færdig med at læse alle mine rettigheder og dommerkendelsen så vil jeg bede om min advokat, som nok os først vil komme efter et par timer, så har jeg et par timer mere der skal gå, og rører de så meget som en KOP eller et bord, så skal jeg fandme pudse alel de advoikater på dem som muligt. de må ikke røre noget som helst.

Mit store had til APG kommer sig af at en af mine Netkammerater "Lyn" (RIP m8) tog sit eget liv da han fik bøden, efter at hans kone gik fra ham med hele lortet kunne han kun lige skrabe penge sammen til en lille bitte lejlighed hvor han så skulle have tiden til at gå, men en dag fik han en regning og det slog klik for ham. RIP M8 ...!

25

tirsdag, 27. juli 2004, 12:13

Låse døren, og stå at kigge dumt på dem (og lade som om de ikke er der) fra vinduet ved siden af...

EDIT: Synes lige i skal se denne her ;)

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=328572 OMFG n00bs :dots:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-Sandman-" (27.07.2004, 12:17)

26

tirsdag, 27. juli 2004, 12:38

ville nok ikke gøre det vilde..

lukke dem ind og lade dem kigge alt det de har lyst til,man har jo ikke noget ulovligt på sin computer vel?

;)

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

27

tirsdag, 27. juli 2004, 12:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
...

Mit store had til APG kommer sig af at en af mine Netkammerater "Lyn" (RIP m8) tog sit eget liv da han fik bøden, efter at hans kone gik fra ham med hele lortet kunne han kun lige skrabe penge sammen til en lille bitte lejlighed hvor han så skulle have tiden til at gå, men en dag fik han en regning og det slog klik for ham. RIP M8 ...!

Tog han sit eget liv pga. en bøde?? - Damn.... :rolleyes: :boxed:

28

tirsdag, 27. juli 2004, 12:58

Vi lover det ikke giver besked til os om det... det er rigtigt det gør det ikke... næsten altså bla bla bla bla den måde de har kørt deres sager på har jeg intet til overs for.... Tror de kan dømme folk ud fra et SS det kan man sgu da ikke... jeg kan da hurtigt generer en fil og kalde den hvad jeg har lyst til.

De må lige tage sig sammen... har intet til overs for dem fordi de virker så uprofessionelle... ellers fair nok hvad de laver... men burde nok lige prøve at ligne pro. advokater og ikke fjolle journalister fra Ekstra bladet og BT.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

29

tirsdag, 27. juli 2004, 13:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro
Hvad kan man overhovedet gøre?

Hjælper det overhovedet hvis man når at slettet det?

De har vel en eller anden slags bevismateriale, de kommer vel ik' bare et smut forbi og siger "Vil du lige vise os hvad du har på din computer?" :)

I mit tilfælde bor jeg i 2 etagers rækkehus hvor jeg selv har værelse på førstesal med vindue LIGE ud mod vej og parkeringsplads, så der er ik' nogen der når at komme ind uden jeg ser det 8) - medmindre persinnerne er trukket for :boxed: - men det er de kun om natten...
Dvs. jeg vil sagtens kunne nå at formatere, og derefter gå ned og åbne døren, hvis det endelig skulle være nogen hjælp;)

At formatere er vist ikke nok så vidt jeg ved

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

30

tirsdag, 27. juli 2004, 13:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Citeret

De har vel en eller anden slags bevismateriale, de kommer vel ik' bare et smut forbi og siger "Vil du lige vise os hvad du har på din computer?" :)

I mit tilfælde bor jeg i 2 etagers rækkehus hvor jeg selv har værelse på førstesal med vindue LIGE ud mod vej og parkeringsplads, så der er ik' nogen der når at komme ind uden jeg ser det 8) - medmindre persinnerne er trukket for :boxed: - men det er de kun om natten...
Dvs. jeg vil sagtens kunne nå at formatere, og derefter gå ned og åbne døren, hvis det endelig skulle være nogen hjælp;)

er det ikke man kan sagtens genskabe filerne efter formatering....

31

tirsdag, 27. juli 2004, 13:22

Citeret

Citeret

Nej det er ikke nok at formatere, data kan relativt nemt hentes frem igen efter en formatering.

Man kunne jo have 2 HD,s til at ligge en med snavs og en uden snavs. Og så bare skifte efter behag.
Jeg går da ud fra at APG kun har en kendelse til at tage computeren, og ikke en til at gennemrode hele huset.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

32

tirsdag, 27. juli 2004, 13:22

faldt lige over dette link :)) AGP hehe hvem ville dog gide at vinde sådan en "kult" AGP t-shirt hahahahah

33

tirsdag, 27. juli 2004, 13:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight

Citeret

Citeret

Nej det er ikke nok at formatere, data kan relativt nemt hentes frem igen efter en formatering.

Man kunne jo have 2 HD,s til at ligge en med snavs og en uden snavs. Og så bare skifte efter behag.
Jeg går da ud fra at APG kun har en kendelse til at tage computeren, og ikke en til at gennemrode hele huset.

Ja ok - tænkte nok det ikke var så simpelt :)

34

tirsdag, 27. juli 2004, 13:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
faldt lige over dette link :)) AGP hehe hvem ville dog gide at vinde sådan en "kult" AGP t-shirt hahahahah

Ikke mig i hvert fald! :))

35

tirsdag, 27. juli 2004, 13:27

Skal vi ikke lige slå fast at det hedder APG (Anti Pirat Gruppen)

AGP (Accelerated Graphics Port) er helt uskyldig i denne sag. ;)

36

tirsdag, 27. juli 2004, 13:47

jo kan vi godt sige ;) skrev jo bare forkert.. du ved hvad jeg mente

37

tirsdag, 27. juli 2004, 14:05

nej.. det er ikke nok at formatere harddisken.. men så snart du bare har installeret nået på den ny formaterede hdd kan de ikke finde det gamle frem igen..

PS: hvis i vil slette noget 100% fra jeres comp kan i bruge et program der hedder DR.delete det fjerne filen 100%

38

tirsdag, 27. juli 2004, 14:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af mikael999
nej.. det er ikke nok at formatere harddisken.. men så snart du bare har installeret nået på den ny formaterede hdd kan de ikke finde det gamle frem igen..

PS: hvis i vil slette noget 100% fra jeres comp kan i bruge et program der hedder DR.delete det fjerne filen 100%

eller bare kopiere ugyldigt data over på den ca. 300 gange ;) ... jeg vil nu sige at secure delete er bedre, da den ikke bare fjerner data'ne den overskriver dem 300 gange.
Jeg testede det ved at lave en fil på 4 gb, og så slette den, den var meget nem at genskabe, men en tur med secure delete, så var den umulig at finde... lige meget hvilke og hvad jeg prøvede (det tog os en hel nat at over skrive de 4 gb 300 gange... )

39

tirsdag, 27. juli 2004, 14:41

Lav et hul i hd-kabinettet og lave klar til at hamre en stålstift igennem diskene, og smadre dem, hvis der skulle ske noget... så er der ingen der finder noget der mere :-)

Et tip jeg så på et forum for lang lang tid siden...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.