Hvilke interesser/hobbyer har du?

  • ;) Nu kunne jeg godt, en gang for alle, tænke mig at vide hvad alle I andre tweakere egentlig går og laver og evt. pusler med når I altså ikke sidder ved computeren og drikker cola/kaffe eller sover eller arbejder/studerer - så mit spørgsmål er: Hvilke interesser og/eller hobbyer har I? - Ud over computer !!!


    Det kan lige så vel være store interesser som man måske bruger meget tid på flere gange om ugen ja måske endda hver dag, som små interesser man måske kun beskæftiger sig med en sjælden gang i mellem...


    Det kan fx være spil - sport - fiskeri - jagt - gåture - natur - planter - dyrkning - have - akvarier - indretning - kultur - religion - stamtavler - historie - antikviteter - sprog - kunst - malerier - maling -tegning - fotografi - grafik - lyd - musik - opera - teater - eventyr - romaner/noveller - kæledyr - andre dyr - opfindelser - teknik - astronomi - fysik - kemi - astrologi - naturvidenskab - geografi - hav - sejlads - og jeg kunne blive ved lang tid endnu...


    Det kan også være man samler på noget...nogen ting mere ihærdigt end andre


    Fortæl fortæl :)

  • hmm.... mine er nok akvarie, guitar, foto


    edit: hov jeg glemte guitar.. :dots: godt du mindede mig om det shakalen :P

  • Nåja må vel også hellere selv svare :)


    Selv kan jeg godt lide: natur, planter og fotografi- fisker også en gang imellem - og så er det desuden interessant at rejse IMO :)

  • Er stoppet med Judo og Atletik lige nu går tiden med vennerne, fisker engang imellem, og så glæder jeg mig til at komme igang med at bygge min bil op her snarest muligt.....


    Ellers går tiden med så mange ting og sager som man nok ikke kan kalde en hobby ;)


    Nå, jeg vil ind og pakke lidt videre inden rejsen går til Tyskland i aften....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • F.eks sådan noget som på pic. som sikkert vil overraske Zigiro. ;)


    Ellers roder jeg med alt muligt, reparer alt og roder en del med elektronik.
    Drivhuset og havedammen er også interessant.
    Jeg håber på at få europæiske sumpskildpadder i dammen i stedet for de fisk den fiskehejre åd.
    En tur i naturen med hunden er heller ikke så tosset.

  • FLY, Flyvevåbnet, seneste forsknings resultater


    nano teknologi, fodbold, og sidst men ikke mindst, hænge ud med vennerene, hvis det kan kaldes en hoppy



    EDIT: kun gode bøger, natur områder (fx. bjerg områder i pakistan)

  • Quote

    i stedet for de fisk den fiskehejre åd.


    Det er en satans fugl.... Sidste år klarede sådan en fætter at spise 40 af vores fisk i dammen, så til sidst sad jeg med min lille softgun pistol for at holde den væk :camp:


    Så nu er vi nød til at have et grimt net over vores dam..... satans fugl

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Jeg spiller squash så tit jeg har tid til det .. Desværre er hallen lukket hele juli, men kan så nok heller ikke lige spille pt. pga. min ryg ..


    Derudover elsker jeg at læse bøger, og komme ud og opleve naturen ..


    Som en af de mere tidskrævende "hobbies" er jeg leder af noget der hedder Børne- og UngeSekretariatet i Herning, også kaldet BUSH .. Det går kort fortalt ud på at fungere som en idébank for unge mennesker, der gerne vil være med til at sætte præg på de muligheder der er i fritiden, men samtidig skal jeg også være den udfarende kraft og lave nye arrangementer for børn og unge .. Hidtil har det stået på ting som: fastelavn, sodavandsdiskotek, legetøjsmarked og julestue i december måned .. For 4 år siden, inden jeg blev leder, var jeg selv med til at starte et computerparty, http://www.ecp.dk , op under BUSH, og som så i dag står på egne ben .. Alt dette er frivilligt arbejde, men jeg nyder at gøre det, ikke kun for børnenes skyld, men klart også for min egen ..


    Mine venner og familie betyder utrolig meget for mig, og selvom det ikke ligefrem er en hobby, tilbringer jeg så meget tid med dem som muligt .. :)


  • Enig. Jeg udvider mit elektriske hegn så den bliver grillet næste gang den forsøger. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    F.eks sådan noget som på pic. som sikkert vil overraske Zigiro. ;)


    Ellers roder jeg med alt muligt, reparer alt og roder en del med elektronik.
    Drivhuset og havedammen er også interessant.
    Jeg håber på at få europæiske sumpskildpadder i dammen i stedet for de fisk den fiskhejre åd.
    En tur i naturen med hunden er heller ikke så tosset.


    Wow flot træ! :D - Som du ved har jeg jo også selv et appelsintræ, som dog er nået knap så langt som dit ;)

  • Quote

    ellers biler, styling og bilanlæg


    God hobby ;)


    Quote

    Enig. Jeg udvider mit elektriske hegn så den bliver grillet næste gang den forsøger.


    Har jeg også overvejet, men min mor er ikke helt med på ideen....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Det var jo det jeg vidste. ;)


    Jeg må hellere lige komme med en update. Der er faktisk 2 træer, men det ene gik ud, da jeg plantede dem om. Jeg ved ikke om det er gået helt ud, men det har tabt alle bladene. :rolleyes:


    Jeg har sået 25 nye træer og de er på vej op. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Det var jo det jeg vidste. ;)


    Jeg må hellere lige komme med en update. Der er faktisk 2 træer, men det ene gik ud, da jeg plantede dem om. Jeg ved ikke om det er gået helt ud, men det har tabt alle bladene. :rolleyes:


    Jeg har sået 25 nye træer og de er på vej op. ;)


    25 8o - Har du dit eget amt eller hva'? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er fordi han bor så øde .. *GG*


    LOL - Du lader da vist aldrig en mulig bemærkning glide forbi hva'? :)) :)) ;)


    Edit: Hans træ må da forresten være stort siden han selv kan kravle op i det *G* :)) :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    25 8o - Har du dit eget amt eller hva'? :))


    He he, nej, men så er jeg sikker på at en eller 2 overlever. ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det er fordi han bor så øde .. *GG*


    Jaehh, man tager jo hensyn til omverdenen. Det er sikrere for den på den måde... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    LOL - Du lader da vist aldrig en mulig bemærkning glide forbi hva'? :)) :)) ;)


    Den man elsker, tugter man.
    Damn hun må elske mig højt... *GG*... :))