hvad lever i af??

  • Ja.. Vi lever sku af lidt af hver her hjemme.. Laver aldrig selv mad, så ædder sku hvad der kommer på bordet..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg elsker god mad og guf, så jeg besluttede, at jeg lige så godt ku' gøre madlavning og bagning til en hobby; så er jeg ikke afhængig af andre eller af, at det lokale pizzaria er åbent + jeg ka' lave det lige som jeg vil ha' det, hehe


    Startede med Karoline's kogebøger og har oparbejdet en god lille liste af retter jeg har fået lært;


    Hjemmelavet lasagne (tager 2 timer at lave...) og pizza (med store stykker skært lam og champignoner + ekstra ost) er mine favoritter !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Ja.. Vi lever sku af lidt af hver her hjemme.. Laver aldrig selv mad, så ædder sku hvad der kommer på bordet..


    Det sammer sker her... -Men hvordan kan det næsten ellers være? Jeg bor jo hjemme... :D


    Men har den sidste uge har jeg næsten konstant været på arbejde, så har næsten kun spist det som man lige hurtigt kan finde ude i butikken (arbejder i Netto), så har indtaget temmelig meget Kakaomælk og minut-nudler her på det sidste... :))

  • Jeg bor hjemme, så jeg spiser bare hvad de gamle smider på bordet, og det er nu ikke så tosset endda. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har aftenvagter alle hverdage på arbejdet, så kantinen sørger for aftensmad til mig :) Varm ret og pålægs buffet for 20kr, det kan jeg godt leve med (og af).

  • hmm... jeg bor os hjemme - og kan lide at lave mad, så hjælper næsten hver dag med at lave mad med mindre det er spaghetti eller noget i den stil, der er så nemt... fandme sjovt at lave honning glasseret hamburgerryg med brune tofler og det hele.... :)

  • Hærens Katine mad

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Axel
    Hærens Katine mad


    Det burde da være noget nær umuligt! Medmindre du vejer 250 kg og går i blåt tøj :))

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Ret forskelligt. Er på skrump, så den står meget på salat og pasta her i tiden. Laver så selv min egen pizza, når tiden og lysten er til det. Man kan sagtens lave noget der smager godt, og samtidig holder en fornuftig fedt/energiprocent. Har smidt små 15kg indtil videre, så det ser da ud til at virke :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Ret forskelligt. Er på skrump, så den står meget på salat og pasta her i tiden. Laver så selv min egen pizza, når tiden og lysten er til det. Man kan sagtens lave noget der smager godt, og samtidig holder en fornuftig fedt/energiprocent. Har smidt små 15kg indtil videre, så det ser da ud til at virke :))


    Hjemmelavet pizza er heller ikke at kimse af :D


    Keep up the good work!!