Hvor meget spiller i om dagen ?!

  • Hey hey!


    Tænkte at det kunne være interresant at høre hvor mange timer i spiller om dagen.. Skriv da også lige hvad i spiller !


    Hilsen
    FonZi

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Det er MEGET forskelligt..


    Ofte er det 0 timer om dagen..
    Men når man er igang med et spil, kan det snildt blive 6 timer +..
    Er bla igang med Hitman Contracts nu, og det tager da nogle timer :D


    Længste tid jeg dog nogensinde har brugt var da jeg gennemførte Star Wars Knights Of The Old Republic, hvor jeg spillede 22 timer i træk kun med toilet og spise pauser.
    Det er dog temlig ekstremt, men det var også i vinters, hvor der alligevel var mørkt hele tiden, og man lagde ikke mærke til at tiden gik så stærkt..

  • normalt fra 1-2 timer eller mindre, men her for tiden gamer jeg temmelig meget da jeg har ferie :D, så det kan snilt blive til en 4-8 timer i træk ;) næsten da.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk
    Samme som DanielAndrewLove. Uden noget specielt at spille, så næsten ingeting. Meeeen med D2 var der da nogle weekender hvor det ikke var meget andet end gaming fra tolv formiddag til ud på natten :roller: .


    Lad mig klargøre det een gang for alle.. Jeg hedder LoWe og ikke LoVe ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Lad mig klargøre det een gang for alle.. Jeg hedder LoWe og ikke LoVe ;)



    jo da ;) det hedder Daniel Andrew "the" Love "machine" :)) :crazyeyes:

  • Har det sikkert som så mange andre. Spiller ikke hver dag - men når jeg så går i gang, ja så kan det godt blive til nogle timer. Ind i mellem mange timer ;)
    Tja - hva' spiller jeg så ? Det er også lidt forskelligt.


    FarCry har jeg da brugt en del timer på. Kanon spil. 8)


    NHL 2004 er fedt, når der skal slappes af. 8)


    C&C Generals ZH - har jeg brugt ret mange timer på. :crazyeyes:


    BF1942 og Vietnam er da også brugt flittigt. ;) Mest Vietnam - som jeg jo fik af jer gutter her på tweak, da jeg lå på hospi for et par mdr. siden. (Endnu en gang tusind, tusind tak. Det varmer stadig godt om mit gamle hjerte) [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/emote_dnrules.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/wohoo.gif]


    Tiger Woods 2003 er fortrinligt, når jeg duellerer med arbejdskollegaerne, om håneretten indtil de næste 18 huller. 8)


    NFS Underground er facinerende flot lavet. Det ta'r det også lidt af friitiden. ;)


    Desuden er mit billigste indkøb - World Championship Snooker til 39 kr. - også et af mine tidskrævende og foretruknende spil. :] Fedt - men også rimelig svært at spille mod f.eks. Ronnie O'Sullivan. :rolleyes:

  • jeg skrev 4-8 timer da jeg før spillede meget pc men efter min pc har kokstet lidt har jeg ikke spillet så meget... men regner med at komme op på de ca. 5 timer igen... Spiller mest D2 dog vis jeg keder mig smutter jeg en gang forbi Cs ;)

  • Spiller sædvanligvis ikke mere en 1-2 timer om dagen, men eftersom kæresten er rejst en tur hjem til sine forældre og der er blevet investeret i SC: Pandora tomorrow, ligger den på de 4 timer+... Desuden har jeg fået sommerferiearbejde fra 5.00-13.00 og bruger det meste af eftermiddagen på at sove og aftenen på at spille(der er jo næsten heller ikke vejr til at være udenfor :( ;) )

  • HAr lige spillet i over 12 timer.. *G*.. Så jeg må vist høre under 4-8 timer.. P:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Lige nu bruger jeg en del tid på NFSU ellers har jeg det lidt sjovt med CS på de kedelige regnvejrs fulde dage

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Jeg selv spiller faktisk ikke.. Når jeg endelig spiller er det ca 2 - 4 timer om dagen.. Og jeg spiller kun et spil..


    System Shock 2 ..


    Har nu gennemført det 19 gange.. Sys aligevel at det bliver ved med at være det fedeste spil der er lavet.. :evil: Spiller det ca en gang hver anden måned..
    Dengang jeg havde far cry spillede jeg da også det en del.. nok 1 - 2 timer om dagen..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet