Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. juli 2004, 00:41

hmm.. hvad ville du gøre hvis de ringede eller bankede på en dag?

jeg tror jeg ville be' dem om en dømmerkendelse og så kunne de komme igen og i mellemtiden vil jeg tage min hardisk ud og compen styrte ned til min ven og skifte den med hans windows9.x hardisk og så vill jeg når de kom næste dag sidde og spille "kent"

glæder mig til at høre hvad i ville gøre

2

tirsdag, 27. juli 2004, 00:45

ta min reserve hd jeg har liggende ;)
og bytte den rundt og bare sidde ligeså fredeligt når de kommer og sidde og skrive herinde :))

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (27.07.2004, 00:46)

3

tirsdag, 27. juli 2004, 00:48

1. i tror vel ikke de dukker uanmeldt op uden en dommerkendelse ? De kommer jo ikke brasende uden begrundet mistanke, og hvis de har en brgrundet mistanke ell. evt beviser, ja så får de også en dommerkendelse...

2. Kunne godt tænke mig at høre om nogen her på tweak.dk nogen sinde har haft besøg af APG eller lign organisationer ???

Don't get mad, get even...

4

tirsdag, 27. juli 2004, 00:50

Kaste mig over hunden, som garanteret står ved siden af og knurrer, så det runger i gulvet, holde godt ved den og råbe: Løøøøb for livet, jeg kan ikke holde den....hæ hæ
Så kan de lære det kan de.... :))

Den virker også rigtig godt ved Jehovas vidner.
HDK de kan komme afsted i en fart... :))

5

tirsdag, 27. juli 2004, 00:54

Citeret

Kaste mig over hunden, som garanteret står ved siden af og knurrer, så det runger i gulvet, holde godt ved den og råbe: Løøøøb for livet, jeg kan ikke holde den....hæ hæ
Så kan de lære det kan de....

HDK de kan komme afsted i en fart...

Haha, tror det er et syn for guder det her, især når man har set hvor stor din hund er på billeder 8o Kan du ikke optage det en dag med Jehovas vidner :)) :))

Har desværre ikke en hund, og tror ikke nogle fisk kan skræmme dem ret meget desværre.

Ved ikke helt hvad jeg vil gøre - Så engang nogle som havde en knap på deres computer, som når der blev trykket på ødelægge den HDD 100% på en eller anden måde - Kan selfølgelig ikke finde det link.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (27.07.2004, 00:56)

6

tirsdag, 27. juli 2004, 01:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Haha, tror det er et syn for guder det her, især når man har set hvor stor din hund er på billeder 8o Kan du ikke optage det en dag med Jehovas vidner :)) :))

Har desværre ikke en hund, og tror ikke nogle fisk kan skræmme dem ret meget desværre.

Ved ikke helt hvad jeg vil gøre - Så engang nogle som havde en knap på deres computer, som når der blev trykket på ødelægge den HDD 100% på en eller anden måde - Kan selfølgelig ikke finde det link.

He he... Jeg tror ikke de kommer igen og desuden var der ikke rigtigt noget at filme, andet en skosåler, som forsvandt meget hurtigt.... :))

Hvis APG virkeligt gad at dukke op hos mig, ville de blive slemt skuffet. De ville heller ikke få lov til at komme ind, uden en dommerkendelse.
Jeg har ikke ret meget til overs for dem og deres gribbeagtige metoder.

7

tirsdag, 27. juli 2004, 01:10

Citeret

Citeret

Så kan de lære det kan de....

HDK de kan komme afsted i en fart...

Sikkert så'n en mini-EMP de selv har bygget :)

Edit: Har heller ikke meget tilovers for de advokater i APG. Især ikke ham Johan Schlüter, hvis advokatfirma står bag alt det der... Selvom han påstår de kun gør det for kunstnernes skyld, baah min bare, så tror jeg nu han tjener FEDT på det!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (27.07.2004, 01:14)

8

tirsdag, 27. juli 2004, 01:14

Hæ hæ nu har jeg brugt ca. 3 md. på at grave (næsten 100 kg) dynamit under mit hus så hvis de en dag skulle dukke op, jaaaaa så BAAANNNNNGGGG....

Nej ok jeg ved ikke helt hvad jeg ville gøre andet end at lukke dem ind, hvor galt kan det gå??

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=8923&sid=[/IMG]

9

tirsdag, 27. juli 2004, 01:17

Citeret

hvor galt kan det gå??

Det kan gå MEGEt galt og meget godt - Kommer jo 100% an på om man ligger inde med noget ulovligt -

Citeret

Sikkert så'n en mini-EMP de selv har bygget

Kan godt passe - Ved ikke ret meget om elektronik så sådan noget skal du ikke spørge mig om .......

Personlig ville jeg også se en dommer kendelse inden jeg ville lukke dem ind.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

10

tirsdag, 27. juli 2004, 01:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af TNT
Hæ hæ nu har jeg brugt ca. 3 md. på at grave (næsten 100 kg) dynamit under mit hus så hvis de en dag skulle dukke op, jaaaaa så BAAANNNNNGGGG....

Nej ok jeg ved ikke helt hvad jeg ville gøre andet end at lukke dem ind, hvor galt kan det gå??

Tja.. Et par hundrede tusinde fattigere? :T

Ej.. Ved sgu ikk hvad jeg ville gøre, smække døren i og låse. Kan vel ikk være ligeså dyrt :crazyeyes:

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

11

tirsdag, 27. juli 2004, 01:32

Tror jeg ville sige at jeg ikke havde computer.. :]

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

12

tirsdag, 27. juli 2004, 01:42

Reboote og give min CPU 3.5 volt? De ved vel ikke hvordan man endten skifter CPU eller HDD? :))
Selv politiets "nørder" ved ikke noget om software :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (27.07.2004, 01:43)

13

tirsdag, 27. juli 2004, 01:58

Citeret

Citeret

hvor galt kan det gå??

Det kan gå MEGEt galt og meget godt - Kommer jo 100% an på om man ligger inde med noget ulovligt -

Citeret

Sikkert så'n en mini-EMP de selv har bygget

Kan godt passe - Ved ikke ret meget om elektronik så sådan noget skal du ikke spørge mig om .......

Personlig ville jeg også se en dommer kendelse inden jeg ville lukke dem ind.

Jeg kan da så med næsten 100% sikkerhed sige at det ikke var en EMP.
EMP står for ElectoMagneticimPulse og vi ved jo alle godt hvordan computere/elektronik har det med magnetisme.
Det ville ikke kun grille harddisken, men også resten af computeren + alt omkringstående hardware...
Nej det de har gjort er nok at få ledt 230V ind i harddisken. Det griller den med sikkerhed! Og har man en lille smule forstand på elektronik og brugen af en loddekolbe er det uhyre enkelt at lave ;)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Grus" (27.07.2004, 01:59)

14

tirsdag, 27. juli 2004, 02:29

Hvad kan man overhovedet gøre?

Hjælper det overhovedet hvis man når at slettet det?

De har vel en eller anden slags bevismateriale, de kommer vel ik' bare et smut forbi og siger "Vil du lige vise os hvad du har på din computer?" :)

I mit tilfælde bor jeg i 2 etagers rækkehus hvor jeg selv har værelse på førstesal med vindue LIGE ud mod vej og parkeringsplads, så der er ik' nogen der når at komme ind uden jeg ser det 8) - medmindre persinnerne er trukket for :boxed: - men det er de kun om natten...
Dvs. jeg vil sagtens kunne nå at formatere, og derefter gå ned og åbne døren, hvis det endelig skulle være nogen hjælp;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (27.07.2004, 02:30)

15

tirsdag, 27. juli 2004, 04:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand
Reboote og give min CPU 3.5 volt? De ved vel ikke hvordan man endten skifter CPU eller HDD? :))
Selv politiets "nørder" ved ikke noget om software :))

Nu hedder det altså også hardware :))

16

tirsdag, 27. juli 2004, 06:29

Ville sige "2sec skal lige ha tøj på" og så hive alle HDerne ud og smide dem op på taget og sige at de var til reporation! :D

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

17

tirsdag, 27. juli 2004, 07:08

Jeg kender en der fik besøg af dem. Han sagde bare at han ville se en dommerkendelse før de ville blive lukket ind. Det havde de selvfølgelig ikke. Så sagde de at de ville komme igen. Men det gjorde de ikke.

Hvis de var kommet ind så skulle min ven nok have betalt en KÆMPE bøde da kan downloade pænt mange filer fra KaZaA.

Det er 2 år siden nu.

PS. Han slettede KaZaA + alt han havde hentet med det efter det besøg.

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

18

tirsdag, 27. juli 2004, 07:31

Tror jeg ville åbne døren og så sige: "Jeg vil gerne se på en bøde.." "Har i noget til en fyr nær de 20?"
Hvorefter jeg vil bruge deres forbløffelse til at løbe op og tænde stiksaven, gi dem 2 dele hdds og sige: "De er ikk i så go stand som da jeg købte dem :S"

Kender en, der for lang tid siden var stor sælger af film og så'n og han tjente stort på det :) da agp (eller hva det hed dengang) så stod ved hans dør, hentede han lige de 47.000 kr de forlangte i bøde og lukkede døren, så var den sag jo klaret :)

19

tirsdag, 27. juli 2004, 08:37

Nok bede dem om at fise af, medmindre de har en dommerkendelse. Har mere respekt for parkeringsvagter, end jeg har for APG.

20

tirsdag, 27. juli 2004, 08:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik
og så vill jeg når de kom næste dag sidde og spille "kent"

Spille Kent ? hmm.. (hedder Kent) :]

Nah - bryder mig ikke om APG pga deres metoder. Synes helt klart der skal være et selskab eller en instans der varetager sådan noget, men de metoder man hører om med APG er jo absurde.

De skulle ha nogle lussinger og lægges i seng he he ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.