Mandags grinet..

  • -En mor kommer gående ind på sin datters værelse og finder et brev på hovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser det.


    "Kære mor!"


    Du må IKKE blive ked af det når du læser dette brev.
    Jeg er rejst ud i verden med min nye kæreste.
    Han er bare SÅ SEJ, med alle de piercinger og tatoveringer han har over det hele.


    Men jeg har flere gode nyheder.
    Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi vil blive lykkelige i den store campingvogn som Brian har stående hos rockerklubben i en af de svenske skove.
    Han vil ha MANGE flere børn med mig, og det er jo også min store drøm.


    Jeg har lært at hash ikke er farligt, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som gir os alt den kokain og ecstasy vi vil ha.


    I mellem tiden beder vi for at de finder en kur imod AIDS, så Brian kan få det bedre, Han fortjener det!


    Vær ikke nervøs for mig. Jeg er 15 år nu, og en stor pige. Jeg skal nok komme og besøge dig en dag, og vise dig ALLE dine børnebørn.


    Hilsen din hengivende datter


    PS: Mor, det var bare for sjov. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der er værre ting i livet end min karakterbog, som ligger i skrivebordsskuffen.
    Knus

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Hehe...


    Har godt læst den før... har den liggende et eller andet sted i min indbakke ;)


    BTW. så kunne min søs sku nok godt finde på det... hun fylder 15 til næste år ;)

  • LOL... tilllader mig lige at grine her tirsdag morgen også. :)) ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP