• jeg synes det er meget underligt at bankerne ikke vil offre penge på at smide et billede på... vi skulle jo ha nyt fordi det skulle blive mere sikkert... meget mystisk :boxed:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Sidder selv i en bank og glæder mig ikke til at skulle forsvare hvorfor der ikke er billeder på de nye chip-kort


    hehe ja der kommer jo nok en del kunder ind og spørger om det :))


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    hehe ja der kommer jo nok en del kunder ind og spørger om det :))


    Ja og de er ikke tilfredse - håber personligt at folks utilfredshed kommer dem til gode og at bankerne får smidt nogle billeder på. Billederne ligger jo allerede i arkiv hos dem der laver kortene (DZ-card osv) - så hvorfor ikke bare overføre dem til de nye kort ? :]

  • Quote

    Ja og de er ikke tilfredse - håber personligt at folks utilfredshed kommer dem til gode og at bankerne får smidt nogle billeder på. Billederne ligger jo allerede i arkiv hos dem der laver kortene (DZ-card osv) - så hvorfor ikke bare overføre dem til de nye kort ? :]


    det virker helt tåbeligt ikke at gøre det.... :crazyeyes:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Ja det er fuldstændigt absurt at de har fjernet billederne. Men lad os nu se, der er allerede et par banker der snakker om at det måske var en god ide med de billeder alligevel, og så skrider folk forhåbentligt derover. OG SÅ KAN DE FUCKIN LÆRE DET (de andre banker altså :P)

  • Hehe ja er lidt en sjov ide....


    Men kan da se vi danskere kan finde ud af at bruge kortet var vist 17.2 milliard der var brugt for den sidste månede.


    Det er jo også lige en slat.. næst højeste nogen sinde kun overgået af julemåneden sidste år.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Jeg har VISA-kort og der er da billed på, så hvad er problemet? Folk kan da bare anskaffe sig et VISA i stedet ;)


    Du har sandsynligvis et "gammelt" Visa/Dankot med billede.
    Billedet er "tilknyttet" Dankort delen, og har intet med Visa kortet at gøre.
    Kan også lige gøre opmærksom på at man ikke har billede på Visa kort i andre lande.
    Så hvis du har et "ægte" Visa kort med billede så er der noget galt?
    Bemærk ægte i denne betydning betyder Visa kort og _kun_ Visa.


    Når det er sagt, synes jeg også at det er fuldstændig hul i hovedet at fjerne billedet på kortet. X(

  • brug kontanter der er billede på
    også slipper man for at stå i lang kø i alle forretninger bagefter alle de der folk med derres plastik kort der altid er bøvel med :roller:


    gode danske kroner ved man hvad er


  • :razz: sådan her ser mit ud:


    [Blocked Image: http://www.nordea.no/Publisering/Resources.nsf/plain/RHAS-5N6CBJ/%24file/visa_personkort_cl.jpg]


    Med et andet navn og nr naturligvis, og på bagsiden er der et billed


    og det er desuden ikke gammelt, jeg har lige fået det her i foråret ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    brug kontanter der er billede på
    også slipper man for at stå i lang kø i alle forretninger bagefter alle de der folk med derres plastik kort der altid er bøvel med :roller:


    gode danske kroner ved man hvad er


    Hehe, du mener det er lettere at stå og fumle med en masse småpenge, og skulle have penge tilbage m.m. , end at betale på beløbet med Dankort ?? jeg synes godt nok det er lettere med Dankort, bare folk dog for f..... ikke altid vil have det på '100 kr' så der skal gives penge tilbage, tag dog beløbet på 50-100 over istedet! damn!


    Jeg synes også der skal billede på Dankort, alt andet vil da være tåbeligt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Jeg har VISA-kort og der er da billed på, så hvad er problemet? Folk kan da bare anskaffe sig et VISA i stedet ;)


    De mister også deres billede, så den kommer du desværre ikke så langt med ;)


  • Hehe ja det er jo meget godt men det er jo ikke et af de nye kort vel... der er ikke nogen chip så inden for et lille år skal du alligevel have nyt kort igen.¨


    Kan ikke undre nogen at det lige er nordea der stadig smider gamle kort ud... max skod bank

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det værste er ikke at billedet mangler men
    at det kommer til at KOST 50 ØRE hver gang man bruger kortet fra den 01.01.05..


    Så jeg regner med at drope korte til nytår da jeg ikke vil betale de 50 øre hver gang jeg har handlet.


    Coob Danmark (fdb) siger at der fremover vil stå et gebyr på 50 øre på bonen hvis du betaler med DK.



    Så tilbage til kontanter :lame: