21

torsdag, 8. juli 2004, 14:42

*G*.

Jeg kan huske hvor sur jeg selv var da, GLS havde tilbageholdt en af mine pakker fra USA. Der var ikke andet at gøre, end at betale ved kasse 1, især fordi jeg skulle bruge indholdet med det samme. ;)

Michael_495

Gæst

22

torsdag, 8. juli 2004, 16:40

Lav din egen fake webshop og sæt værdien til 70,-

Måske kan det overbevesie dem :P

23

fredag, 9. juli 2004, 02:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Devil_DK -> Du skal ringe ind og snakke med FedEx, som er dem der tager sig af pakker fra udlandet. De havner nemlig i Kastrup ;)

Ring ind til dem og spørg hvordan i klarer det.

Jeg fik for ikke så lang tid siden sendt en ramblok fra Mushkin i USA, og der ville de også have nogle penge, men efter at de havde fået en anden kvittering hvor der stod at det var en ombytning af en defekt ramklods, ja så fik jeg den uden at skulle betale.

Lykke til Devil ;) Du får brug for det :]

tror du også jeg kan ringe til fedex når pakken ligger ved post.dk i kastrup

24

fredag, 9. juli 2004, 04:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
.... :] ...

Devil du er selv uden om det ... Stop bitching... *G* :))

Enig - Mærkeligt nok......

Btw: Underligt at PostDK følger de gældende toldregler egentligt - eller nooot.. :roller:

25

fredag, 9. juli 2004, 12:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
man betaler nok i skat og told og moms og afgift osv.

nu kunne vi da godt bruge en regering der satte nogen af ekstra udgifterne ned, uden at lade det gå ud over noget andet

**LOL** - Hvilken del af universet lever du normalt i......... :boxed:

Btw: Selvfølgelig skal man betale told/moms af en pakke der kommer derfra - Burde han da have vidst på forhånd..

jeg mener bare at man betaler meget her i scandinavien

26

fredag, 9. juli 2004, 12:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

Citeret

Devil_DK -> Du skal ringe ind og snakke med FedEx, som er dem der tager sig af pakker fra udlandet. De havner nemlig i Kastrup ;)

Ring ind til dem og spørg hvordan i klarer det.

Jeg fik for ikke så lang tid siden sendt en ramblok fra Mushkin i USA, og der ville de også have nogle penge, men efter at de havde fået en anden kvittering hvor der stod at det var en ombytning af en defekt ramklods, ja så fik jeg den uden at skulle betale.

Lykke til Devil ;) Du får brug for det :]

tror du også jeg kan ringe til fedex når pakken ligger ved post.dk i kastrup

Jeg mente ellers at alle pakker fra udlandet kom med andet end PostDK, troede ikke at postDK også virkede i udlandet.

Men undskyld jeg kom med et bud.

28

fredag, 9. juli 2004, 17:17

Citeret

Jeg mente ellers at alle pakker fra udlandet kom med andet end PostDK, troede ikke at postDK også virkede i udlandet.

Men undskyld jeg kom med et bud.

PostDK "virker" heller ikke i udlandet.
Men i mange tilfælde overtager de pakken når den kommer til Danmark.

Eksempelvis sender pc-cooling med Deutsche Post, når pakken så når grænsen overtager PostDK.

Overclockers.co.uk sender med enten Royal Mail eller Parcelforce Euro 48, i dette tilfælde overtog GLS pakken da den nåede til Danmark. (sådan var det sidst jeg bestilte)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MJO" (09.07.2004, 17:17)

29

fredag, 9. juli 2004, 18:43

hvis du overbeviser dem om du er diplomat så skal du ikke betale for hvis T&S åbner den kommer di for retten :T så det er smart og kende en der er diplomat når man skal bestille uden for eu

Your pony died because it wasn't pretty enough

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.