Jeg ringer snart til politiet.

  • Jep, jeg sidder her og føler mig røvrendt så det basker.


    Flere kan sikkert huske tråden om en bestemt forhandler med en temmelig dårlig service.


    Jeg synes bunden er nået nu og jeg er mildt sagt sur . X(


    Det grafikkort jeg bestilte i tirsdags, som angiveligt skulle have 1-2 dages leveringstid er lige kommet.
    D.v.s. det er ikke kommet. Jeg bestilte et Creative labs 3 blaster FX5900 til 1599 kr. og jeg troede det var løgn, da jeg så et Club 3D FX5900XT i pakken.


    Jeg har ligesendt en mail til PC-huset.dk og spurgt om han tror der står idiot på ryggen af mig. :]
    Der står også Cretive labs 3D blaster FX5900 på vedlagte kvittering.
    Jeg forventer det rigtige kort leveret omgående eller pengene tilbage inkl. porto. Det stod også i min mail.


    Efter min mening er ordet "SVINDEL" det rette ord at bruge her.


    Hvad mener i ?

  • Ring til dem i stedet for og forklar hvad de har lavet..
    Hvis de ikke sender et andet kort, må du jo gå til politiet, som du selv er inde på! :rolleyes:


    Kan jo være de har kommet til at sende et forkert kort, det er jo i forvejen ret svært at se forskel på et 5900XT og et "normalt" 5900..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Ring til dem i stedet for og forklar hvad de har lavet..
    Hvis de ikke sender et andet kort, må du jo gå til politiet, som du selv er inde på! :rolleyes:


    Kan jo være de har kommet til at sende et forkert kort, det er jo i forvejen ret svært at se forskel på et 5900XT og et "normalt" 5900..


    Jep. Har sendt en mail med en grundig forklaring, hvor der bl.a. står, at jeg ikke vil give 1600 kr for et kort, som koster under 1400 andre steder. ;)
    Jeg synes det er træls det her.

  • Det er højst sandsynligt en fejlplukning fra lagerets side. Bare surt, at det lige skal ramme den samme kunde igen. Skod butik...


    Men det er desværre en ret generel tendens :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det er højst sandsynligt en fejlplukning fra lagerets side. Bare surt, at det lige skal ramme den samme kunde igen. Skod butik...


    Men det er desværre en ret generel tendens :rolleyes:


    Det håber jeg du har ret i, for efter servicen at dømme, er det lige før jeg tror, at det er gjort bevidst og så er der ballade forude, for det finder jeg mig simpelthen ikke i. ;)

  • Ville ringe til dem og sige at de får hele tweak.dk på nakken hvis de ikke makker ret.. :evil:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Ville ringe til dem og sige at de får hele tweak.dk på nakken hvis de ikke makker ret.. :evil:


    Glimrende ide. Jeg venter lige og ser, om han svarer på min mail, ellers må jeg jo gribe knoglen og følge dit forslag. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Ring til dem i stedet for og forklar hvad de har lavet..
    Hvis de ikke sender et andet kort, må du jo gå til politiet, som du selv er inde på! :rolleyes:


    Kan jo være de har kommet til at sende et forkert kort, det er jo i forvejen ret svært at se forskel på et 5900XT og et "normalt" 5900..


    Men folk kan vel for fanden læse? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Men folk kan vel for fanden læse? :boxed:


    Enig og IMO skal man være ualmindeligt søvnig, for ikke at kunne se forskel på de 2 her:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Noget nyt i sagen?! :P


    Ikke endnu. Venter på svar på min mail.
    Ringer til ham i morgen eftermiddag og så falder der brænde ned. ;)


    Edit: Ikke for at tage sorgerne på forskud, men i værste fald, smider jeg det modtagne XT kort i nakken på min stedsøn. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Ikke endnu. Venter på svar på min mail.
    Ringer til ham i morgen eftermiddag og så falder der brænde ned. ;)


    Om du ringer nu eller imorgen, det er da det samme!?
    Vil gerne høre hvad de siger.. :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Om du ringer nu eller imorgen, det er da det samme!?
    Vil gerne høre hvad de siger.. :D


    Roger that. ;)
    Hmmm... af en eller anden grund, kunne jeg ikke finde et tlf. nr. på hans side og der står heller ikke et på medfølgende kvittering ???...Skummelt :]


    Fandt dog et under forhandlere på edbpriser.dk, som jeg ringede til. Fik mobilsvar. :lame:


    Jeg ringer til ham igen i morgen og hjælper det ikke noget, ringer jeg til min bank og får dem til at trække pengene tilbage og så sender jeg lortet tilbage til ham.