Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 26. juli 2004, 15:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Hvis du bare vil tjene lidt penge er Callcentre altid en let løsning. Måske hos en teleudbyder eller en bank.
Ved ihvertfald at BG / danske bank har deres center der hvor du holder til ;)

Callcenter-branchen er der rimelig stor udskiftning i, så det kunne måske være en løsning, når det kun drejer sig om et par måneder.

Og lønnen plejer at ligge på 110,- og derover

Well når du siger callcentre, skal jeg så sidde og sælge deres produkter eller svare på folks spørgsmål. For jeg tror ikke jeg er særligt god til det første. Blev faktisk tilbudt at sælge over telefonen for viasat, men tror ikke lige det er mig - for ikke at sige slet ikke mig! :)

22

mandag, 26. juli 2004, 15:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer

Citeret

Hvis du bare vil tjene lidt penge er Callcentre altid en let løsning. Måske hos en teleudbyder eller en bank.

Callcenter-branchen er der rimelig stor udskiftning i, så det kunne måske være en løsning, når det kun drejer sig om et par måneder.

Well når du siger callcentre, skal jeg så sidde og sælge deres produkter eller svare på folks spørgsmål. For jeg tror ikke jeg er særligt god til det første. Blev faktisk tilbudt at sælge over telefonen for viasat, men tror ikke lige det er mig - for ikke at sige slet ikke mig! :)

Du vil tjene gode penge hvor du ikke skal lave det helt vilde, men samtidig gider du heller ikke når der kommer nogle rigtig gode tilbud .. Det holder bare ikke.

Du må bare tage noget jo, det er ikke vildt lang tid du skal arbejde anyway.

23

mandag, 26. juli 2004, 15:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Citeret

Du vil tjene gode penge hvor du ikke skal lave det helt vilde, men samtidig gider du heller ikke når der kommer nogle rigtig gode tilbud .. Det holder bare ikke.

Du må bare tage noget jo, det er ikke vildt lang tid du skal arbejde anyway.

Well... prøv at fat hat (ved godt du ikke er så gammel). Grunden til at jeg ikke tager jobbet som telesælger, er at jeg tror simpelthen ikke at jeg ville være god i jobbet (som er næsten rent PROVISIONSLØNNET). Jeg tror simpelthen ikke jeg ville være god til at sidde og presse folk til at købe noget de ikke vil.

24

mandag, 26. juli 2004, 18:07

Citeret

Well... prøv at fat hat (ved godt du ikke er så gammel). Grunden til at jeg ikke tager jobbet som telesælger, er at jeg tror simpelthen ikke at jeg ville være god i jobbet (som er næsten rent PROVISIONSLØNNET). Jeg tror simpelthen ikke jeg ville være god til at sidde og presse folk til at købe noget de ikke vil.

Prøv at snakke pænt til folk der prøver på at hjælpe dig .. Happy^ kunne jo rent faktisk ikke vide, at du ikke mener du vil være god til at sidde og presse folk til at købe noget de ikke vil, for det har du jo ikke nævnt tidligere .. Du skrev bare, at det ikke var dig ..

Er man en god sælger, tror jeg nu ikke det vil være et problem, men det er jo op til den enkelte ..

Som en anden nævner, skal du nok lade være med at fortælle den pågældende arbejdsgiver, at du kun kan være der ½ års tid .. Med mindre det er en tidsbegrænset stilling ..

25

mandag, 26. juli 2004, 18:28

Citeret

rolig nu. Callcentre behøves ikke være salg. Danske bank har deres supportcenter i Århusområdet. Lønnen er vist 100,- i timen og så aften og weekend tillæg.

Helt ærligt. Sidde ved en telefon med kaffe eller cola og lave support nogle weekender til 150-160 i timen er vel noget af det bedste du kan håbe på ;) .Mener den ligger på 120-140 om aftenen. (Vi har lige snuppet en af deres supportere :D

Kunne jo være det kunne bruges som et fedt studiejob når du også skulle til at læse

26

mandag, 26. juli 2004, 18:56

"1999-2002: Deltid i U.S. Style ApS, tøjbutik. Arbejdsområder: Salg af tøj, fakturering, lagerarbejde , markedsføring, generel omgang med kunder (reklamationer etc.) m.m.."

Meget lagerarbejde er der da ikke i U.S. Style :D

Du kan også kontakte en skummel mand på Istergade, og spørger om han har "noget" du skal sælge :]

Men til noget seriøst, hvis du er student (regner jeg med siden du skal på Jounalisthøjskolen *host* Stave-nørd *host*) så giver vikar, både pædagog og folkelærer, vist omkring 150 i timen. Det er både når du arbejder og når du bare er til rådighed.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tanner" (26.07.2004, 18:59)

27

mandag, 26. juli 2004, 19:02

Citeret

Grunden til at jeg ikke tager jobbet som telesælger, er at jeg tror simpelthen ikke at jeg ville være god i jobbet (som er næsten rent PROVISIONSLØNNET). Jeg tror simpelthen ikke jeg ville være god til at sidde og presse folk til at købe noget de ikke vil.

Oh well, jeg har lige været inde hos et såkaldt "callcenter" i 3 dage og jeg holdt det ikke ud, enten kan man sælge eller også kan man ikke. (og jeg kunne ikke). det er totalt nedtursfølelse og psykisk hårdt at have 200-300 sure mennesker i røret på én aften og ikke sælge en skid. Skodfisk.

28

mandag, 26. juli 2004, 20:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Prøv at snakke pænt til folk der prøver på at hjælpe dig .. Happy^ kunne jo rent faktisk ikke vide, at du ikke mener du vil være god til at sidde og presse folk til at købe noget de ikke vil, for det har du jo ikke nævnt tidligere .. Du skrev bare, at det ikke var dig ..

Er man en god sælger, tror jeg nu ikke det vil være et problem, men det er jo op til den enkelte ..

Som en anden nævner, skal du nok lade være med at fortælle den pågældende arbejdsgiver, at du kun kan være der ½ års tid .. Med mindre det er en tidsbegrænset stilling ..

Tak Burger :T

29

mandag, 26. juli 2004, 20:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Tak Burger :T

Så lidt ..*G* Skulle det være en anden gang .. :))

30

mandag, 26. juli 2004, 22:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af tanner
"1999-2002: Deltid i U.S. Style ApS, tøjbutik. Arbejdsområder: Salg af tøj, fakturering, lagerarbejde , markedsføring, generel omgang med kunder (reklamationer etc.) m.m.."

Meget lagerarbejde er der da ikke i U.S. Style :D

Du kan også kontakte en skummel mand på Istergade, og spørger om han har "noget" du skal sælge :]

Men til noget seriøst, hvis du er student (regner jeg med siden du skal på Jounalisthøjskolen *host* Stave-nørd *host*) så giver vikar, både pædagog og folkelærer, vist omkring 150 i timen. Det er både når du arbejder og når du bare er til rådighed.

Har du været nede i kælderen i forretningen i Badstuestrædet? Kan godt love dig man kan bruge mange timer dernede... og når der kommer 25 kasser jeans så er der også en del lagerarbejde :P

Well telefonsupport lyder som en god ide... tror jeg vil ringe lidt rundt.

31

tirsdag, 27. juli 2004, 22:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Bare cyckler lidt rundt ?( :evil: :evil:
Du skal være velkommen til at tage en tur med rundt på mit distrikt. Jeg tror du vil revidere din opfattelse en hel del.
Lønnen er OK, men man skal sgu knokle for den.
BTW: Beklager et halvsurt opstød, men klokken er 05:22 og jeg skal afsted om 10 min,og ved hvad der venter. Og jeg ved du kan tage det....

HeHe ... Jeg HADER at cykle ... Vil hellere gå eller løbe 10 KM frem for at cykle 2... :)) .... Har ikke haft cykel i næsten 20 år og skal sgu ikke have en de næste 20 år ihvertfald. *G*

Der er 2 jobs her i verden jeg ALDRIG ville have ...

1. Rengøringsmand i en bøsse-biograf.
2. Noget der kræver man cykler.

:))

Men ja, morgen-postbud er jo nok hårdt .... Men at være på dag-tjansen og så cykle lidt op af dagen i noget dejligt solskin skal vel ikke være sååå slemt igen ... ;) .... Hvis man altså ikke HADER cykler som mig.. :))

32

tirsdag, 27. juli 2004, 23:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Men ja, morgen-postbud er jo nok hårdt .... Men at være på dag-tjansen og så cykle lidt op af dagen i noget dejligt solskin skal vel ikke være sååå slemt igen ... ;) .... Hvis man altså ikke HADER cykler som mig.. :))

Siden hvornår har vi dejligt solskind i Danmark? hehe :))

Pakkepostbud kunne være okay, men har traumer for dengang jeg gik med aviser så postbud skal jeg ALDRIG være :boxed:

33

tirsdag, 27. juli 2004, 23:21

Citeret

Det har været dejligt vejr de sidste 2 uger jeg har været på bornholm og arbejde. Ingen klager der. Har dog været nogle dage hvor det har været alt for varmt og ikke blæst så man bare svedte som et svin... :boxed: .... Men det er jo ikke noget som et karbad, samt tanken om de dejlige extra-penge der er at tjene, ikke kan fixe... :))

34

tirsdag, 27. juli 2004, 23:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Det har været dejligt vejr de sidste 2 uger jeg har været på bornholm og arbejde. Ingen klager der. Har dog været nogle dage hvor det har været alt for varmt og ikke blæst så man bare svedte som et svin... :boxed: .... Men det er jo ikke noget som et karbad, samt tanken om de dejlige extra-penge der er at tjene, ikke kan fixe... :))

Her (I gentofte) har der sgu ikke været meget solskin. Det var lidt okay vejr idag, men ellers har det mere eller mindre regnet hver eneste dag de sidste 2-3 uger.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (27.07.2004, 23:47)

35

onsdag, 28. juli 2004, 08:09

Citeret

Hej

Well... jeg skal tjene nogle penge inden jeg skal starte på journalisthøjskolen i Århus til februar. Så har altså ca. et halvt år at arbejde i. Jeg har ikke særligt mange krav, udover at det ikke skal være alt for hårdt/kedeligt og ikke alt for lav løn. Ja og så skal det være noget der vil godtage at jeg kun kan arbejde i et halvt år hvilket nok er den største hæmsko.

Mine kvalifikationer:

• 2002- : Deltid på Q8 Servicestation. Arbejdsområder: Servicemedarbejder. Betjening af kunder, enkeltmands administrering af en tankstation med tilhørende butik.

• 2001: Deltid i Dansk Dataforening (nu Dansk IT). Arbejdsområder: Certifikater til PC-kørekort.

• 2000-2001: Deltid i Netventure ApS, online pc hard- og software butik. Arbejdsområder: Fakturering, databasearbejde, telefonsupport, lagerarbejde, generel omgang med kunder (reklamationer etc.) mm.

• 1999-2002: Deltid i U.S. Style ApS, tøjbutik. Arbejdsområder: Salg af tøj, fakturering, lagerarbejde, markedsføring, generel omgang med kunder (reklamationer etc.) m.m..

Jobbet skulle gerne være et sted i Storkøbenhavn.

Så har i nogen ideer? :D

hvis du vil tjene hurtige penge er det nemmest at melde sig i forsk. vikar-berau (tror at det sådan det staves!) jeg tjente ca. 3500,- på 2 uger...det er altså ikke helt ringe... ;)

36

onsdag, 28. juli 2004, 08:39

Nåh ja forresten, som Astral Light skriver - så prøv evt at ringe til Manpower - de burde da kunne finde noget midlertidigt.

37

onsdag, 28. juli 2004, 09:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astral_Light
hvis du vil tjene hurtige penge er det nemmest at melde sig i forsk. vikar-berau (tror at det sådan det staves!) jeg tjente ca. 3500,- på 2 uger...det er altså ikke helt ringe... ;)

Det syntes du ikke ? 8o .... Hvis det er efter skat, så er det mere passende for ~1 uge... ;) ... Medmindre du altså er under 18 osv ... Så kan det godt være det er "okey" ...

38

torsdag, 19. august 2004, 17:01

bare lige for at følge op på tråden så kan jeg fortælle at jeg har fået et fuldtidsjob hos ComputerCity fra d. 1. september og 20 uger frem, hvilket passer perfekt med studiestart.

Så det er jo genialt :D

39

torsdag, 19. august 2004, 17:04

Citeret

bare lige for at følge op på tråden så kan jeg fortælle at jeg har fået et fuldtidsjob hos ComputerCity fra d. 1. september og 20 uger frem, hvilket passer perfekt med studiestart.

Så det er jo genialt :D

Cool tillykke.... Hvor henne af ? ... Den eneste jeg kender er den her i Glostrup og så én inde i KBH hvor jeg købte en skærm engang, men der er jo nok andre end det...

Hvad betaler sådan nogle folk så ?

40

torsdag, 19. august 2004, 17:09

det er den i København.. Østerbro nærmere betegnet. 15.500 er startlønnen men så er der også en provisionsordning, med noget forsikringssalg som nok skal give lidt ekstra, især her op til jul :))

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.