Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. juli 2004, 21:45

hej. hvordan opretter man trådløst internet til en bærbar pc gennem en stationær.. hva skal man købe osv?.. ik for dyrt. ;) lav en lille liste over hva jeg skal købe, gider ikke have useriøse svar;) .. har også fået lidt info ved dkwolf. men skal være lidt mere sikker før jeg køber noget;)..

Mvh Mercie

2

mandag, 5. juli 2004, 23:41

http://www.topcom.net/products/product.p…at=18&catsub=56

se på "
SKYR@CER wireless USB stick
"

Med den skulle du kunne gøre det altså så skal du købe to af dem men hvis du har trådløs internet på din pc skal skal du kunne købe en, fordi så finder den selv netværk...

Her er hvad jeg har.

Jeg har en Zyxel 4port hub med trådløs internet.

Så bruger jeg dens en port til pc.

Og på den anden pc sætter jeg den der usb dims " ja jeg har den dims"

Så sætter jeg windows til at søge efter netværk også skal man lige huske at fjerne firewall så virker det.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.