samsung E700

  • står lige og overvejer at købe en samsung E700 mibil. men vil lige høre folk om deres erfaringer med den både de gode og de dårlige. her tænker jeg på om den er hurtig at skrive sms på og om hvordan billederne med cameraet er og hvad med kalender funtionen. er den den osv osv osv.


    bare kom med det people.....

  • Jeg har en E700 og er meget glad for den.... eneste minus jeg ser er..


    1. Ingen Bluetooth
    2. Ingen brug af billeder i Kontakter (i hvert fald ingen man selv har taget)
    3. Meget Latterlig menu når man skal skrive tal, eller symboler i en SMS... savner de små færtige Smillies der var i min T610...
    4. Besværlig måde at finde kontakter på....


    Men ud over disse fejl/mangler er det faktisk en mega fed telefon... den er lækker nem og forbandet handy... og så udstråler den kvalitet....


    Jeg skifter nok ikke min ud forløbig og jeg skifter ellers mine telefoner tit da jeg er lidt af en Telefon tosse :P


    Fed7haS


    EDIT : glemte at sige at Kamaraet er ok men langt fra fantastisk men når alt kommer til alt hvilken telefon har bedre kamara? jeg kan ikke lige komme på noget.... så jeg vil sige at det er i toppen af kamaraer i telefoner for tiden... men stadigt meget MEGET dårligere end et Digi Cam...


    Og kalender funktionen har jeg ingen erfaring med jeg har min PDA til den slaks...

  • hvordan er den ellers at skrive sms på. går det hurtigt nok eller skal man vente på bogstaverne som på nogle telefoner. og hvordan med knapperne er de let nok at remme for en med kæmpe orgre fingre som mig ;)

  • Den er hurtig med SMSer... intet efterslæb som der var på t68 osv... og knapperne er noget af det lækreste jeg har set/følt... men gå ned i en teleshop og tryk lidt på en og du vil være forælsket med det samme...


    Fed7haS

  • Jeg er også en ganske tilfreds Samsung ejer.


    Et lille minus der ikke er blevet nævnt er at hvis man skriver en sms og modtager et opkald, bliver sms'en bare slettet (lidt belastende hvis man er igang med en større roman ;) )


    Men udover det en dejlig telefon. Skiftede også fra en T610 og har overhoved ikke fortrudt mit skift.


    Efter min mening findes der pt ikke en federe telefon på markedet ;)


  • Det er der råd for.. Der skulle gerne ligge en undermenu i menuen "Beskeder" der hedder Standard Meddelser, der kan du gå ind og lave de smilies du gerne vil have. Har jeg ihvertfald gjort, meget lettere :)

  • Udemærket.. Min IMO ville det være bedre at investere i en NEC e616.. Den kan rimelig meget mere, og koster mindre... Nu kommer i sikkert, og siger at den er stor.. *S*... Men jeg syntes den er tilpas.. For jeg har store hænder.. *G*

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Har også selv en E700 og den fejler bestemt ikke noget...


    Ville lige sige at hvis nogen endnu ikke har fundet ud af det, så kan man få et lille billede frem på ydreskærmen hvis der er nogen der ringer...


    Du skal først og fremmest smide det nummer du gerne vil have billedet til over på telefonen istedet for på simkortet.
    Når du så har gjort det er der kommet en masse andre funktioner under nummeret hvor du blandt andet kan vælge grafik, dvs. et billede :)


    Kan godt ske i alle ved det i forvejen men, wtf :)

  • Jeg er oxo yderst tilfreds med min! Men et lille minus er at man ik kan sende sine billeder med IR X(
    Er det nogen der ved om man kan med et datakabel?


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ANdersen
    Jeg er oxo yderst tilfreds med min! Men et lille minus er at man ik kan sende sine billeder med IR X(
    Er det nogen der ved om man kan med et datakabel?


    Yep, det kan man. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP