dansk manual

  • Hej med jer


    Er der en af jer s7000 ejere der har lyst til at sende mig en kopi af jeres danske manual evt scanne og maile hvis det er lettere....jeg vil da gerne give lidt for ulejligheden og porto selfølgelig...på forhånd tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klabo
    Hej med jer


    Er der en af jer s7000 ejere der har lyst til at sende mig en kopi af jeres danske manual evt scanne og maile hvis det er lettere....jeg vil da gerne give lidt for ulejligheden og porto selfølgelig...på forhånd tak


    Hvad er en s7000?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    Hvad er en s7000?


    Digicam ;)


    BTW: Ville det ikke være nemmere at gå ind på Fuji's hjemmeside, og hente den? Går da stærkt ud fra den ligger som PDF et sted.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Digicam ;)


    BTW: Ville det ikke være nemmere at gå ind på Fuji's hjemmeside, og hente den? Går da stærkt ud fra den ligger som PDF et sted.


    Nærmere betegnet er det et Fuji Finepix S7000 digital kamera.


    Har lige været ved at kigge efter en DK manual, men fandt ikke lige en.
    Jeg har fået 3 manualer med til mit kamera.
    Der er engelsk, tysk og italiensk, men ingen på dansk. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Nærmere betegnet er det er et Fuji Finepix S7000 digital kamera.


    Har lige været ved at kigge efter en DK manual, men fandt ikke lige en.
    Jeg har fået 3 manualer med til mit kamera.
    Der er engelsk, tysk og italiensk, men ingen på dansk. X(


    Aaah, mon ikke en engelsk går an? Burde da være godt nok, selvom en dansk da nok var at foretrække. Eller tysk, for sådan en gammel sønderjyde som dig :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Aaah, mon ikke en engelsk går an? Burde da være godt nok, selvom en dansk da nok var at foretrække. Eller tysk, for sådan en gammel sønderjyde som dig :))


    Jeg har ingen problemer med at læse engelsk og tysk, men nu var det jo en dansk manual manden gerne ville have. ;)


    DKWolf, linker for øvrigt til en engelsk manual i den anden tråd, som jeg kan se han har opdaget. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg har ingen problemer med at læse engelsk og tysk, men nu var det jo en dansk manual manden gerne ville have . ;)


    DKWolf, linker for øvrigt til en engelsk manual i den anden tråd, som jeg kan se han har opdaget. ;)


    Ah, så jeg ikke lige. Sorry :)

  • Hej gutter


    Jeg er en rimelig "nethej" så at gå ind fujifilm.dk er til at overskue.... ;) og jeg har endda sendt dem en mail uden held, jeg tror de er blevet presset lidt af de danske forhandlere til ikke at udlevere den, ellers ville de ikke kunne sælge et eneste kamera da det der er mere end 300 kr. forskel mellem de danske og udenlanske forhandlere(EU) er man lidt modig og bestiller i hongkong kan man endda opnå 800-900 kr forskel dog opstår der lige told/moms problemet, hvis man ikke kan få afsenderen til at sende som gave med lav værdi :D you know....

  • by the way....
    uanset hvor god man er til engelsk så giver det nu engang en bedre forståelse at læse på ens eget modersmål, jeg can da læse og write rimeligt engelsk ....men alligevel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Hvis du har købt cam'et i DK, så skal du også have en dansk manual med - det siger loven ;)


    Det er jo ikke ensbetydende med, at de følger den. ;)