Regler for signatur ???

  • Et lille forslag til tweak crew... og for lige at hører folks mening.


    Ville det ikke være en ide at lave en grænse for hvor stor ens sig. kan være syntes der er nogen som er enormt store... syntes ikke rigtig jeg kan se nogen grund til det... bliver bare træls at se på.


    Så mit forslag lad os finde en størrelse som kan vise nogen uden at fylde kæmpe meget.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • der er et par folk her som nok kunne trænge til at cutte bare en smule ned på deres signatur

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Det er højden der er problemet..


    FlexQ personligt synes jeg din er heriblandt. Den fylder for meget på en side. Tag hellere at bredde den ud istedet da der er masser af plads til det :D


    hehe må jeg lige sige til min producent, har ikke selv talentet til at lave sådan noget ;)

  • Lyder fornuftigt, sætte et max antal linier teksten må være i højden ( Tekst størrelse sellfølgelig medtaget ) og så et max. antal pixel for billeder.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Jeg syndes nu ikke så meget det er størelsen generalt... men mere højden...


    Mange har smalde men høje sigs som er meget belastende... hvorfor ikke bruge længden og holde højden nede... jeg er endnu ikke stødt på et sig der fyldte intil midten på min skærm og jeg køre kun 1280x1024 :)


    men jeg vil sige at en 125 Pixels i højden og en 500-700 i breden vilde være passende...


    Mit sig her F.eks er 118 høj og 424 bred...


    Fed7haS


    EDIT : nogle forums har en funktion der gør at det kun er første post der viser ens sig... alt man efterfølgende poster i den tråd vil være uden sig... det forhindre at tråden bliver mega stor.... og at det samme sig gentager sig 20 gange...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    personligt syntes jeg de to øverste post i denne tråd er et godt eksembel på lidt for store signature.


    Skulle selv lige til at nævne det. Der er alt for mange der har signaturer i den størrelse, og det ødelægger lige som postsne lidt...

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Skulle selv lige til at nævne det. Der er alt for mange der har signaturer i den størrelse, og det ødelægger lige som postsne lidt...


    er det ik lidt dobbeltmoralsk sagt? :))


    prøv og kig på din.. den er sq da også kæmpe 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Et lille forslag til tweak crew... og for lige at hører folks mening.


    Ville det ikke være en ide at lave en grænse for hvor stor ens sig. kan være syntes der er nogen som er enormt store... syntes ikke rigtig jeg kan se nogen grund til det... bliver bare træls at se på.


    Så mit forslag lad os finde en størrelse som kan vise nogen uden at fylde kæmpe meget.


    Kan godt tilslutte mig en begrænsning af størrelsen. Ville mene at ca. 500x130 måtte være max. Lige meget om det er et billede eller tekst. For det er vel mere selve trådeteksten der er vigtig end signaturen - ik' ?
    Ikke fordi jeg synes, at en flot billed-signatur er uvæsentlig. Men den behøver jo ikke være dominerende eller rettere sagt, den skal ikke være så iøjenfaldende at den "stjæler" focus fra selve indholdet at trådteksten.
    Om der skal laves regler ved jeg ikke. Men jeg vil da opfordre alle til, at vi tager hensyn og begrænser vores signaturer. Og ikke at forglemme, så ville jeg også sætte stor pris på at der ikke bliver vedhæftet eller linket til at for store billeder. Da det er pi.. irriterende at skulle side-scrolle, når man skal læse indholdet i en tråd med kæmpe billeder.
    Var lige "my opinion" ;)
    Og nu når du siger det _WHAT_ - så fylder din også alt for meget. Den er ihf. meget højere end de fleste er her inde :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    er det ik lidt dobbeltmoralsk sagt? :))


    prøv og kig på din.. den er sq da også kæmpe 8o


    hehe Enig......

  • håber min er godkendt....ellers laver vi den sq bare lidt mindre....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Grunden til at der ikke er lavet begrænsning er at vi håbede det ikke var nødvendigt. Hvis folk selv kunne finde ud af at holde sig indenfor rimelighedens grænser, havde vi ikke behøves at bruge energi på sådan noget.


    Men siden der er mange der er utilfredse lyder det til at vi skal kigge lidt nærmere på det ;)