endelig på.... for en kort stund

  • Det hele starter torsdag eftermiddag hvor der igen graves op i gaderne i den lille by hvor jeg bor, for at få styr på div ledninger til det nye net som skal lægges i byen plus reperation af div. kloak ting...


    og ja... dælme om der ikke er en skovl som propper alle telefonkabler rigtigt i kassen med stik UNDTAGEN vores :rolleyes:


    og hva dælen skal man så fordrive tiden med når kæresten er i ungarn, vejret er dårligt og man har intet internet (hvilket er meget forfærdentlig når man er vandt til som jeg at være på forholdsvis meget tit :T )...


    og teledanmark havde først tid til at komme og sætte stikket i mandag eftermiddag (helt ærligt, hvorfor først mandag? det tog ham max 5 min at ordne) hvor jeg så skal i sommerhus et par dage (kunne da godt være planlagt bedre ville jeg mene) :rolleyes:


    men nu sidder jeg så her i eksperimentariet i københavn hvor jeg ENDELIG har adgang til internet, aaaaah :D og bagefter er det hjem til kæresten så nu blir det hele godt igen, efter en lille uge uden hverken sommer, internet eller kæreste :crazyeyes:


    synes bare lige jeg ville fortælle det hvor ligeglade i så end måtte være :))


  • Hehe - Surt show - men godt du får det lavet ;)