Det kommer!

  • Er det kun mig der er lidt irreteret over folks threads med "det kommer snart hardware" eller signaturer med "næste maskine med blabla"( selvom det sker om 6 måneder).
    Hvorfor fanden skrive sådan?
    Hvis I har det, så skriv det da.
    Hvis ikke, så lad da være.


    Det skal dog siges, at det ikke kun er galt på tweak.dk, men over alt=).

  • tja.. der er åbenbart lidt prestige i at skrive at man snart har tænkt sig at aflive den maskine, som forsøger at holde liv i. eller også er det fordi man bliver moppet af andre pga man ikke har noget grafikkort eller hvad ved jeg...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    tja.. der er åbenbart lidt prestige i at skrive at man snart har tænkt sig at aflive den maskine, som forsøger at holde liv i. eller også er det fordi man bliver moppet af andre pga man ikke har noget grafikkort eller hvad ved jeg...


    ...Ja... hvad ved du ??... *GG* :))....


    Men jeg må give dig ret - synes også det er lidt :lame: når folk af og til skriver at de snart får det ene og det andet - og ofte får de det ikke alligevel, men jeg tror sq ikke der er nogen rigtig løsning på det ;)

  • Hehe, må sq nok indrømme at jeg på et tidspunkt var ved at få spat over alle de tråde der var om pci-express og min bare r**. Har dog ikke noget imod folk diskuterer kommende teknologier, så længe de ved noget om det og kan argumentere osv. Men når det kommer dertil at de lige har læst 5 lnjer i deres PcGames, eller hvad sån nogle pc-blade hedder nu til dag, om at pci-express er fremtiden, ja så gider jeg ikke mere :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Jeg er ret ligeglad med hvad folk skriver, jeg er MEGET mere irreteret i de folk der blive ved med at whine over det... ;)


    Kunne ikke være mere enig :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Who gives a rats ass?
    Jeg kunne da absolut ikke være mere ligeglad med hvad folk skriver i deres signaturer. Det kommer da bestemt ikke mig ved, og hvis vedkommende synes det er smart at skrive hvad de har tænkt sig at købe, ja så lad da dem skrive det... Det går jo ikke ud over nogen, og folk kunne jo eventuelt ignorere det frem for at bitche over noget der egentligt har nada med dem at gøre..


    Get over it...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Who gives a rats ass?
    Jeg kunne da absolut ikke være mere ligeglad med hvad folk skriver i deres signaturer. Det kommer da bestemt ikke mig ved, og hvis vedkommende synes det er smart at skrive hvad de har tænkt sig at købe, ja så lad da dem skrive det... Det går jo ikke ud over nogen, og folk kunne jo eventuelt ignorere det frem for at bitche over noget der egentligt har nada med dem at gøre..


    Get over it...


    Lige i øjet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Who gives a rats ass?
    Jeg kunne da absolut ikke være mere ligeglad med hvad folk skriver i deres signaturer. Det kommer da bestemt ikke mig ved, og hvis vedkommende synes det er smart at skrive hvad de har tænkt sig at købe, ja så lad da dem skrive det... Det går jo ikke ud over nogen, og folk kunne jo eventuelt ignorere det frem for at bitche over noget der egentligt har nada med dem at gøre..


    Get over it...


    He... Rotte-Anal-Fikserede... :)) *G*.... Skam dig. *G*


    Men du har jo en pointe bortset fra det ...


    Der er stor forskel på de forskellige signaturer her inde ... Nogle er oplysende og grundige ... Andre er der for brian-effekten ... Sådan er det vel.

  • Er ligeglad hvad folk skriver i deres sig. så længe de har beskrevet deres nuværende system.


    Hader tilgengæld folk der spørger om noget relateret til deres system og så ikke har det beskrevet :D


  • Haha totalt... ;)


    Ja klart er nogle signaturer bedre end andre, men jeg må være fuldstændig ærlig når jeg siger, at jeg egentlig er fucking ligeglad hvad folk vælger at skrive i deres signatur, bare sålænge den ikke fylder 1 A4 ark, så overlever jeg nok ;)
    Sålænge det ikke er noget stødende for nogen parter så er jeg ligeglad.
    Men een ting der irrerterer mig er folks signatur størrelse..
    Så blandt andet een forleden der havde en sig med 4 lækre bagdele (Hvilken der jo intet er galt i ;) ) Men den var nok 3-4x så høj som min og ca 10% af den var brugt til text.
    Virker dybt åndsvagt.


  • Enig ... ;) ... Der skal være mening med galskaben...


    Syntes dog godt at visse folk kunne lave deres signaturer lidt oplysende hvis de endelig skal skrive deres specs der i ... Men det er vel deres valg at de er overfladiske. *G* :crazyeyes:


  • Hvem er det?? :T